🅿🆁🅴🆂🅴🅽🆃🅸🅽🅶
(𝓐𝔂𝓻𝓮𝓵𝓵-𝓢𝓮𝓷𝓹𝓪𝓲)
•
"Eh?! Ayrell-senpai?!!"
Aryanna tidak sangka pula bila Ayrell adalah abang kepada lelaki yang dia suka. Bekas seniornya semasa dia sambung diploma di UiTM! Nak tahu satu rahsia besar? Ayrell juga adalah ex-crush-nya! Lelaki yang pernah dia sukai dan pernah menolak perasaannya! Ah, habislah!
"Holla,baby. Rindu tak ex-crush you yang hensem ni?"
– Ayrell Esqandar"Ah perasan! Siapa rindu kau? Dasar fuckboy!Tuiii!"
– Aryanna SofeaSemakin meluat pula bila Aryanna terpaksa hari-hari menatap wajah lelaki itu. Walaupun kacak,tinggi lampai dan peramah, tetapi ia masih tidak dapat membuatkan Aryanna terpaut kembali. Mana mungkin dia perlu suka balik ex-crush yang telah menolak perasaannya membabi buta? Tak mungkin! Mustahil!
"Jom nak jadi girlfriend I? Pastu boleh lah hari-hari dengar you panggil I senpai. Yelah, I kan dah banyak tolong you buat assignment masa sambung diploma. Em?"
– Ayrell Esqandar"Syiall kau nak senpai-senpai! Geli aku! Pergi mampus sana!"
– Aryanna SofeaWalaupun Aryanna memang minat anime, dia takkan sewenang-wenangnya panggil mana-mana lelaki dengan gelaran 'senpai'. Hanya lelaki tertentu sahaja yang layak. Tapi, dia tak boleh nafikan yang dia mula selesa dengan kehadiran Ayrell semula walaupun lelaki itu banyak menyimpan rahsia.
Yakuza?
Siapa sebenarnya Ayrell? Lelaki itu tampak seperti seorang yang berbahaya.
Kepergian Ayrell yang secara tiba-tiba telah mengundang pelbagai tanda tanya dalam benak fikiran Aryanna.
"Berapa banyak orang yang kau
dah bunuh, senpai?"
– Aryanna Sofea"3,499 orang?"
– Ayrell EsakaApakah pengakhiran yang bakal menanti mereka berdua?
Adakah duka? Ataupun bahagia?
-CAST-
| A R Y A N N A S O F E A |
| A Y R E L L E S A K A |
•
Old Cover (15 Sept 2022)
New Cover (22 Nov 2022)
Dilarang COPY dan PLAGIAT dalam bentuk APAPUN!
•
Tidak SUKA? Jangan BACA!
Selamat Membaca!
please vote • comment • follow
•
Bubble akan ditukar kalau jalan cerita berubah.
•
This story bakal sad ending 💔
YOU ARE READING
𝗔𝘆𝗿𝗲𝗹𝗹-𝗦𝗲𝗻𝗽𝗮𝗶
Romance↳ *𝑨𝒔𝒊𝒂𝒏 𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔* ༉‧₊˚✧ | HE'S A YAKUZA, SHE'S A WEEB | Bubble di dalam. "𝗦...𝗦𝗲𝗻𝗽𝗮𝗶..." "𝗬𝗲𝗮𝗵, 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝗺𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝗺𝗲 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗜 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗯𝗮𝗱 𝗼𝗻𝗲, 𝗯𝗮𝗯𝘆..." +17 | © mrosella • S...