-
"Ne düşündüğümü çözemiyorum. Biraz zaman ver bana." Eric anlayışlıydı. Başlarda onu kafamda kurduğum kişiliğinden eser yoktu şimdi. "Sana kızmadım, senden nefret etmiyorum da. Sonuçta insan kimi seveceğini seçemez. Sen de seçmedin."
Hafiflemiştim. Gereksiz bir suçluluk yoktu artık üzerimde. Uzun zamandır Eric'den bunları duymayı bekliyordum sanki.
"Tamam. Seni anlıyorum, karışık bir durum ama son bir şey söylemeliyim. Juyoen'dan hoşlanmam kısa süreli bir durumdu. Sadece okuldaki diğer kızlar ya da erkekler gibi etkilenmiştim işte. Şu an ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Söylediklerimde sonuna kadar samimiyim."
Ona Juyeon'dan tiksindiğimi ve iğrenç birisi olduğunu söylemedim. Büyük ihtimalle bunu benden duysa bana karşı kin beslerdi. İleride kendisi görüp anlamalıydı. Hatalarını kendisi fark etmeliydi. Ve umarım en kısa sürede fark ederdi.
O gün, bu konuşmadan sonra benim için değişiklikler olmuştu. Onlarla arkadaşlık kurmaya devam etmek istemiyordum. Samimiyetlerine inanmıyordum. Duygularım da beni bu sonuca itmişti.
Hayatımın devamında insanların duygularını kendi duygularımdan önde tutmayacaktım. İnsanın her zaman önceliği kendi olmalıydı. Ben sürekli etrafımdakilere öncelik vererek kendimi arka plana atıyordum. Bu biraz aptalcaydı.
×××
Yeni bir gün. Rahatlamışlık hissinden sonra oluşan küçük bir boşluk duygusu.
Bu değişik boşluk duygusuyla birlikte okula gittim. Yine sırama yerleştim ve kimseyle yüz yüze gelmemeye çalıştım. Dersime odaklanmaya çalışıyordum. Olmuyordu ama deniyordum işte. Bu denemelerim de bir yere kadardı: Okuldaki konuşulanları duyana kadar.
"Dün okul Juyeon ve Younghoon kavga etmişler, duydunuz mu?"
Dün sınıfa çıkarken Juyeon'u öylece orada bırakmamızın üzerine tepki göstermesi şaşırtıcı değildi ancak Younghoon'un ona karşılık vereceğini düşünmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
false friend and small sensations ; bbangmil.
Fiksi Penggemar"Şaka yapıyorsun değil mi?" Sustum çünkü şaka değildi. ↪ bbangmil au, düzyazı, texting ↪ tw; kasıntı insanlar, cinsel imalar, küfür ve argo içerir [ tamamlandı. ] 040723 , 210524 2023 | ©flawderson