我一不小心地爱上了你。
( I accidentally fell in love with you.)(𝓐𝔂𝓻𝓮𝓵𝓵-𝓢𝓮𝓷𝓹𝓪𝓲)
Dalam bilik gelap di sebuah kelab malam di pinggir Seoul, bunyi muzik bass yang berat bergetar tanpa henti melalui dinding tebal. Lampu neon biru dan merah menyinari suasana suram. Mewujudkan lagi suasana misteri di sekitar bilik VIP yang terletak di belakang.
Ayrell sedang duduk berhadapan dengan seorang lelaki yang kelihatan kasar, memakai jaket kulit hitam dengan rantai emas besar yang tergantung di lehernya. Lelaki itu ialah ketua salah satu dari kumpulan jenayah Korea, Kkangpae. Mata helangnya memandang Ayrell dengan penuh curiga.
"Ayrell Esaka, from Yamaguchi-gumi Clan." ulang lelaki itu sambil meneguk rakus minuman kerasnya. Dia tak betah untuk membunuh Ayrell jikalau lelaki muda itu ada muslihat lain.
Ayrell menjelingnya tajam. Tak suka bila gelaran sebenarnya diketahui secepat ini oleh ketua tersebut.
"Why do the Yakuza suddenly want to cooperate with us? You know, we never needed anyone's help all this time." Kang Ju Soo bersuara dan menyoal.
Wah, angkuhnya kamu! Yakinnya kamu!
Ayrell menghembus asap rokoknya ke udara. Dia tahu kumpulan Kkangpae sedang bergelut dengan beberapa masalah dalaman iaitu masalah yang dapat dimanfaatkan oleh Yakuza.
"Well..." Ayrell mematikan rokoknya di atas stainless steel. Membiarkan kata-katanya tergantung dan menusuk ke dalam minda lawannya.
"We are not here to offer help, but opportunity. Kkangpae may be strong in Korea, but you guys know how much influence we have in Japan and overseas. Imagine what can be achieved if we work together." Sambil memegang gelas sake, Ayrell menjawab perlahan tetapi penuh makna.
Kang Ju Soo merenungnya tajam. Cuba membaca niat sebenar Ayrell tapi dia gagal. Baginya Ayrell sangat berbisa.
"Chance, huh? And what do the Yakuza want from us in return?"
YOU ARE READING
𝗔𝘆𝗿𝗲𝗹𝗹-𝗦𝗲𝗻𝗽𝗮𝗶
Lãng mạn↳ *𝑨𝒔𝒊𝒂𝒏 𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔* ༉‧₊˚✧ | HE'S A YAKUZA, SHE'S A WEEB | Bubble di dalam. "𝗦...𝗦𝗲𝗻𝗽𝗮𝗶..." "𝗬𝗲𝗮𝗵, 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝗺𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝗺𝗲 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗜 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗯𝗮𝗱 𝗼𝗻𝗲, 𝗯𝗮𝗯𝘆..." +17 | © mrosella • S...