Bebek

327 33 57
                                    

  
    Bu bir bebekti... Sepetin içinde uyuyan bir bebek vardı. Biri gecenin bir yarısı,bu havada evlerinin önüne bir bebek bırakıp kaçmış mıydı yani? İkiside şok içindeydi.

" Yibo yağmur iyice şiddetini arttırıyor hadi içeri girelim ve polisi arayalım hem bebekte daha fazla üşümesin ."

Yibo kafasıyla onaylamış ,sepeti sarsmadan almış ve içeri girmişti. Yibo bebeği ıslanmış olan sepette ve battaniyeden kurtardı Zhan ise koşarak gidip bebek için kuru bir battaniye  getirdi. Tabiki bebeğin kıyafetleri de ıslanmıştı zhan kendi tişörtlerinden getirmiş ve bebeği içine adeta sarmalamıştı.Bebek bu kadar harkete  rağmen sadece birazcık mırıldanmış sonra sıcak battaniye altında mışıl mışıl uyumaya geri dönmüştü.
 
  Zhan bebeğin huzurlu yüzüne bakınca ağlamak istemişti.

  "Kim neden küçücük bebeği sokağa bırakırki?"

Yibo hala şoku atlatamamıştı,aklına her şey gelmişti ama sepetten bir bebek çıkacağı gelmemişti.

  " Bilmiyorum Zhan,burası senin evin tanıdığın biri bırakmış olamaz mı Zhan"

" Hayır tanıdığım kimse hamile değildi.Ayrıca burası seninde evindi bebeğin senin tanıdığın insanlardan olma ihtimali daha yüksek Yibo. Sonuçta önüme gelen her insanla yatan ben değilim,bebek senin  olabilir."

Yibo Zhanın sakince soktuğu laf üzerine konuşamamıştı. Cevap vermek yerine bir not vb. bulma umuduyla sepeti kontrol etti fakat hiçbir şey bulamadı.
Yibo da sonunda polisi aramaya karar vermiştiki birden telefonu çaldı. Sıkıntıyla telefonunu sehpanın üzerinden aldı ve kimin aradığına baktı. Arayan kardeşi Yuandı. Bu saate yuanın onu araması hiç normal değidli bu yüzden endişe içinde  cevapladı aramayı.

  " Noldu Yuan bir sorun mu var, iyi misin?"

" Sakin ol abi bir sorun yok."

" Neden bu saatte ayaktasın ,neden aradın o zaman? Bir şey varda söylemiyor musun ? Hasta mısın yoksa, geleyim mi?"

" Gerçekten iyiyim abi sadece uyku tutmadı internette dolaşırken de  iyice uykum kaçtı. Niye aradığıma gelirsek, gördüğüm haber doğru mu diye sormak için aradım"

  Yibo kaşlarını çatmış kafası karışmış halde sordu.

" Ne haberi Yuan"

"Trendlerde bir numara abi, eniştem ve senin bir bebek evlat edindiğinizi söylüyor"

"NE!"

Yibo şaşkınlık içinde bağırmıştı buda minik bebeğin korkup ağlamasına sebep olmuştu.
Yuan duyduğu ağlama sesi ile şaşırmış bir halde sordu

" Abi o ses bir bebeğin ağlama sesi mi?"
Yibo paniklemiş ve ne söyleyeceğini bilememişti.

" Yuan seni sonra arayacağım kapatmam lazım"

"Ab-" ...

Yibo yuanın konuşmasını yarıda kesip kapatmıştı. Telaş içinde internete girdi. Bu sırada Zhan ise merakla neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yibonun gördüğü haber ile adeta beynine kan sıçramıştı. Onun  garip yüz ifadelerine karşın, Zhan endileşmiş , hızla yibonun yanına gelip telefona bakmış ve gecenin bilmem kaçıncı şokuna girmişti.

" Yibo bu nedemek?  Kapıda bulduğumuz bebek sonra bu haber tesadüf olamaz değil mi? Noluyor ?"

Zhanın kafası karışmıştı ve oldukça endişeliydi. Biri onlarla dalga geçiyor olmalıydı...

