-
minho'yla o gün konuşmamızdan sonra kendimi o kadar da suçlu hissetmemeye başladım. bu küçük bir hoşlantıydı ve ben eminimki onların mutluluğu karşısında juyoen'dan gerçekten hoşlanmadığımın farkına varacaktım. yani böyle düşünüyordum.
ama eric ile aram bir türlü eskisi gibi olmamıştı. onunla olan eski yakınlığımızı hâlâ hissedemiyordum. nedenini ben de bilmiyorum ama olmuyordu işte.
tabii hâlâ birlikte takılmaya devam ediyorduk. eric bize hâlâ juyoen ile ilgili şeyler söylemeye devam ediyordu. daha önceden juyeon'la bir bağımız olduğu için bana sorular soruyordu. ben de ona cevaplar veriyordum. içimde garip duygular beliriyordu o sıra da. anlamıyordum ne olduğunu, ama minho benim durumumu fark edip her zaman bana destek veriyordu. ona minnettardım.
minho benim son zamanlardaki en yakınımdı. bugünde diğerlerine söylemeden buluşmuştuk.
"seonghwa tarih kursuna katılacakmış. bana da gelmek isteyip istemediğimi sordu."
minho'e nolmuş yani?' dercesine bir bakış attı.
"ben de tamam olur dedim. tarihim berbat biliyorsun."
"iyi yapmışsın abi." dedi 'bana ne abi bundan' imasında bulunarak.
sonunda başından beri aklımdan geçeni ona söyledim. "amına koyim insan bir der ben de seninle geleyim canım arkadaşım."
"niye geliyorum amına koyim?"
"minho gelsen ölmezsin, hadi be abi."
"yok, istemiyorum işte."
"gel. nolur abi nolur."
uzun yalvarmalarım sonucu, minho nefret ettiği tarih dersinin kursuna benimle gelmeyi kabul etmişti. canım arkadaşım işte.
"seonghwa'yla ne zamandır bu kadar yakınsınız siz?"
minho sormasını beklediğim soruyu sonunda sormuştu. bende hevesle cevapladım. "eskiden, yani bu yılın başlarında samimiydik aslında. sonradan aramıza mesafe girdi ama birkaç haftadır yine eskisi gibi olmaya başladık."
"anladım."
"sen de jungwoo ile yakın duruyorsun aslında, bazenleri konuştuğunuzu da görüyorum."
"aslında o kadar samimi değiliz, sadece sohbet ediyoruz. aynı sınıfta olduğumuz için doğal bir şey bu."
haklıydı aslında, aynı sınıftayız.
anladığımı belirtmek adına kafamı salladım.
cebimdeki telefonumun titremesi ile mesaj geldiğini anladım. hemen telefonumu çıkardım ve mesaja baktım. minho'da o sırada gelen mesaja bakıyordu sanırım.
×××
zorba misin cnm
eric
arkadaslwr ben snirim birsey uaptimhyunjin
sanirim degil kanka yapmissineric
sey evet 😃hyunjin
ne yaptineric
digerleri de gelsin boyle keyfi cikmiyohyunjin
uff @chanhee @sunwoo @minho @hyunjae
gelin cabuk[sunwoo çevrimiçi.]
sunwoo
buyrun benim bişi mi dedin
ben zirvedeyimhyunjin
hahaha mizah selaleside geldi
cok gulduk demi beylrrhyunjae
nolduminho
geldim
ne varchanhee
geldim beyler
yetistimhyunjin
anlat ericeric
bennn
ben bugunsunwoo
eeeeric
ben saaptimminho
uzatacaksanız gidiyorum jisung ile konuşuyordumeric
ay durun
surda bi eglenelim dedik
bokunu ciksrmayinhyunjae
uzatmadan anlat o zaman sende ericeric
ben bugun juyeona acildim gibi olduchanhee
NE
NASILhyunjin
Ne
dogru mu duydum?hyunjae
axildin mi?eric
evet
yani salak degilse anlamistir
yurudumhyunjin
ya boyle olmuyo
aw hemen bulusmamşz lazim
her zaman bulustugumuz yere isinlanin hemeneric
evet
boyle anlatamiyomchanhee
hemen geliyorum
yani on bes dk sonrasunwoo
bende hazırlanıyorum hemenhyunjae
ben bugun biraz rahatsizim
banada okulda anlatirsiniz
ozur dilerim eric en mutlu anlarindan birinde yaninda olamiyorumeric
anladim
sen dinlen istersen
sorun yok yaminho
ben de jisung ile ciddi bir şey konuşuyorum, pek iyi değil
bana da hyunjae'ye anlatırken anlatırsınız
şimdi gitmem gerek[minho çevrimdışı.]
eric
hmm tamam
sorun yokhyunjin
ben bes dakikaya sonra oradayim
gelenler hemen gelsinchanhee
gelirim bende bes dk sonra[hyunjin yazıyor...]
×××
elimdeki telefonumu sessize alıp cebime attım ve minho'ya dönüp gülümsedim, beni yalnız bırakmamıştı. ona minnettardım. "teşekkür ederim."
gülümsedi ve "teşekkür etme." dedi. ona tekrardan teşekkür etmek istedim o an ama dediğini yapıp vazgeçtim. onun yerine, "biliyor musun, kendime ne kadar yediremesemde artık eric ile kendimi yakın hissedemiyorum. hep suçlu hissediyorum ve bu geçmiyor." dedim. ona bunları söyleyebileceğimi hissediyordum. beni yargılamayacağını düşünüyordum.
"anlayabiliyorum hyunjae. bu inandırıcı gelmez, belki seni rahatlatmaz ama söylemek istedim. seni anlıyorum."
başkası olsa beni anladığına inanmazdım sanırım ama o minho'ydu. daha öncesinde benimle benzer duygular yaşamış ve sonrasında bunların geçeceğini gösteren bir örnekti. ve ben bu örneği fırsat bilip ona ne yapmam gerektiği konusunda bir sürü şey soracaktım.
-
ne kadarda uzun bölümler yazıyorum benn.
neyse bazı kararlar aldım hakkımızda hayırlısı diyorum.
bu bölümü salınca gidip yine bölüm yazmam lazım ilham gelsin lütfen.
15072023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
false friend and small sensations ; bbangmil.
Fanfiction"Şaka yapıyorsun değil mi?" Sustum çünkü şaka değildi. ↪ bbangmil au, düzyazı, texting ↪ tw; kasıntı insanlar, cinsel imalar, küfür ve argo içerir [ tamamlandı. ] 040723 , 210524 2023 | ©flawderson