vingt sept

889 55 37
                                    




''Duyduğuma göre Mirza sonunda seni ikna etmiş.'' dedi karşı koltukta oturan Cem. Bugün hem diyalize girmiştim hem de Mirza böbrek uyuşması için teste girmişti. Diyaliz beni her seferinde yorgun yaptığı için şimdi ben koltuktan oturan Mirza'nın bacaklarına yatmış uzanıyor bir yandan da eliyle oynuyordum. 

Ne güzel eli vardı lan bu çocuğun, sevgiyle avucunun içine bir öpücük bıraktığımda tepeden bana bakıp gülümsemişti. 

''Yaptı öyle bir şey ,ben de şok oldum.''diye gülerek konuştuğumda Mirza saçlarımı düzeltti. 

Cem ise mutlu mutlu bize bakıyordu. Cidden benim mutluluğumdan mutlu olabilen biriydi ve biliyordum ki böyle arkadaşlık yüz yılda bir olurdu. 

''Ee sevgilisiyim sonuçta oğlum ,boru mu?'' Mirza hava atarcasına konuşurken yattığım yerden yüzüne baktım. Salak, utanmasa reklam verecekti ilişkimizi. 

''Of bu da görmemiş gibi ,anladık sevgilin oldu.'' Cem burnunu kıvırarak konuştuğunda kahkaha attım. Haklıydı çocuk. 

Daha sevgili olalı beş gün olmuştu, senin dövmeni yaptırmak istiyorum diye başımın etini yiyordu. Bu teklifi sunduğunda kafasına bir tane patlatmış ve instagram'a da Gediz'in kocişi yazıp yazmayacağını sorarak dalga geçmiştim. 

''Tabi lan ne sandın ben bu çocuğu sevgilim yapacağım diye kıçım yırtıldı.'' dediğinde gülerek göz hizamda olan kirli sakallı çenesine yumuşak bir tokat attım.

''Yok abart sende ,drama kraliçesi.'' dediğimde gülerek bana bakarken Cem bu dediğime kahkaha atmıştı.

''Ne dersen haklısın sevgilim ama bir tık haklıyım ama sevgilim haklıdır.''Diyerek elini göğsüne koydu eyvallah yapar gibi. 

''Bunun içinden de bir hanımcı çıktı ama belliydi bundan böyle yılışık bir şey olacağı.''yüzünü buruşturarak söylenen Cem ile Mirza yanındaki yastığa hızla onun kafasına fırlatmıştı.

''Lan sevgiline bir şey söyle gediz burada şiddet görüyorum.''yastığı kenara koyarken çatlarını oyuncu bir sinirle çatan Cem ile kahkaha attım. 

''Mirza yapma ,yazıktır.''kafasını eğmiş kahkaha atışımı izleyen çocuk bana o kadar şefkatli bakıyordu ki ağzını yüzünü yiyesim geliyordu salağın. 

''Tamam sevgilim.''diyerek saçıma öpücük bırakırken memnuniyetle elimdeki eline sarılarak yatışımı daha rahat ettirmek için azıcık hareketlendim.

''Sevgilim kelimesi senin yüzünden anlamı yitirdi kafamda.Allahın belası ,bir gün sevgilim olursa ona sevgilim diyemeyeceğim, benim kız falan derim artık.''Cem hararetli bir şekilde karşı koltuktan Mirza'ya saydırırken gülerek onları seyrediyordu.

''O günü göremeyeceğiz ,o yüzden sorun yok gibi.''Mirza sırıtırken bu sefer az önce ona fırlatılan yastığı Mirza'ya atmıştı, benim kafam onun kucağında olduğu için Mirza'nın yüzüne çarpttıktan sonra benim yüzüme düşmüştü yastık. Gülerek yastığı ittim.

''sevgilim haklı gibi duruyor be Cem.''onu daha çok sinir etmek için konuşurken keyfim çok yerindeydi. 

''Ehe ehe sevgilim dedi duydun di mi?''diyerek Mirza salak salak gülüp beni Cem'e işaret ederken Cem'in yüzündeki o tiksinti ifadesi her saniye büyüyor ve şokla bize bakıyordu. Tam bir sanat eseri gibiydi suratı şu an , bir yerden baksam şok bir yerden baksam tiksinti. 

''Allah'ın cezaları! Sizi shiplediğim her dakika için pişmanım ,allah beni de kahretsin!''diyerek yerinde tepinerek bağırırken gülerek onu takmamaya çalışarak daha da kudurtmak için Mirza'nın kolunu dürterek bana bakmasını sağladım. O da gülmekten ölecekti. 

Rein [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin