6

6.6K 382 515
                                    

Jeon jungkook

"Seni bağırtırken buna ihtiyacın olmayacak jeon" siktir! Bana bağırmamı emretse bile bağırtacak kadar güçlü bir sesi vardı.

Bu adam beni korkutuyordu, sesi, bakışı, gözleri her şeyi ile etkileyici ve korkutucuydu.

Tanrım! Üzerindeki bornozu çıkarmasını o kadar çok istiyordum ki. Bornozunu çıkarsın, elleri ile beni keşfederken beni becersin istiyordum.

Lanet olsun ki bu adam beni hem utandırıyor hem de yükseltiyordu.

İçimden geçenleri anlayabiliyormuş gibi bir havası vardı, derince gözlerime bakıyor, orada takılı kalıyordu.

Uzun, uzun. beni kendine aşık etmek ister gibi.

Bakışlarını gözlerimden çekmeyerek elini şortumun içine gönderdi. "Benim için şort giymen oldukça hoş" bence de senin için şort giymem oldukça hoş

Cevap vermedim, bir cevap da beklemedi zaten. Gözlerini gözlerimden çekti ve elini sağ tarafındaki  komodine uzattı ve daha önce farketmediğim ruju eline aldı.

"Vücudundaki etkimi görmek istiyorum" dedi ve gözlerini gözlerimden çekmeyerek kırmızı ruju dudaklarına sürdü. Beni ne kadar öptüğünü, ne kadar etkilediğini görmek istiyordu.

Vücüdum bir tuvaldı,

Ressam ise o.

Bana dokunacak ve öpecekti. Ve ben bu anları günlerce düşünecektim. Jimin şu anki halimi görse neler düşünecekti kim bilir, ama bu benim için sorun değildi. Şu an sorun etmem gereken çok daha büyük şeyler vardı, büyük ve etkili.

Ruju doldun dudaklarına dikkatlice sürdü, dolgun dudakları iyice kırmızılaşmıştı. Onu öpme isteği o kadar baskındı ki, kendime hakim olmamaktan korkuyordum.

Ruju dudağına sürdükten sonra kapağını kapatmadan bana doğru uzandı. " Sana da süreceğim" demesinin ardından hiçbir cevap vermeden gözlerimi kapatıp dudaklarımı öne doğru uzattım.

Bekledigim kırmızı ruj yerine çok daha güzel bir şeyle karşılaştım. Dolgun kırmızı dudaklar ile.

Harika bir seçimdi, aptal bir ruj yerine onun dudakları. Dudaklarımı hareket ettirmeden bekledim, dudaklarımı dudaklarının arasına aldı ve sertçe öptü.

Dudağındaki kırmızılıkları ustaca dudaklarıma sürüyor, dili yardımıyla kırmızılaştığına emin olduğum dudaklarım ile ona karşılık vermeye çalışıyordum.

Dudaklarımı öpmeye devam ederken, elimde olmadan hareket ediyor, sürtünüyordum. Bundan etkilenmiş olmalı ki ağzından sürekli küçük de olsa inlemeler geçiyordu.

Dudaklarını,dudaklarımdan yavaşça çekti ve eski konumuna döndü. Gözlerimi açtıktan sonra dudaklarından taşmış kırmızılıkları görünce, bu güne kadar gördüğüm en sexsi görüntü olduğuna o an emin oldum.

Elindeki ruju aldığı yere tekrar koydu. Kalçamdan tutarak beni kendine doğru biraz daha çekti. "Eğer kazanırsan ne isteyeceksin jeon?" Eğer kazanırsam ne isteyeceğimi bilmiyordum çünkü kazanmayacağımı biliyordum.

Error•Taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin