Mirza: nasılsın?Gediz:vücudum çok şişti
Gediz:ellerim falan şişkinlikten acıyor
Gediz:onun dışında
Gediz:iyiyim
Mirza: nasıl geçermiş peki
Gediz: çalışan bir böbrek?
Mirza:benimki de soru
Mirza:pardon
Gediz:önemli değil
Gediz:sen nasılsın
Mirza:bizim çocuklarla buluştum
Mirza:ama sıkıldım onlardan
Gediz: ben film izleyecektim
Gediz: cem de yok
Gediz: sıkıldım ben de
Mirza: ben de yalnız izlemektense birileriyle izlemeyi severim
Gediz:ben de (15.32)
Mirza görüldü
Mirza: geleyim mi ?(15.37)
Gediz: aslında güzel olur
Mirza:konum at
Gediz: *konum*
++++++++
Terleyen ellerimi eşofmanıma sürüp çalan kapıya yürüdüm.Gelmesi güzel olmuştu çünkü yalnız izlemektense biriyle izlemeyi tercih ederdim çünkü ardından filmi tartışacak biri olurdu.
''Hoşgeldin.Arkadaşlarına ayıp oldu ya.'' gülerek içeri girerken içimden keşke bu kadar şiş ve çirkin gözükmeseydim diye geçiriyordum.O çok tatlıydı çünkü.Ve bir o kadar da hetero...Geçen yıl bir kız arkadaşı vardı diye hatırlıyordum,hep beraber geziyorlardı.
''Hoşbuldum ve ayıp mayıp olmaz onlara merak etme.''derken gülerek elimle salonu işaret ettim.O gelmeden hafiften biraz toparlamıştım ortalığı.Hoş hiç halim yoktu...
Ne kadar hiçbir şey olmamış gibi davransam da, çok korkuyordum.
Ben en çok ölümden korkardım.
Şimdi ise kapımda beni bekliyordu.
Doktor annemle uyuşmamın büyük ihtimalle olacağını söylemişti ama yine de kesin değildi ve araştırdığıma göre çok kişi vardı ailesiyle uyuşmayan. Annemden başka yakın bir şansım yoktu,babam da yoktu. Belki teyzem ya da dayım da şansım olurdu ama birine gidip böbreğini alabilir miyim demek gibiydi ve açıkçası istemiyordum. Ufak bir şey istemiyordum böbrek istiyordum anasını resmen.
''E ne izliyoruz ?'' onun karşısına otururken saçlarını havaya kaldırıp bana baktı.
Maşallah efendim kütür kütürsünüz.
Bense hastalıktan verdiğim kilolar,yüzümde ve vücudumdaki şişkinlikler yüzünden yanında aşırı vasat kalıyordum.
''Ben çoktan seçmişsin sanmıştım.Bana fark etmez korku hariç izlerim.''dediğinde şaşırmıştım.Hiç korkacak bir tipe benzemiyordu.Ben daha çok her şeyi izlerim modundaki film delilerindendim.
''Oo Mirza bey korkuyorum şaşırdım.''sırıtarak konuştuğumda gözlerini devirdi.
''Ya korkmak değil abicim bu sadece korku filmleri çok anlamsız geliyor hiçbir amaçları yok.''dediğinde sırıtışımı sildim.Abicim?
Neyse isterse kanka desin siktir yani.
''Tamam oğlum ben de korku diye delirenlerden değilim.Palm springs diye film var yeni çıkmış onu izleyelim mi?''derken bir yandan televizyondan filmi açıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rein [BoyxBoy]
Teen Fiction''Beni öldüren her şey yaşadığımı hissettiriyor.Bu hastalık beni öldürüyor.''dedi ve ekledi. ''Ama senin kadar değil.'' Gediz'e böbrek nakli gerekiyor, Mirza ise kalbini ona vermişken böbreğini vermekte de pek sorun görmüyor.