" Bilmiyorum Zhan bilmiyorum"

Yibo hemen avukatını aradı. Avukatı başta uyku mahmurluğunun verdiği hal ile olayları kavrayamamıştı sonunda anlayabildiğinde " Bay Wang bu durumu gecenin neredeyse dördünde araştırıp bilgi edinmem imkansız ancak sabah araştırıp size geri dönüş yapabilirim. Üzgünüm." Demiş ve kapatmıştı.
Zhan da bu sırada ağlayan bebeği kucağına almış ve susturmaya çalışıyordu. Zhan bebek için odada bir ileri bir geri giderken Yibo ise sinirden bir ileri bir geri gidip geliyordu....

   Yaklaşık 1 saat sonra bebek tekrar uyumuştu,ikili karşılıklı oturmuş derin düşünceler içinde yüzüyorlardı. Bir süre sonra Zhan uykuya yenik düşmüş ve bebeğin yanında ,oturduğu yerde uyuya kalmıştı. Yibo bunu farkettiğinde kalkıp, bebeğin sarkan battaniyesinin bir kısmı ile Zhanın üzerini yavaşça örtmüştü. Güneşin doğmaya başladığı sıralarda iseYiboda uyumuştu.

   Sabahın ilerleyen saatlerinde uyyan bu üçlüyü kapı zilleri uyandırmıştı.Yibo lanet ederk kalkmış ve bir şok daha yaşamamayı umut ederek  kapıyı açtmıştı. Gelen avukatıydı.Yibo onu içeri buyur etmiş ve arkasından salona doğru ilelemişti.
   Yibo avukatı oturur oturmaz konuya girmiş ve neler olduğunu açıklamasını istemişti.

  " Öncelikle otursanız iyi olır bay Wang."

Yibo söylenene uyup,Zhanın yanına oturdu.

  " Bir evlat edinme girişiminde bulunmadığınızı söylediniz fakat resmi kayıtlarda bir hafta önce bir evlat edindiğiniz yazıyor. Aile uygunluk durumu,psikolojik testler ve diğer tüm testleri geçmiş görünüyorsunuz. Üstelik evraklarda iknizinde ıslak imzası var."

Zhan şok olmuş bir şekilde avukatın sözünü kesmişti.

" Bu nasıl olur?  Boşanma aşamasında olduğumuzı biliyorsunuz asla iyi bir ilişkimiz olmadı ki bir çocuk evlat edinelim.Bu imkansız!"

  " Normal şartlarda imkansız ama üst düzey biriyseniz yani iyi mevkilerde görevliyseniz veya paranız ve tanıdığınız varsa imkansız sayılmıyor. Oldukça zor bir yol ama yapılabilirr. "

  Bu seferde Yibo avukatın sözünü kesti.
" Pekala aynı yolla çözelim o zaman bu işi"

" Malesef bay Wang haber halka duyruldu,bir çok haber sitesi resmi belgelere de ulaşmış yani bu artık o yolla çözülemeyecek. Çocuğu tekrar yetimhaneye bırakırsanız muhtemelen isimlerniz ve marka itibarınız etiketlenir. Artık onun babalarısınız adı Xiao Wang Yu. Hala boşanmaya kararlıysanız yeni evraklar doldurmanız gerekecek ve çocuğun velayeti hakkında anlaşmaya varıp nafakayı belirlemeniz gerekiyor. Arada bir çocuk mevzusu olduğu için ve çocuğu yeni evlat edindiğiniz bir çok eleme ve değerlendirme görecek dosya bu yüzden  dava dosyası  en geç 3 haftada onaylanır 15 gün sonunda ise dava görülüp sonuçlanır."

Yibo ve Zhan aynı anda bebeğe bakmış ve sıkıntıyla iç çekmişlerdi. Yibo tam konuşmayı planlarken ondan önce Zhan davranmıştı.

" Siz yeni evrakları hazırlayın,boşanacağız. Siz evrak işlerini halledene kadar bizde gerekenleri konuşup anlaşmış oluruz."

   İkinci kez okumadım muhtemelen yazım yanlışı doludur daha sonra düzelteceğim. Şu üç gündür staj raporu yazıyorum bu yüzden bir bıkmışlık yığıldı. Bir hafta falan  bölüm atamayabilirim. Yazı yazmaktan kusucam çünkü 😭 Umarım bölümü beğenirsiniz 💜💜 Tekrar sorryy
  
   
 

 
 
 

 

  

everythingoesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin