Reggel hatkor keltem nagyon fáradt voltam de valahogy kikászálódtam az ágyból és elpakoltam azokat a cuccokat amiket még nem. Felöltöztem és most sminket nem csinaltam csak ajak ápolót tettem fel.
Le vittem a nappaliba a bőröndöm és még egy kis táskát. Bementem a konyhába ahol apa meg anya már ettek.
-Jó reggelt kicsim, látom még fáradt vagy csináltam neked palacsintát és kávét - mosolygott rám kedvesen anya.
-Köszönöm szépen - bele kortyoltam a kávéba és máris éberebb lettem mivel anya nem tett bele elég cukrot - a cukrot elkérhetem?
-Kevés cukrot raktam bele?
-Egy kicsivel kevesebbet - raktam bele még egy kis kanál cukrot és màris jobb volt.
-Apa a lekvárt ide tudod adni?
-Persze, itt van
-Köszi - jól meg kentem a palacsintát lekvárral és úgy ettem, egyébként csak én meg apa szeretjük lekvárral anya simán eszi csak, fura.-Tényleg kicsim mi is a helyzet azzal a fiúval? - ahogy ezt anya ki mondta apa szeme már is ki kerekedett.
-Milyen fiú? Remélem nem megint Tyler - apa nagyon bosszúsan nézett rám.
-Dehogy apa
-Akkor ki az és mit akar tőled?
-Jajj apa csak ő is motorozik és együtt jöttünk haza mivel ő is erre lakik.
-És mi van azzal a puszival? - anya nagyon mosolygott látta rajtam hogy lehet megint szerelmes vagyok.
-Puszi?? Emily kérlek ne csináld azt mint régen - apa nagyon aggódott értem régen is meg most is.
-Apa ne aggódj az nem olyan puszi volt.
-Jól van csak féltelek. Na de együnk mert nem sokára indulunk.Miután meg reggelizünt be pakoltunk a kocsiba és elindultunk az út két és fél órás volt. Én szinte végig zenét hallgatam meg aludtam szóval egész hamar eltelt az út.
Oda értünk és mikor ki száltam a kocsiból elakadt a szavam hát ez szebb mint a képeken.
-Na meg jöttünk.
-Apa ez nagyon szép és milyen nagy - nagyon szép helyen voltunk. De még én nézelődtem apaék már elkezdték ki pakolni a csomagokat.-Emily gyere segíts kérlek, vidd a bőröndöt az ajtóba majd apád fel viszi az emeletre - mentem segítettem gyorsan ki pakol a saját holmim.
-Na szóval kicsim az emeleten az utolsó szoba a tiéd.
-Rendben de fel tudod hozni a csomagot a lépcsőn?
-Persze kicsim egy pillanat.
-Köszi apa.
-Nincs mit szívem, majd gyere le és akkor meg beszéljük, hogy mit fogunk csinálni - nyomott egy puszit a homlokomra és lement.Bementem a szobámba és leraktam a cuccomat. Nagyon szép és világos szoba volt, pont a tóra nézett nagyon tetszett. Kipakoltam a bőröndből és írtam Mandy-nek.
Emily
Na szia. Képzeld most értünk ide és nagyon szép hely. Majd küldök fotókatMandy
Szia na az tök jó, de ha nem baj most nem tudok beszélni mert Willi-vel vagyok.Emily
És ki az a Willi? A titokzatos srác?Mandy
Igen, ahogy ma mentem haza oda köszönt és meg hívott egy kávéra.Emily
Ohh akkor nem zavarok majd írj hogy milyen volt sziaaMandy
Rendben majd akkor írok sziaaNa ez meg lepett de örülök neki. Lementem anyáékhoz mert nagyon éhes voltam. Anya épp pakolt a konyhába.
-Mivan enni?
-Hát még semmi de egy fél óra múlva megyünk át a mellettünk lévő kis éterembe.
-És nem maradt egy chips vagy valami? - nagyon éhes voltam szóval nekem az is jó lett volna.
-Hát csak egy kis ropi maradt.
-Az is jó, köszi - el vettem anyától a ropit és fel mentem a szobába.Bekapcsoltam a tv-t és valami elfogadható csatornát kerestem, közben eszegettem a ropit is.
Eltelt kb fél óra és még nem szóltak anyáék szóval lementem meg nézni őket meg valami kajáért mert a ropi elfogyott.
-Anyaa - kiabáltam mert nem voltak sehol.
-Az erkélyen vagyunk kicsim - hallottam anya hangját előről szóval oda mentem.-Mondjad kicsim.
-Mikor megyünk enni?
-Felőlem indulhatunk most is - mosolygott rám közben pedig be indultunk mind hárman a cipőnkért.Az étterembe én csirkés salátát ettem anya valami rák fajtát krumplival apa pedig nagyon kreatív volt mert ő egy hamburgert, sült krumplit meg kólát evet
és ivott. Sokat beszélgetünk és nevetünk, legalább másfél órát voltunk ott.Vissza értünk a házba utána le mentünk a tóhoz ott én fürödtem egy kicsit apáék meg a parton beszélgettek.
Este meg vacsoráztunk és meg néztünk egy filmet. A film után fel mentem a szobámba ott még telefonoztam utána pedig elmentem egy jó habos fürdésre. Meg mostam a hajam és arc maszkoztam. Miután meg voltam be bújtam a takaróba és netflixen néztem egy filmet. Körülbelül éjfélkor már aludtam is.
Sziasztok remélem tetszenek eddig a részek. Köszönöm mindenkinek ha olvassa. Nem sokára jön a kövi rész❣️🥰
YOU ARE READING
✨Motoros szerelem✨
RomanceEmily vagyok 17 éves és Londonba járok iskolába. Én úgy gondolom a szerelem csak köztem és a motorom között van. De ez meg változik amikor újra iskolába megyek......