başlangıç tarihinizi alabilir miyim?
—
[ 05 10 2023, şimdiki zaman. ]
bazen düşünürüz, asla böyle bir şey olmaz diye. ben de öyle düşünüyordum. onunla tekrardan bir araya geleceğimizi asla düşünmemiştim ama olmuştu, biz yıllar sonra yine bir araya gelmiştik. kendimi, ondan nefret ettiğim düşüncesine zorladığım kişiyle birlikteydik. hayatımı değiştiren çocukla yine karşılaşmıştık.
o, arkadaşım ve benim aynı anda kalplerimizi attırmayı başarmıştı. bu yüzden birileriyle tanışmayı ve yakınlaşmayı kesmiştim: tekrardan hayal kırıklığına uğramayayım diye, tekrardan kalbimde yaralar oluşmasın diye. karşıma younghoon çıkmadan önce.
ne zaman birinden hoşlanmaya başlasam, hoşlandığım çocuk en yakın arkadaşıma aşık oluyor ve onunla çıkmaya başlıyordu. ben ise öylece onların mutluluklarını izliyordum. ne kadar ironik, değil mi?
ama bu bir zaman sonra o kadar da can yakmamaya başlıyor, çünkü alışıyorsun. arkadaşlarının yanında sadece bir görünmez olduğuna, ezik olduğuna.
ben bir eziğim.
hyunjae bir ezik.
lee jaehyun bir ezik.
—
bu kitabı yayınladıysam kesin bir boklar olmuştur. kesin birilerini hayatımdan çıkarmışımdır, eklemişimdir falan.
bu fic, çocukluk arkadaşımdan hoşlanmaya başladığım zamanlar en yakın arkadaşlarımdan birinin de ondan hoşlanmasıyla ve çıkmaya başlamalarıyla yazılmaya başlanmış bir günlük benzeri bir şeydir.
şu an çocukluk arkadaşımla (hoşlandığım çocuk) aynı sınıftayım. ikimizde çok büyüdük ve geliştik. o benim için çocukluk aşkı olarak kaldı. onunla çıkan arkadaşımsa bir anı olarak. ikisinden de nefret etmiyorum, eskiden ettiğim gibi.
neyse bu arada konusu saçma falan gelebilir.
birde uyarayım, bu kitapdaki çoğu karakter böyle acayip kasıntı tipler olacak. şu ana kadar yazdığım en mal karakterler bu kitapta olacak, ona göre okuyun.
son olarak ben jujae shipleyen birisi olarak neden bbangmil yazdım asla bilmiyorum. VE BU FIC BAŞLARDA JUJAE'YDI!!!
başlangıç tarihi, 2022 ekim
yayım tarihi, 04072023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
false friend and small sensations ; bbangmil.
Fanfiction"Şaka yapıyorsun değil mi?" Sustum çünkü şaka değildi. ↪ bbangmil au, düzyazı, texting ↪ tw; kasıntı insanlar, cinsel imalar, küfür ve argo içerir [ tamamlandı. ] 040723 , 210524 2023 | ©flawderson