Tegnap későn értünk haza a tó parti házból ezért nem is történt nagyon semmi.
Viszont mikor reggel fel keltem rá jöttem, hogy hétfő van. Nagy nehezen de azért ki szálltam az ágyból. A látvány nem volt olyan szép (nem mintha máskor az lenne de most meg lepődtem). Egy fél órába telt még csak a hajamat madárfészekből valami elfogadhatóra meg csinálni.
Mikor végre emberi külsőm lett le mentek reggelizni. Csináltam magamnak kávét meg piritóst. Anyáék nem voltak sehol vagyis boltba vannak de erre csak akkor jöttem rá mikor a pulton ott volt egy cetli.
Nem szeretem én zárni az ajtót mivel utána mindig azon stresszelek hogy biztos bezártam e.
Mikor ki léptem az ajtón nagyon meg lepődtem mivel Mark állt a kapuba. Pár pillanatra le fagytam. A fejembe három dolog játszódott le.
Első, hogy ő milyen jól nézett ki még reggel is. Egy szürke melegítő és egy fekete pulcsi volt rajta a haja meg kuszán állt, de még így is nagyon helyes volt.
Második, hogy én viszont nagyon szarul nézhetek ki. Rajtam egy fekete farmer meg egy szürke pulcsi volt ez még önmagában nem lenne olyan rossz ha a fejem nem lenne a testem része.
Harmadik, na ezt nem értettem a legjobban. Mit keres itt?? Mert egyszer ide jött de akkor írt most meg csak úgy ide állított, nem mintha zavarna csak akkor is.
Miután ez a gondolatmenet végig ment a fejembe rá jöttem, hogy nagyon hülyén nézhetek ki ezért gyorsan rá mosolyogtam és köszöntem.
-Szia. Hát te hogy hogy itt? - elég bágyadtan nézhettem rá mert elkezdett mosolyogni.
-Hát gondoltam ma is mehetnénk együtt - miközbe mondta végig a szemembe nézett hát én majdnem el ájultam.
-Rendben akkor én mindjárt jövök. - ezzel el is tüntem a garázsban. Pár pillanat után meg jelentem teljesen felszerelkezve.
-Na itt vagyok, indulhatunk.
-Okés akkor induljunk.Egész úton azon agyaltam hogy vajon miért jött elém. Talán ő is érzi azt amit én. Mondjuk egy baj van még én se tudom mit érzek vagy mit nem.
Ilyen gondolatokkal telt el az út. Mivel csak öt percre van innen a suli hamar oda értünk.
Némán sétáltunk a suli bejáratáig. Mikor bementünk a terembe én leültem a helyemre és vártam Mandyt. Mark ő oda ment Adamékhoz és ők ott bandáztak.
Egy két perc elteltével meg jelent Mandy is. Rögtön engem célzott meg és szinte fel borúltunk úgy ölelt meg.
-Naa sziaa. Képzeld hatalmas sztorim van el sem fogod hinni. Még néha én sem hiszem el. - hát ő ma nagyon lelkes és van is egy sejtésem hogy miért.
-Akkor mondjad. De egyébként sejtem hogy kiről lehet szó.
-De okos valaki. Amúgy természetesen Willi-ről. Képzeld tegnap találkoztunk és meg csókolt - na erre nem számítottam ez látszott is rajtam.
-Azt hittem majd csak szerdán fog, kicsit hamar ment bele a dolgokba.
-Igen én is rá csodálkoztam de hát nem ellenkeztem.
-Azt mindjárt gondoltam.
-És veled mizu?
-Hát van nekem is mit mesélnem - ezt már sokkal halkabban mondtam.
-Akkor mire vársz kezdj bele mert nagyon kiváncsi vagyok.
-Egyébként annyi hogy reggel mikor zártam be az ajtót Mark a kapuba állt és engem várt, hogy együtt jöjjünk suliba. - ezt olyan lelkesedéssel mondtam, hogy utána én is meg lepődtem.
-Na látod szerintem van itt valami, elhív fagyizni csak úgy a kaputokba vár azért nem minden srác csinál ilyet.
-Ja csak az aki el akar rabolni nem - én nevettem Mandy meg csak a szemét forgatta nem nagyon díjazta ezt a poénomat.
-Jól van ülj a helyedre mert jön a tanár.
-Oké majd szünetbe még meg beszéljük.Bejött a matek tanár és éreztem hogy valami nem jó. Vagyis, hogy lesz valami. Jajj ne, ma felelünk. Hát ez nagyon jó mert kb semmit nem tanultam. Remélem nem pont engem akar feleltetni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨Motoros szerelem✨
RomantizmEmily vagyok 17 éves és Londonba járok iskolába. Én úgy gondolom a szerelem csak köztem és a motorom között van. De ez meg változik amikor újra iskolába megyek......