Mark még mindig a válaszomat várta, de én úgy tettem mintha gondolkoznék pedig már rég tudtam a választ. Mélyen Mark szemébe néztem és láttam az izgatotsággal teli tekintetét. Apró mosolyra húztam a számat és közelebb hajoltam. Pár centi volt a szánk között. Nem csókoltam meg csak vártam. El húzodtam tőle és a szemébe néztem.
-Igen leszek - mondtam ki mire Mark ki fújta az eddig bent tartott levegőjét. Éreztem, hogy kicsit elpirulok de nem zavart.
-Utállak amiért húztad az agyam - nevetett fel és ezzel el is rontotta az idilli pillanatot.
-Aranyos voltál ahogy izgulsz - hajoltam oda hozzá így megint nem volt nagy távolság a szánk között. Nem sokáig bírta ezért pillanatok alatt rá tapadt a számra. Először lassan csókolt majd nyelvével be furakodott a számba.Perceken keresztül csókolt majd kicsit zihálva eltávolodott tőlem.
-Én éhes vagyok nem rendelünk valamit? -kérdeztem mert már tényleg meg tudtam volna enni egybe Mark-ot is de őt azért későbbre hagytam.
-De én is éhes vagyok - mondta majd be pötyökte egy étterem telefon számát és rendelt két pizzát. Én ki mentem a fürdőbe és leírtam Mandy-nek, hogy együtt vagyunk Mark-kal. Nagyon örült és mondta, hogy sokáig meg minden. Beszélgetünk egy öt percet majd gyorsan elköszöntem és vissza mentem a szobába.-Egy óra múlva hozzák a kaját - mondta majd hátra dőlt az ágyon.
-Rendben - be feküdtem mellé én is és egy filmet kerestem, hogy tudjunk addig valamit nézni.Már majdnem a film végénél voltunk amikor valaki csengetett. Lementem mert gondoltam biztos a futár az. A futár is volt ezért elvettem tőle a még meleg pizzát és kifizettem.
-Gyeree itt a kajaa - kiabáltam fel Mark-nak. Egy perc alatt lent volt és helyet is foglalt velem szembe.
Levettem két tányért és már ettünk is. Sokat beszélgetünk közbe és nevettünk is.
Össze pakoltuk a tányérokat és el is mosogattam. Mark nem maradt utána csak egy órát és már ment haza. Miután elment lefürödtem és már aludtam is.
Reggel kopogásra keltem. Lassan felültem és alig nyitottam ki a szemem már csuktam is össze mert a nap egyenesen a szemembe sütött.
-Gyeree - kiabálok mivel még mindig dörömböltek az ajtómon.
-Vendéged van - dugta be a fejét anya.
-Ki az? - kérdeztem még mindig bágyadtan.
-Mandy jött hozzád - mondta anya még mindig az ajtóba toporogva.
-Jó mond, hogy jöjjön be - feküdtem vissza de már aludni nem aludtam. Meg néztem a telefonomon az időt, tíz óra volt. Nagyot sóhajtottam majd felültem az ágyon.-Sziaa Emily - köszönt vidáman Mandy.
-Szia - nyöszörögtem és inkább aludtam volna de már mindegy volt.
-Felkeltettelek? - kérdezte közbe helyett foglalt mellettem.
-Inkább anya a dörömbölésével - még mindig a szemembe sütött a nap ezért fel keltem és arrébb húztam a függönyt.
-Amúgy öltözz fel mert készültem mára programmal - kezdte mire össze húztam a szemöldököm és nyöszörögni kezdtem. -Ne nyivákolj hanem öltözz - mondta majd felkelt és ki ment a szobámból.Felkeltem és össze szedtem a ruhát. Egy szürke farmer és egy fekete felső mellett döntöttem meg persze egy pulcsi mert már kint kezdett hűvös lenni.
Ki mentem a fürdőbe meg fésülködtem meg mostam az arcom és felraktam egy kis sminket. Lementem a konyhába ahol nem csak Mandy volt hanem Mark is. Rá mosolyogtam majd meg öleltem.
-Szia - köszöntem neki majd a hűtőhöz mentem, hogy valami kaját csináljak.
-Szia, hogy vagy? - kérdezte és szemét az enyémbe fúrta.
-Fáradtan és te? - vissza fordultam a hűtőhöz és kivettem a tejet és a pultról elvettem a müzlit.
-Jól vagyok - mondta de én közbe nem rá figyeltem hanem egy müzlis tányért akartam le venni kevés sikerrel - várj segítek - jött oda hozzám Mark és simán le emelte a már említett tárgyat.
-Köszi - mondtam majd meg csináltam magamnak a kaját.
YOU ARE READING
✨Motoros szerelem✨
RomanceEmily vagyok 17 éves és Londonba járok iskolába. Én úgy gondolom a szerelem csak köztem és a motorom között van. De ez meg változik amikor újra iskolába megyek......