Jeon jungkook
"...bakalım sahibine de aynı tepkiyi gösterebilecekmisin" soğuk nefesini yüzümde hissederken bi anlığına bile gözlerini gözlerimden çekmedi.
Elini enseme götürdü ve alınlarımızı sertçe birleştirdi. Gözündeki bakış asla değişmeden bana bakmaya devam ediyordu. Bana karşı olan kibarlığı yok olmuş, gerçek yüzünü göstermeye başlamıştı.
Elindeki silahı kemerinin arasına sıkıştırdıktan sonra tekrar bana odaklandı.
Gözlerime bir süre daha baktıktan sonra dudaklarımızı birleştirdi. Oldukça yavaş bir şekilde dudaklarımı öpüyordu.
Hayat durmuş gibiydi. Sadece o beni öpüyor arada gözlerini kapatıp açıyor bunlar dışında hiçbir sey görmüyor veya duymuyordum.
Oldukça nazik fakat bi o kadar da sert öpüyordu. Dilini ağzımın içine gönderip nefes almadan öpüyordu. Zamanla nazik öpücüğü gitmişti daha sert bir hâl almaya başlamıştı. Öpüşünde istekten çok intikam var gibiydi.
Hislerden uzak sanki o an sadece canımı acıtmak ister gibi bir hali vardı.
Nefessiz kalmaya başlayınca kendimi geriye çekmek istedim fakat bu ensemdeki eli ile mümkün değildi. Kendimi çekme çabalarım onun gücü yanında hiç bir etkisi yoktu.
Dudaklarını yavaşça çekip birkaç saniye nefes almamıza izin verdi.
İçimdeki alev büyüdü ve bacaklarının arasındaki sıvı ateş gibi aktı.Kapıya yaslı bir şekilde olduğunuzu yeni farketmiş olacak ki beni kolumdan tutarak çekti ve hemen kapının sol tarafında kalan masaya yöneldi.
Eli ile masadaki her şeyi fırlattı ve beni kucağına alarak oturttu. Bacağımın arasındaki yerini alarak tekrar ve sertçe öpmeye başladı.
Tekrar öpmesinin ardından nefes alış verişim hızlandı. Ellerim göğüslerinin üzerindeki yerini alarak ona birkaç santim daha yaklaştım.
Şu an ona sürtünmek, her saniye daha fazlası için yalvarmak istiyordum.Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve ne yapacağından emin değilmiş gibi baktı bakışının etkisi içimde başka şeyler hissettirmeye sebep oldu.
Kafasındaki düşünceleri uzaklaştırmış olmalı ki elini baldırımın üzerine götürüp ileri geri hareket ettirmeye başladı. Bu haraketi içgüdüsel olarak bacaklarımı daha çok aralamama neden oldu. Elini bacağımdan çekmeden önce yakıcı bir bakış attı.
Elleri penyemin eteklerine gitti ve hiç düşünmeden çıkardı. Çıplak göğüsüm üşümeye başlayca bu kez ben onu boynundan tutarak öpmeye başladım.
Kalçamdan tutarak beni hiç zorlanmadan kucağına aldı ve yatağın üzerine yavaşça bıraktı. Bacaklarımın arasında dizlerinin üzerine yükselmiş gömleğinin düğmelerini çözüyordu. Aceleci davranmıyordu fakat gözlerindeki ateş herşeyi anlatıyor gibiydi.
Nefes alış verişim onun çıplak kaslı vücudunu görünce tekrar hızlanmaya başladı. Gömleğini çıkartıp yataktan assagi attıktan sonra üzerime çıktı ve çıplak görüşlerimizi birbirine değmesine özen göstererek tekrar öpmeye başladı.
Dudaklarımın öpüşmeden kaynaklı şişdiğini hissediyordum ama bu pekte umrumda degildi. Bacağımın arasındaki sızı artmaya başladığında elimi kemerinin üzerine görürdüm ve öpüşmemizi bölmeden açmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Error•Taekook•
FanfictionKim taehyung jeon jungkook'un 50 milyon wonluk borcunu kapatmak için onun ile 50 kez yatmak istedi.