on üç, strange

1K 84 96
                                    

Tony, kafasını koltuktan kaldırdığında aynaya baktı, gözleri şişmiş ve kızarmıştı. Ekip de hala görevden dönmemiş olmalıydı.

Peter tartışmalarından sonra uyuyabilmiş miydi? Örümcek duyuları sayesinde ağladığını duymuştu belki...

Uyuşmuş ayaklarını zeminle birleştirdi, adımlar atarak çocuğun odasına yöneldi. Nezaketen bir iki kez tıkladı, sonunda açtı.

Peter odada yoktu, işte şimdi korktu... Hızla örümcek kostümünün olduğu dolaba ilerledi, açtığında kostüm de yoktu.

Devriye? O bu saatte devriyeye çıkılmayacağını bilirdi ki. Ayrıca bazı tişörtleri, hatta kitaplarından bir çoğu da yoktu!

Tony kendi kendine içinden bir lanet okudu. Zırhını almak için koşarak odadan çıktı.

*******

Peter, örümcek kostümü ve bir çanta ile sokaklarda gezmenin mantıklı olmayacağını düşündüğünden, evden kaçtıktan sonra kostümünü çıkarmıştı.

Yanına aldığı atıştırmalıklardan birini zar zor ağzına sıkıştırdı. Tony ne haldeydi acaba?

Söylediği bazı sözlerden dolayı pişmandı, ama geçmişinde onu kapıya atan adamın şimdi sırf başkasının uzattığı eli tuttuğu için azarlaması... Ona fazla gelmişti, her şey.

Ayağa kalkıp atıştırmalığın artık boş olan ambalajını çöpe attı. Ama örümcek hislerinin bir anda çoğaldığını hissetti.

Sokağın başında yürüyen silahlı bir kaç adamı gördüğünde anladı sorunu. Ne yapmalıydı? Kostümü giyecek vakti yoktu, dövüşmeyi denerse silahla yaralanırdı.

Çantasını kavradı, ve en mantıksız şeylerden birini yaptı. Arkasındaki binanın kapısından içeri daldı.

İçerisi beklediğinden büyüktü ve adım sesleri duydu. Ama görmeyi beklemediği bir şey gözünün önünden geçti. Uçan bir pelerin?

********

Tony kanayan burnuna tuttuğu pamuğu önündeki sehpaya bıraktı ve yüzünü ellerinin arasını alıp saçlarını çekişti.

"Tony, sana inanamıyorum. Peter ile kavga ettiysen neden sinirini çıkarmak için Hammer'ın yanına gidip tüm magazin ve insanların arasında kavga çıkarıyorsun?"

Stark en azından onun kendisini anlamış olmasını beklemişti ama belli ki yanılmıştı.

"Sadece oğluma yaptığı teklifi geri çekmesini istedim ama o... O kadar iğrenç konuştu ki."

Pepper sadece bu olayın yayılmaması için çaba gösterip onu kendi halinde bırakmaya karar verdi ve oradan çıktı.

"Jarvis, Peter'in yerini tespit edebildin mi?"

"Hayır efendim, kostümünü hacklemiş."

Tony kafasını gömdü.

"Senin oğlun olmak bana çocukken yalnızlığı, şimdi de insanların sahte ilgisini getirdi... Belki de artık oğlun olmamam gerekir."

Gözünden düşen yaşı hissettiğinde gerçekten kafasından çıkmayan cümleler onu yaralıyordu.

Ortak salonun kapısında, onu izleyen birileri vardı. Natasha hırsla içeri baktı.

"Peter'i daha ne kadar üzecek?"

Steve de Natasha kadar öfkeliydi içerideki adama. Tam adımlarını içeri yöneltecekken Wanda onu durdurdu.

like me, irondad/spiderson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin