Reggel korán keltem, mivel Mandyvel megbeszéltük, hogy át jön és együtt megyünk suliba. Miután kiszálltam az ágyból felhívtam Markot, hogy nem kell jönnie mert Mandyvel megyek. Hamar megbeszéltük ezért utána már gyorsan tudtam készülni. Mikor épp a szemöldököm csináltam a csengőt hallottam meg. Még befejeztem gyorsan az utolsó vonásokat, majd felpattanttam és leszaladtam ajtót nyitni.
-Jó reggelt csajszi - köszönt jó kedvűen.
-Jó reggelt.
-Azt hittem még pizsamában találok rád - mondta szórakozottan.
-Talán nem utalni akarsz valamire? - kérdezem gyanúsan.
-Túl jól ismersz - nevetett fel.
-Jó még amúgy is van egy orvosi igazolásom - mondtam, közben az utam a szobámba vezetett. Egyébként a szokásos csajos napunkról volt szó, amit a másik havonta bármikor bejelenthetett minden előzmény nélkül.
-Akkor csapassuk - kiabálta el magát. Szerencsére anyáék nincsenek itthon, de amúgy tudnak az ilyen szokásunkról és mondták ha nincs valami fontos dolog akkor maradthatok.Felhívtam gyorsan Markot, hogy ma nem megyek de délután találkozunk. Nem nagyon örült neki, de nem tudott mit csinálni.
Gyorsan vissza öltöztem pizsamába és leszaladtam Mandyhez a nappaliba.
-Na szóval mai program - kezdett bele - először is egy jó kiadós reggelit fogunk enni, amit a város legjobb reggeliző étterméből fogunk megrendelni, közben keresünk valami nyálas romantikus filmet, mert reggeli közben és után is azt nézzünk - mondta teljes bele éléssel - és miután ki filmeztünk magunkat megrendeljük az ebédünket is ami nem más lesz mint egy kiadós meki csak, hogy le ne foggyunk - itt fel nevettem, mindig ezt mondja mielőtt meg enne mindent.
-És mivel kell egy kis test mozgás is elmegyünk deszkázni, aztán meg készülődünk az esti bulihoz. - tetszett mai program, mivel nem szerepelt benne sehol a tanulás.
-Rendben nekem meg fele, de ahogy látom nasival azért nem spóroltál - nevetek fel hangosan, mikor megláttam ahogy pakolja ki a csomag csipszeket meg csokikat.
-Abból sose elég, de ebből se - mutatott fel egy üveg Jack Danielst.
-Ezzel akarsz alapozni?
-Valamivel kell, na de most rendeljünk már mert meg halok éhen.
-Jól van nyugii csak mondjad mit kérsz és adj egy éttlapot - mondtam, közben az étterem számát kerestem ki.
-Uhh, de sok a választék, várj ezt egy papírra le kell írni.Nagyjából tíz perc múlva meg volt mit szeretnénk enni, ezért tárcsaztam a számot.
-Jó reggelt kivánok, rendelni szeretnék.
-Igen hallgatom.
-Három közepes melegszendvicset szeretnék kérni, két kis mindenes salátát natur joghurt öntettel, négy darab csoki öntetes palacsintát és egy lekvárosat, kettő csokis tejszínhabos goffri, két darab csokis milk shake és egy darab lekváros porcukros fánkot.
-Rendben leírtam a rendelést háromnegyed óra múlva szállítjuk.
-Értem, köszönöm és további szép napot.
-Önöknek is.-Csajszi szerintem a diszpécser srác már csak attól cukor mérgezést kapott, hogy végig hallgatott téged - nevetett hangosan.
-Ahh, nem hiszem, max fel ment egy kicsit a cukra - kuncogtam.
-Na jól van keresünk valami filmet a "reggelinkhez" - a reggeli szónál erősen mutatta az idézőjeleket, mire csak megráztam a fejem.Hamar megtaláltuk, hogy milyen filmet nézzünk, mivel nagyjából egyezik a stílusunk.
Épp nagyon röhögtünk valamin, amikor valaki rá tenyerelt a csengőre. Gyorsan felálltam és el vettem a pultra már kikészített bankkártyát. Mikor kinyitottam az ajtót egy 20 év körüli, egész helyes srác állt, kezében a brutál nagy "reggelinkkel".
-Helló meghoztam az ételt - mosolygott aranyosan.
-Helló, bankkártyával szeretnék majd fizetni - mosolyogtam vissza.
-Rendben, de előtte el tudod venni vagy segítsek?
-Ohh, egy pillanat - mondtam majd bekiabáltam Mandy-nek.
-Igen? Ohh, helló, ezzeket elveszem te addig fizesd ki - mondta majd be ment a házba.
-Rendben akkor érintheted - mutatta felém a terminált, én pedig gyorsan lecsipoanottam.
-Rendben, köszönöm és további szép napot - köszöntem el kedvesen.
-Nektek is és jó étvágyat - köszönt el ő is, és már indult is vissza a kocsijához.
Bementem a házba és azon belül is a konyhába, mert tudtam, hogy Mandy oda pakolt le.
YOU ARE READING
✨Motoros szerelem✨
RomanceEmily vagyok 17 éves és Londonba járok iskolába. Én úgy gondolom a szerelem csak köztem és a motorom között van. De ez meg változik amikor újra iskolába megyek......