HaiKuan (Pedagog)

403 31 35
                                    


Bir sürü yazım yanlışı vardır 1 hafta önce yazdım ve tekrar okumak zor geldi bunun için üzgünüm 💛  Çok rahatsız edici bir yazım yanlışı görürseniz yorum olarak belirtebilirsiniz bende daha çabuk düzeltmiş olurum teşekkürler ve iyi okumalar!

Wang Yibo evden ayrılmış ve şirketine gitmek için yol almıştı. Yaşanan trajikomik olaylardan dolayı neredeyse işini unutmuştu. O hastane ,boşanma, bebek dertleriyle boğuşurken şirketin  hissedarlarıda tek tek hisselerini sebepsizce geri çekmeye başlamışlardı. Bu yüzden acil bir kurul tolpantısı planlanmıştı.
   Yibonun üst üste yaşadığı, ona saat başı  değişik duygular yaşatan şu üç-dört gün yüzünden stres seviyesi arşa çıkmıştı. Tam her şey halloldu derken bir yeni sorun ekleniyordu.
  Yibo arabasından hızlıca indi ve anahtarı valeye bırakıp koşar adımlarla girişe ilerledi. Asnasörü beklemeye tahammülü yoktu bu yüzde merdivenleri üçer beşer çıktı.Sertçe kapıyı açtı ve içeri girdi.
  " Bu neydi baba?"
Babası şaşırmış bir şekilde sordu.
" Ne neydi? Noluyor yibo?
Yibo sinirle konuşmaya devam etti.
  " Hissedarları alman yetmedi birde küçücük bebeği mi alet ettin ?"
" Ne bebeği Yibo ne saçmalıyorsun  yine?"
Yibonun babasının gerçekten hiçbir şeyden haberi yoktu. Ya da iyi bir oyuncuydu. Yibo  buna karar verememişti.
"Boşanmayayım diye adıma çocuk evlat edinmedin mi?"
Babası şaşırmıştı.
" Güzel fikirmiş ama hayır bu aklıma gelmedi. Hiseddarlarını geri çekilmeye zorladım ama bebek evlat edinmek benim planım değildi."
Yibo hala inanmıyordu ama verecek cevabıda yoktu,öylece kalakalmıştı. Kısa sessizliği Yibonun babası bozmuştu.

"Yanlış anlamadıysam şimdi ben dede mi oldum?"
Yibo bu durumda babasından gelen soruya gülmek istemişti.

" Teknik olarak evet iki gün önce dede oldun ama bu boşanmayı durdurmadı. Baba olmayı kabul ettim bu yüzden işime taş koymayı kes lütfen, torununun geleceğini mahfetme"

Yibo babasının ne cevap vereceğini merak etmiyordu bu yüzden dinlemeden arkasını döndü ve odadan çıktı. Valenin getirdiği arabasına binip hızla oradan ayrıldı.
   Kafası karışmıştı, açık açık boşanmanı  engelleyeceğim diyen babası  bebek olayını kendisinin yapmadığını iddia ediyordu. O yapmadıysa kim yaptı? Neden? Şuan düşünerek işin içinde çıkamıyordu bu yüzde daha sonra detaylıca ele almak için bunu rafa kaldırdı...

...

Yibonun işiyle cebelleştiği sıralarda Xiao Zhan bebek Yu ile vakit geçiriyordu. Bebek Yu oldukça sakindi, ne zaman huzursuz olup ağlasa Zhanın onu kucağına almasıyla susuyordu. Zhan Yu uyurken oturup bir sürü ebeveyn olma hakkında makaller ve yazılar okuyor,nasıl iyi bir baba olabileceği hakkında kafa yoruyordu. Sanki yıllardır bunun için var olmuş gibi  oldukça iyi de gidiyordu. Yu'yu bu kadar çabuk kabullenmesi,sevmesi biraz garip gelsede bundan memnundu. Yibonun yaratığı olumsuz düşüncelerin tamamını olmasada birçoğunu unutmasını ya da görmezden gelmesini kolaylaştırmıştı. Aklına yaşadığı mutsuz günler,boşanma olayı geldiğinde Yu sanki bunu farkediyor ve onun dikkatini çekmek için çabalıyordu. Zhandan memnuniyetle onunla ilgileniyordu.

  Zhan şuan ebeveynliği iyi idare ettiğini düşünsede içi tamamen rahat değildi bu yüzden pedagog olan arakadaşı Liu Haikuanı aramış ve olanların kısa bir özetini geçmişti.
  Haikuan Zhanın üniversiteden arkadaşıydı. Hatta bir süre arkadaştan daha fazlası olmuştu. Kibar,yakışıklı,saygılı,yetenekli,kültürlü kısacası dört dörtlük biriydi. Zhanı çok seviyordu fakat Zhan onu Yibo için terk etmişti. Buna rağmen Haikuan ona kin beslememiş ve arkadaş kalmaya devam etmişti. Zhan ona karşı mahçup hissediyordu fakat işinde en iyisi olduğunu biliyordu bu yüzden çekinmeden  onu aramıştı, Haikuan da gelmeyi kabul etmişti.

Zhan Yu'nun karnını doyurduğu sırada kapı çalmıştı. Zhan ağzı yüzü mama olan Yu'yu kucaklayıp kapıyı açmaya gitti. Bu sırada Yu ağzını Zhanın omzuna silmiş yetmemiş gibi elleriylede bir  güzel yaymıştı yaptığının bir hata olduğunun farkıdaymış gibi masumca kıkırdamış ve Zhan buna tamamen aldanmıştı...

everythingoesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin