(başlığın harika olduğunu biliyorum)
Peter ağrıyan başını ovuştururken babasına inanamazcasına baktı.
"Yarın bana karşı garip garip davranırsan okul hayatım bir anda değişir."
"En azından artık zorbalık görmezsin."
Oğlu göz devirdi.
"Herkes bir anda yapmacık bir samimiyetle yaklaşacak."
"Yeni bir okul yaptırırım senin için, şu çılgın kankan ile sevgiline de burs veririz."
Peter ona garipçe baktı. Tony Stark'ın oğlu olmaya alışamamıştı. Okuldan döndüğünde ise görevden dönen ekibin kalanı ve Asgard'dan dönen Loki ve Thor ile karşılaşmıştı.
" Öğretmenini aradım, yarın buraya geri dönmek için okula gitmene gerek yok. Geziye burada arkadaşlarını bekleyip katılabilirsin."
Parker başını salladı, en azından kendi evine servisle gelmeyecekti.
"Ama onlara rehberliği de stajyer olarak sen yapacaksın."
Çocuk sinirlerinin bozuluşu ile gözlerini kapattı. Cidden mi?
"Baba... Sen dünyada tanıdığım en sinir bozucu kişisin."
Tony dolu gözleri ile ona baktı.
"Bana ilk baba deyişinin bu cümle ile olması olayı daha da duygusal yaptı."
********
"Pete!"
"Örümcek!"
"Oğlum!"
Yataktaki çocuk tek gözünü açıp tepesindeki Tony'e baktı.
"Ne var?"
"Kibar ol."
"Efendim?"
Stark yatağın kenarındaki küçük koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı.
"Arkadaşlarının gelmesine bir saat falan var, üstünü değişip duş alman için de bir saatin var yani."
Peter ona göz devirse de koşarak odasındaki banyoya girdiğinde babası onun ardından kahkaha attı.
*********
Peter belindeki havlu ile odadan çıktığında Tony, belli ki onun için kıyafet seçmeye çalışıyordu. Oğlunun duştan çıktığını fark ettiğinde ise ona bakıp gülümsedi.
"Sen baya kaslı bir şeymişsin."
"Örümcek ısırığı."
Güldüler. Stark yatağın üstüne bıraktığı eşofman takımını gösterdi.
"Pantolon-gömlek giymem daha uygun olmaz mı?"
"Sen hep kendi evinde öyle giyinip mi gezersin?"
Parker ona hak vererek başını salladı, ardından babası ona giyinmesi için müsaade etmek için kapıya yöneldi.
"Giyindikten sonra saçını kurutmayı unutma, hasta olursun. Sonra hemen giriş kata in, sana başka bir stajyer daha rehberlik yapman için yardımcı olacak."
Oğlu başını salladığında odadan çıktı. Peter üstünü giydi, saçlarını özenle kuruttu ve son bir kez aynaya bakıp saçlarına şekil verdi. Odasından çıktığında kapının yakınlarındaki asansöre bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
like me, irondad/spiderson
Fanfiction"Benim gibisin Parker ve bu çok sinir bozucu." Peter, babasından nefret ederken fark etmeden ona benzemeye başlamıştı. Nefret ettiği adama dönüşüyor olması onu daha çok öfkelendirirken, yıllar sonra karşısına çıkan Tony Stark işini daha da zorlaştı...