-
[ 18 10 2021, iki yıl önce. ]
okuldaydık, en yakın arkadaşım adını verdiğim beş kişiyle birlikte. dersimiz boş olduğu için sınıfımızda oturuyor ve konuşup gülüşüyorduk. benim için ise eric konuşana kadar geçerliydi bu.
"ben sanırım juyeon'dan hoşlanmaya başladım." diye lafa girdi. tabii hepimiz çok şaşırmıştık. en fazla da ben.
juyeon benim yıllardır tanıdığım ve birkaç haftadır hoşlandığım çocuktu. bundan benim dışımda kimsenin haberi yoktu. en yakın arkadaşlarımın bile yoktu.
ilk tepki "oha, ne zamandır oğlum?" diye soran sunwoo'dan gelmişti. hiç beklemiyor gibi duruyordu.
"bilmiyorum ki. birkaç gündür sürekli kendimi ona bakarken buluyorum. o neredeyse gözlerim istemsizce oraya kayıyor, çok değişik hissediyorum. ve cidden anlatamayacağım başka bir sürü güzel his var." diye açıkladı kendini eric. anlatırken öyle kıpır kıpır, öyle mutluydu ki bir şey diyemedim. ancak hoşlantı olduğundan emin oldum çünkü sevmek böyle basit bir duydu değildi. onun ifade ettiği gibi.
sunwoo "baksanıza hyunjin ve chanhee hiç şaşırmış gibi durmuyor." demesiyle hyunjin ve chanhee ikilisine dönmüştüm. büyük ihtimalle eric hepimizden önce gidip onlara anlatmıştı. buna fazla şaşırmamıştım. onlar bizden daha fazla yakındı.
"birkaç gün önce hyunjin'le chanhee bana neden garip davrandığımı ve neden juyeon'a baktığımı sordu. duygularımı farketmemde bana yardımcı oldular."
o an biraz hayal kırıklığına uğramıştım. ben de juyeon'dan hoşlanıyordum ve onlar beni değil eric'i fark etmişlerdi.
sonrasında ise eric; önce hyunjin'in omuzuna elini koydu, sonra da chanhee'nin. onlara gözleriyle teşekkür ettiğini hissetmiştim.
sunwoo "görüyorsunuz değil mi? bu grupta dışlanıyoruz." diyerek ellerini minho ve benim omuzuma koydu. sonrada ben dışında hepsi gülüşmeye başladı.
"eric de kendine manita ayarladığına göre artık hyunjae'nin de bir şeyler yapma vakti gelmiş sanırım." bu sefer konuşan chanhee'ydi. ben de karşılık olarak yüzümü ekşitmiştim. bu sayede hepsi cevabımı anlamıştı.
hyunjin "baksanıza, yüzünden bile belli malın." dedi başıyla beni işaret ederken. aynı anda da gülüyordu. bende dudaklarımı gülmek için zorladım.
minho elini belime koydu ve birbirimize biraz daha yaklaşmamızı sağladı, sonra da konuştu. "hyunjae'nin zaten hâlihazırda bir manitasi var beyler." diyerek kendini göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
false friend and small sensations ; bbangmil.
Fanfic"Şaka yapıyorsun değil mi?" Sustum çünkü şaka değildi. ↪ bbangmil au, düzyazı, texting ↪ tw; kasıntı insanlar, cinsel imalar, küfür ve argo içerir [ tamamlandı. ] 040723 , 210524 2023 | ©flawderson