vingt six

871 56 33
                                    


Bugün dışarı çıktığım için fazlasıyla halsizleşmiştim ve eve geldiğimizde bu yorgunluğumdan dolayı üstümü değiştirmiş ,Mirza'ya da benimkilerden kıyafet vermiş beraber yatağımda uzanıyorduk. 

Dirseğinin üstünde doğrulmuş benim saçlarımı okşarken üstümdeki tüm yorgunluğu alıyordu. 

''Genel de böyle yorgun düştüğümde çok mutsuz oluyorum.'' diğer elini elime geçirmiş bir yandan parmaklarıyla oynuyordum. ''Ama sen yanımdayken ,şu an, arada böyle yorgun olayımda Mirza benimle ilgilensin diye düşünmeye başlayacağım.''dediğimde gülerek dudağıma yumuşak bir öpücük bıraktı. 

Ne ara ona bu kadar dürüst olduğumu bilmiyordum.Sorgulamıyordum da, her geçen gün , dakika beni ona daha yakın hissettiriyordu. 

''Sen beni yanında istediğin sürece seninle böyle ilgili olacağım.'' Yanağıma yumuşak bir öpücük bırakıp kafasını yanıma bırakırken ona dönüp kollarımla onu sardım, bir bacağımı bacaklarının üstüne attığımda o da belimi kavrayıp bana sarılmıştı.Kafam göğsünde huzur içinde gözlerimi kapattım. 

Bir süre sessizce ikimizde birbirimize sarılarak uzandık. Mirza kollarımdaki dikiş izlerinde parmaklarını gezdirdiğinde sıkıntıyla gözlerimi aradım. 

Artık hatırlamak istemediğim gün ve zamanlardı ama arkamda bırakıp devam edemiyordum. Eskisine göre daha az aklıma geliyordu; ilaçlarım, doktorum , Cem , annem ve Mirza sayesinde. 

''Lütfen sinirlenme.''Sessizce cümlesine başlarken bir şey demeden bekledim.Kesinlikle sinirlenecektim böyle dediğine göre. ''Yarın randevu aldım.''

Göğsünden kalkmaya çalıştım ama kollarını sıkılaştırarak bana izin vermedi. ''Böbrek uyumluluğu için.''

Sinirle kolunu ısırıp çekmesini sağlarken kalkıp bağdaş kurarak oturdum ve hala uzanan Mirza'nın karnına canını yakmayacak bir şekilde elimin tersiyle vurdu. 

''Ah insan sevgilisine vurur mu be?!'' dramatikleşerek karnını tutarken kollarımı göğsümde bağladım. 

''Mirza annemle akrabalarımla uyuşmadı seninle mi uyuşacak?Ya bir gün pişman olursan? Bir gün o böbreğe ihtiyaç duyarsan? Ameliyat başarılı geçmezse?-'' ben sırayla endişeli bir şekilde olasıları sayarken kalkarak dudaklarını nazikçe dudaklarıma bastırıp beni öpmeye başlayınca başta karşılık vermesemde birkaç saniye sürmüştü ve dayanmayıp yumuşak dudaklarını öpmüştüm.

Benim aksime sakince geri çekilirken saçlarımı geriye attı. ''Gediz sana aşığım.'' bunu bilsemde ağzından duymamla kalbim hızlanırken gözlerine baktım.''Ama aşık olmam sana böbreğimi vermem için bir sebep değil.Bugün Cem olsa, bir kuzenim olsa ya da değer verdiğim başka biri onun için de teste girer uyumluysa böbreğimi verirdim.Yapabileceğim bir şey varken, yardım edecek bir şansım varken asla duramazdım.''

Pes edercesine omuzlarımı düşürdüm. Pes etmiştim çünkü, büyük ihtimalle negatif çıkardı zaten.Bari teste girerdi de susardı. 

''Tamam ama negatif çıkma olasılığına kendini hazırla.'' gözleri ışıldarken gülerek üstüne atladığımda yatakta yatarken bende üstüne yatıp onu kollarımla iyice sarmaladım.

