Z.p. Ane
Jeff wyjebał się ze schodów a Jack leżał ze śmiechu i nie mógł złapać powietrza.
-A co z pizzą ?-zapytałam.
-Pi-pizza?! Jeff ! nie będziesz miał pizzy hahaha. -Wyśmiał go Jack i nagle Jack runął na podłogę.
-Że ja *czkawka* ?!.-i wstał ale potknął się o stopę Jack'a.
-Kurwa *czkawka* Jack, -podniósł się i chciał kopnąć jack'a ale nie trafił.
A oni ciągle jak zwierzęta.
Z.p. Jeff
Wyjebałem się ze schodów bo wszystko przedemną było rozmazane.
Jedyne co słyszałem i widziałem to pizza!
Idę w stronę fastfood'a ale Jack mi przeszkodził więc pociągnąłem go za nogę i Jack się przewrócił,jakoś doszedłem do pizzy cały się chwiejąc.-Jestem, doszedłem!!-krzyknąłem i położyłem się na stół obok pizzy zjadłem resztę i Jack nie miał już fastfood' a
-Hahaha Jack już nie ma pizzy! -Wyśmiałem go, ale Ane wyciągnęła drugą.
-A dla kogo ta pizza? -zapytałem i oblizałem usta.
-Dla Jacka, bo zjadłeś już 7 swoich kawałków! A pizza ma 9... a pozatym na imprezie wyjadłeś całe żarcie z lodówki.- i tylko patrzyłem jak Jack zajada 9 kawałków...
-Masz Jeff- powiedział i podał mi kawałek.
-Dzięki Jack-powiedziałem z pełnymi ustami i prawie mi wypadło wszystko z buzi.
Jeszcze Slender nie wrócił...
-Idziemy do lasu poszukać Slender'a?-uznałem że to świetny pomysł więc się zapytałem.
-No nie...niewiem... .-zaniepokoiła się Ane.
-Nie panikuj niuńki. -Powiedział jej jack, ale ją nie mam nic przeciwko że mówi do niej niuńki.
Już 3 godziny szukamy slenderman'a ale nigdzie go nie ma, dobiero jak Jack się wydarł to Slendi się przeteleportował.
-Kurwa!!! Pomocy 3 metrowy potwór AAAAAAAaaaaa! Pomocy! -panikowała jakby ducha zobaczyła.
-Hejjj... . -Powiedział Slender chłodnym głosem.
A Ane zemdlała .-Do jej domu! Trzeba ją położyć na łóżko i przyłożyć lód do czoła!-
Slender zrobił jak trzeba i ona się przebudziła po 3 godz.
****************************
Jestę chamę i nikogo nie pozdrowie {¬ͺ͵¬}
Myślę że rozdział się spodobał.
****************************
CZYTASZ
Zakochana w zabójcy
HumorAnette (Ane) ,17 lat ma najlepszą przyjaciółkę Britney (Britni) przejebane dzieciństwo poznała zabójcę w którym się zakochała nie będę spojlerować {¬ͺ͵¬}