7

4.2K 280 458
                                    

Jeon Jungkook

Arkadaş..

Ciddimiydi

Beni arkadaş olarak mı görüyordu?

Bana istediği her şeyi diyebilirdi, ama asla arkadaş diyemezdi.

Onun ile aramızda duygusal olmasada bir bağ vardı. aşkla olmazsa bile, birbirine bağlanan bedenlerimiz vardı.

Onun için bu kelimeleri kullanmak bu kadar kolaymıydı. Onun ile aramda duygusal bir şeyler yoktu ama yinede kafama takılıyordu. Benimle o kadar birlikte olmasına rağmen, arkadaş mı diyordu?

Normal arkadaşlar, birbirini dinler, saygı duyar, onları anlar ve severdi. Biz bunlarin hiçbirini yapmıyorduk. Sadece yatıyorduk.

Buraya gelme amacım bile buydu ama o halen gelmiş bana bunları diyordu.

Tanrım!

Oturduğum yerden sinirle kalkıp saatler önce odama gelmiş olan elbiseye doğru ilerledim. O kadar sinirliydim ki merak edip kıyafete bile bakmamıştım.

Dolabı açtığımda direk gözüme çarpan kıyafeti kabından çıkardım. Koyu yeşil bir takım elbiseyi. Yeşilin ağırlığı ve kumaşın kalitesi mükemmeldi. Spor kıyafetleri her ne kadar seviyor olsam bile bu kıyafetin kendine özgü bir havası vardı.

Fazla oyalanmadan kıyafeti giydim ona yakışacağını düşündüğüm saati de taktıkdan sonra hazırdım.

Aşşağıya inmek için hazırdım, acaba taehyung da hazırmıydı. Odamdan çıkıp aşşağı indim. Taehyung henüz inmemişti bende kendimi oyalamak için salonu incelemeye başladım. Tam olarak taehyungu simgeleyen bu ev oldukça ince işlemeler ile doluydu.

Dışarıdan buraya bakan biri oldukça sade olduğunu düşünürdü fakat dikkatlice bakıldığında fotoğrafların çerçevelerine kadar oldukça ince bir yapıya sahipti. Merdivenlerden gelen ayak sesleri ile taehyungun indiğini anladım.

Etrafı incelemeyi bırakıp taehyungun geldiği tarafa döndüm.benim gibi renkli bir kıyafet giymişti, koyu kırmızı bir takımdı, esmer tenine oldukça çok yakışmıştı. O da beni inceledikten sonra konuşmaya başladı."Çok güzel olmuşsun" o an güzel olduğumu gerçekten hissetmiştim. Bu tür kelimeler özeldir fakat özel olan aslında kelimeden çok onu söyleyendir. Hayatındaki dönüm noktasına sahip insanlar senin geleceğini belirlerdi ya seni severlerdi ya da sana berbat bir hayat bırakırlardı.

"Teşekkür ederim" dedim oldukça içten bir şekilde. Fazla abartıyor da olabilirdim belki nezaketen öyle söylemişti bunu bilemezdim.

"Gidelim öyleyse" gitmemiz gerektiğini söyledikten sonra yürümeye başlamıştı.

İçimden bir ses bana uzak davrandığını söylüyordu. Gözlerini benden kaçırıyordu, sanki ona arkadaş diyen benmişim gibi bir havası vardı. Belkide ben öyle düşünüyordum.

Arabada sadece biz vardık, büyük ihtimalle korumalar pesimizden geliyordu.tüm gün olduğu gibi arabada da çok sessizdik tek kelime bile etmemiştik.

Burada ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum sadece gidiyordum.

Taehyung araba ile oldukça lüks bir otelin önünde durduğunda geldiğimizi anladım.

Error•Taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin