5

7.2K 419 829
                                    

Jeon jungkook

"İkimizde masanın altına bana sakso çekmek için girmediğini biliyoruz jeon"

İnanmıyorum! Bu kadar şansız olamam ama dimi. Neden sürekli böyle şeyleri ben yaşamak zorundayım ki. Bu lanet hayat neden bana bir şans vermiyordu ki.

Hem sakso derken. neden böyle bir cümle kurmuştu? Hormonlarım yüzünden zaten bu aralar iyice azgın biri olmuşken, neden bana böyle yaklaşıyordu?

Korkuyordum ve çok haklı bir duyguyu yaşıyordum. Ne yapmalıydım? Acaba baygın numarası yapıp, uyandığımda hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi davransam.

Ya da

'Seni ararken baktım bu oda çok kirli, temizliyim dedim' ahhh. Bu çok salakça Adam sakso derdinde ben gelmişim burada temizlikten bahsediyordum.

Bari aradigim şeyleri öğrenip sonra yakalasaydı.

Diğer odada ne olduğunu bile bulamamışken yakalanmak, adeta kendi ayağıma sıkmak gibi bir şeydi. Elde bir şey yoktu ama bu gidişle başka bir yerde bir şeyler olacaktı.

Masanın altında kendimi birazdaha geriye itecekken taehyun aşşağıya doğru eğildi ve bana sinirli bir şekilde bakmaya başladı. "Çık dışarı jeon" sert sesi kibarlıktan fazlasıyla uzaktı, bu beni daha çok korkutuyordu.

Burası onun eviydi ve izinsiz odasına girmiştim. Bana yapabileceği çok fazla şey vardı ve bunların hiç biri hoş şeyler olmadığına emindim.

Onu daha fazla sinirlendirmemek için yavaş yavaş masanın altından çıktım. "Tassaklı beyefendiye bak sen" dedim sinirli, sinirli sanki suçlu oymuş gibi. "Tassaklı beyefendi derken?" Ne? Ben ona sesli bir şekilde tassaklı beyefendi demiş olamam dimi. O kadar salak mıyım?

"Sesli söyledim, dimi" dedim masanın altından çıkıp doğrulurken. Tam karşımda duruyordu. Kafasını hafif sola kaydırmış, kafasını hareket ettirerek beni onaylamıştı. Kendimi bir kaç adım geriye atarak ilerlemem ile birlikte konuşmaya başladım." Oldu o zaman" iki elimide hafif kaldırarak "gideyim ben" cevap vermesine izin vermeden tam arkamı dönmüştüm "sana gidebilirsin demedim jeon" tekrar ona doğru döndüğümde, bana doğru yürüdüğünü görünce, tanrının canımı alması için içimden dua etmeye başladım.

"Ben bir insanın bir şeyi görmeden yorum yapmasına çok karşıyım" siktir! Bunun ne demek olduğunu biliyordum. Kısaca bana tassaklı olup olmadığını anlamam için bakmam gerektiğini soruyordu.

"Tatmak istermisin jeon" lanet olsun bu adam bana böylesine etkileyici bir şekilde bana bakarak sakso çekmeyi teklif ederken nasıl bir tepki vermemi istiyordu. Henüz bir açıklama bulamamışken konuyu başka bir yere yani aşağılara bir yere çekmek her ne kadar mantıklı olsa bile fazlasıyla riskliydi.

Eğer jiminin dediği gibi olsaydı,  24 saat boyunca beni izleyen bir sapık ile birlikte olmak istemezdim açıkçası. Bana aşık olduğu için değil takıntılı olduğu için bunu yapıyordur. Keşke başta jimini dinleyip kaçsaydım buralardan, böyle durumlar içinde olmazdım en azından.

"O benim ağzımdan kaçtı. Bi an adını unuttum sadece ve öyle çıkıverdi." Yalan söylediğim kaçırdığım gözlerimden belli oluyordu büyük ihtimalle. Kendi adımı unuturdum ama öyle tassaklı isimleri unutmazdım ben.

Error•Taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin