Reggel arra keltem, hogy Mark a hajamat birizgálja. Lassan kinyitottam a szemem és halvány mosolyra húztam a számat. Mark az egyik kezét a derekamon pihentetett és úgy ölelt magához, mintha valamitől meg kéne védenie. Nem szóltunk egymáshoz csak néztünk egymás szemébe. Ahogy néztem Mark-ot eszembe jutott amikor először találkoztunk. Emlékszem amikor először megláttam, a szívem hevesebben vert, de nem akartam, hogy megint ilyet érezzek, de sokat nem tudtam tenni, bele szerettem. Hamar elcsavarta a fejem ami ebben az esetben nem volt baj. Vissza gondoltam még a tegnap estére, ahogy hozzám ért és megcsókolt, ösztönösen is szélesebb mosoly húzodott a szám az emlék felidézésekor.
-Min mosolyogsz ennyire? - kérdezi kissé rekedtes hangon.
-Csak eszembe jutott néhány emlék - mondtam neki még mindig vigyorogva. Oda hajoltam hozzá majd apró csókot adtam a szájára - szép emlékek - suttogtam két csók között.
-Van sejtésem milyen emlkékek lehetnek - nevetett fel majd pimasz mosolyra húzta a száját - és ha akarod megismételhetjük azt a szép emléket.
-Majd talán máskor.
-Én várok rád - rám kacsintott majd egy hosszú csókot adott. Bele szédültem a csókjába ami kicsit tovább tartott mint terveztük, egyikünk se akart elszakadni egymástól.
-Egyébként nem csak az az emlék jutott eszemben - toltam elmagamtól, hogy a szemébe nézzek.
-Akkor még mi?
-Amikor először találkoztunk - mondtam mire a kezével végig simította az arcom.
-Emlékszek én is.
-És milyennek gondoltál legelőször? - kérdeztem kicsit zavartan, és éreztem, hogy elpirulok.
-Hát amikor először beszéltünk feltünt, hogy szép szemed van és szád ami már akkor is csábított - valotta be, és megint elpirultam - és az is tetszett ahogy beszéltél olyan édes volt.
-Mi tetszett annyira a hangomban?
-Nem tudom, olyan megnyugtató.
-Aranyos vagy amikor ilyeneket mondasz - csúszott ki a számon zavaromban.
-Hát az lehet, de valaki ki váltja belőlem - nem tudtam elhinni, hogy egy mondatával pillangókat varázsol a gyomromba.
-Fejezd be mert olyan leszek mint egy paradicsom - csapom meg a melkasát a kezemmel majd a fejemet a párnába fúrtam aminek Mark illata volt. Mélyen beszívtam az illatát. Rá jöttem ha ilyen illata lesz az ágyneműmnek akkor nem biztos, hogy lefogom cserélni.
-Szeretem amikor zavarba vagy és elpirulsz, jól áll neked.
-De én nem szórakozok ilyen jól rajta - mondtam bedurcázva.
-Nem baj.
-Amúgy én éhes vagyok szóval lemehetnénk enni - váltottam témát.
-Szerintem is, én is éhes vagyok - komótosan kibújtunk az ágyból és lementünk a konyhába.Senki nem volt lent csak egy tányér tele palacsintával. Gondoltam anya hagyta itt reggelire ezért leültünk enni. Csapongva a témák között beszélgetünk. Szerettem amikor felszabadultan tudtunk beszélgetni. Egy óra beszélgetés és evés után össze szedtem a tányérokat és elmosogadtam. Vissza mentünk a szobába és befeküdtünk az ágyba.
-Nem megyünk el valahova? - kérdezi egy kis némaság után.
-Hová szeretnél menni?
-Elviszlek moziba - mondta majd várt a reakciómra.
-Rendben, de akkor nekem készülni kell, meg szólni anyáéknak.
-Rendben akkor két óra múlva jövök érted.
-Hát csak elkészülök annyi idő alatt - húztam el a számat azon gondolkozva mit vegyek fel. Kint már hűvös volt, de nem annyira hideg.
-Ne mond már, hogy két óra nem elég - néz rám értetlenül mire felnevetek.
-Ez olyan lány dolog.
-Persze lány dolog - ismétel meg majd megforgatja a szemét. Halkan felnevetek majd kiszállok az ágyból.
-Na jó ha el akarok készülni indulj el haza - mondtam majd nagy sóhajtással kiszállt az ágyból.
-Még jó, hogy felöltözni engedsz.
-Hát nem is hagynám, hogy más nézegessen....meg persze meg is fáznál - tettem hozzá gyorsan mire hangosan felnevetett.
-Jó megyek mielőtt még nem tudnál elkészülni.
-Rendben.
-Szia akkor majd jövök.
-Okés sziaa - csókolom meg majd kiment az ajtón. Elkezdtem keresgélni, hogy mit vegyek fel. Nem akartam túl öltözni, de azért szép akartam lenni. Amolyan egyszerű, de nagyszerű alapon. Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam meg hajat mostam. Megszárítottam a hajam és a szekrényhez mentem. Kis gondolkotás után meg találtam az alkalomhoz tökéletes szetett. Egy világos kék farmer mellett döntöttem és egy hozzá passzoló fehér haspolót választottam. Megmostam a fogam majd elkeztem sminkelni. Tettem fel egy kis alapozót, szájfényt, púdert meg persze szempillaspirált. Nem vittem túlzásba mégis egész jó lett.
YOU ARE READING
✨Motoros szerelem✨
RomanceEmily vagyok 17 éves és Londonba járok iskolába. Én úgy gondolom a szerelem csak köztem és a motorom között van. De ez meg változik amikor újra iskolába megyek......