''Senin bu sevgi dolu hallerine alışmam zor olacak.''saçlarımı öperken gülümsedim. Hasta olmadan önceki Gediz aslında böyle sevgi dolu bir insandı. 

''Alış bundan sonra hep benimle olucaksın.'' diye şımarıkça ona sırnaşırken beni gıdıklamasıyla geri çekilip onu itmeye çalışırken ben kahkaha atarken bu sefer o üstüme çıkmış beni gıdıklıyordu.  

''Ya- dur-''kahkahalarımdan zorla sesim çıkarken sonunda dururken nefes nefese kalmıştım. Gülerek bana bakarken yalandan bir sinirle onu üstümden ittim.

''Oğlum gülmekten ölecektim senin yüzünden.''dediğimde anında ciddileşti.''Tövbe de Gediz.'' şaşkınca ona baktım. 

''Ya saçmalama.'' 

''Tövbe desene ne saçma bir cümle o.''

Yüzüne ciddi misin dermişçesine bakarken ciddi olduğunu anladım.

''Tövbe tövbe.''dediğimde rahatlarken güldüm.Deliydi. 

''Bu arada.'' dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.''Az önce.''bir kere daha öptü ''Sevgilim dedim.'' bir daha. ''itiraz etmedin.''bir daha öptü. 

Öpücüklerinden mayışmışken gözlerimi zorlukla dudaklarından kaldırıp gözlerine bakıp anlamazca yüzüne baktım. Öpücükleri beynimi sulandırmıştı ve ne dediğini cidden anlamamıştım. 

''Sevgilim dedim ve sen itiraz etmedin diyorum.''dediğinde bu sefer de ben onu öptüm. 

''Eee?'' diye sorarca ona bakarken yatakta doğrulup oturunca kalkmadan yattığım yerden kolundan tutup mızmızlanarak kendime çekmeye çalıştım. 

''Mirza gelsene öpüyordum şurada.''dediğimde gülerken gelmeyişiyle pes ettim. 

''Gediz , eee ne demek?'' dediğinde onunla oynamak hoşuma gitmişti o yüzden sırıttım.

''Eee demek işte Mirza.''

Gözlerini devirip yataktan kalkmaya çalışınca hızlıca arkasından sırtına sarıldım. ''Gediz, oynama benimle.''dediğinde yanağına bir öpücük bıraktım. Eğlenmek istemiştim ama onun canı sıkılınca ben de üzülmüştüm. 

''Özür dilerim.''Kalkmaya çalışmayı bırakıp sarılmama izin verirken çenemi omzuna yaslayıp yanaklarımızı yan yana getirdim.

Bugün resmen temas bağımlıları gibiydim ona temas etmeden duramıyordum. 

''Çünkü-'' derin bir nefes aldım, kalbim hızlanmıştı. 

''Sevgilin olmak istiyorum.''

Beni kaldırıp dönerken şaşkın gözlerle bana bakan Mirza'ya baktım. 

Cidden, içten bir şekilde, onun sevgilisi olmak istiyordum. 

''Ciddi misin?'' heyecanı sesine yansırken gülerek başımı salladım.''Ciddiyim.'' gülerken ekledim''Sevgilim.'' 

Kahkaha attıktan sonra dudaklarıma atlayan Mirza ile kollarımı boynuna sararak ona karşılık vermeye çalışıyordum ama hızına yetişemiyordum. Sonunda nefesim kesilirken geri çekildi. 

''Senin o sevgilim diyen ağzını yerim.''dediğinde güldüm.''Evet,onu fark ettim. '' 

:::::

aynı günün gecesi 

@mirzagoruk hikayesi: 

@mirzagoruk hikayesi: 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( sevgilim )

::::::::::::::

Ah minnoşlarım sonunda gün yüzü gördü ve sevgili oldular ...

26. bölümde böylelikle bitti ve bana 30.bölümün final oluşunu duyurmak kaldı...

Rein [BoyxBoy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin