Hatkor keltem fel és nagyon fáradt vagyok mert este nagyon nem ment az alvás de valahogy ki másztam az ágyból. Gyorsan le zuhanyoztam utána csináltam egy kávét.
-Jó reggelt kicsim - szólt anyu mögöttem kicsit meg ilyedtem így hírtelen
-Jajj anya ne ijezges - mondtam közben szorosabban fogtam a kávét mert majdnem elejtettem - amúgy jó reggelt. Hogy hogy ilyen hamar fent vagy?
-Hát gondoltam csinálok neked szendvicset vagy valamit, de én azt nem értem hogy te miért vagy fel? - kérdezte elég furán.
-Hát anya tudod ma iskola van és készülődnöm kell - mikor ezt így elmondtam anya csak nézet rám nem értettem
-Tudom hogy iskola van de öt percre van innen az iskola.
-Jaaa értem - mosolyogtam el magam.
-Na jól van menj készülődj mert el késel-
mondta eléggé ki figurázva engem
-Okés puszi - adtam egy gyors puszit.Bementem a szobába és akkor kicsit ideges voltam mert nem találtam azt a felsőt amit fel akartam venni.
-A francba hol lehet? - gondolkodtam kicsit hangosan.
Be néztem a fürdőbe hogy körül nézek, és akkor láttam hogy a szárítón van de már nem vizes szóval rögtön megnyugodtam.
Miután meg voltam az öltözéssel meg csináltam egy gyengébb sminket és ki vasaltam a hajam. Be pakoltam gyorsan a táskába a fontosabb dolgokat és még ki mentem a konyhába hogy el rakjam a szendvicset amit anya csinált.Hátra mentem a garázshoz és ki toltam a motort és elindultam. Tényleg öt perc a suli de addig is a motor és csak én vagyok ami nagyon felemelő érzés. Leparkoltam és lezártam a motorom és elindultam a suli bejárata felé, mikor be értem a terembe rögtön észre vettem Mandy-t és oda ültem mellé meg ölelt és elkezdtünk beszélgetni.
-És mizu? Alig hallottam rólad a nyáron. - kezdte én meg elmosolyodtam mert hiába nyáron nem igazán beszélünk mindent meg osztunk egymással mert kilencediktől legjobb barátnők vagyunk.
-Nem történt semmi sokat motoroztam és ja ennyi, veled mizu? Történt valami érdekes?
-Velem se történt semmi izgalmas azon kívűl hogy sokat hajóztam az uncsi tesóimmal.
Miközben ő mesélt meg jöttek a számunkra legutalatosabb osztálytársaink Samantha és Lia ők azok akiket ki sem állhatunk.
-Sziasztok. - köszönt nekünk erőltetetten és lenézően.
-Sziasztok. - köszöntünk egyszere Mandy-vel, hát remélem többet nem szólnak hozzánk.Aztán szép lassan meg érkezett mindenki és elég zajosak lettünk de ez csak a szokásos. Közben meg érkezett az ofő.
-Sziasztok gyerekek. - Mosolygot ránk - Gyerekek bejöttem. - Kezdte kicsit hangosabban mire nagyjabol csendben lettünk.
-Jó reggelt. - Szólaltunk meg egyszerre.
-Na jól van remélem mindenkinek jól telt a nyár - kezdte kicsit izgatottaban mire néhányan felfigyeltek. - de mielőtt belekezdenénk a nyári élményekbe be szeretnék nektek mutatni valakit. - miutám ezt ki mondta egy magas barna hajú és szemű fiú aki eléggé izmos volt lépett be a teremb - ő itt Mark William aki Spanyolországból jött.
-Szevasz - köszönt neki oda teljesen barátságosan Adam.
-Cső - szólt vissza teljesen nyugodtan
-Jól van gyerekek mindjárt csengetnek szeretném ha körbe vezetné valaki Mark-ot. - Nem kellett sok Samantha és Lia rögtön mellé pattantak.
-Majd mi körbe vezetjük Mark-ot ne aggódjon tanárnő - hát ez elég kényes volt sajnálom is szegény Mark-ot.
-Üljetek már le nem kell szegény gyereket rögtön le támadni - kezdte a veszekedést Adam mert ő se bírja Samantha-ékat.-Jó hogy le nem smárolod. - Samantha elvörösödött fejjel ment ki a teremből és valami olyasmit kiabált hogy "bazdmeg"
-Gyerekek ha nem tűnt fel még bent vagyok. - nézet elképedve az ofő, ja hogy ő még itt van hoppá.Végül Adam mutatta meg a sulit meg mutatta be az osztályt. Mindenki elkezdett be mutatkozni Mark-nak.
-Szia Emily Garcia vagyok. - mutatkoztam be kedvesen.
-Szia Emily - mosolygott rám kicsit másképp mint a többiekre.
-Hogy tetszik eddig a suli? - kérdeztem mert gondolom beszélgetek vele egy kicsit.
-Hát eddig nagyon iskolás. - mondta rejtett gúnnyal a hangjába.
-Végülis igaz milyen legyen. - mondtam kicsit zavartan.
-Hát én másra számítottam. - folytatta azzal hülye vigyorával.
-Miért? Mire számítottál?
-Egész másra. - úgy nézett mint akit most rögtön felkapna és hazáig szaladna velem.
Jó nem értem miért kapna fel de akkor is olyan mélyen nézett a szemembe hogy ahh.
-Emily nem jössz órára? - kérdezte Mandy mosolyogva.
-Igen mehetünk csak el bambultam. - próbáltam magyarázkodni de túl jól ismer.
-Láttam hogy szemeztetek. - mondta izgatottan.
-Csak össze futott a tekintetünk. - még mindig próbáltam tagadni az egyértelműt.
-Aha persze. Amúgy én azt hittem hogy neked csak a drága motorod van és egy fiú se lehet fontosabb nála.
-Hát nem fontosabb a motoromnál. - emeltem ki a mondandójából azt a részt ami igaz.
-Hát most még így gondolod. - mondta és közben rám mosolygott.
-Később is így fogom. - mondtam egész határozottan.
-Hát jól van. - meg csóválta a fejét és bementünk a teremben.
YOU ARE READING
✨Motoros szerelem✨
RomanceEmily vagyok 17 éves és Londonba járok iskolába. Én úgy gondolom a szerelem csak köztem és a motorom között van. De ez meg változik amikor újra iskolába megyek......