Yazarın anlatımı....
(Yılar önce.)
Yılar önce deniz ailesiyle tartışıp babasının arabasını alıp evden çıkmıştı. Yol boştu kimse yoktu son ses müzik açıp gazı köklemişti. Olacaklardan habersiz.
Sinirine hakim olmayarak hızlıca ilerliyordu yol boştu kimse yoktu. Kendini müziğe kaptırmış yola devam ediyordu. Hızla gitmeye devam ederken. Telefonla konuşan bir adam çıktı. Deniz frene basmak yerine gitmeye devam ediyordu. Adam arabayı fark etmemiş yavaşça hem telefonla konuşarak hemde elindeki dosyayı inceleyerek yürümeye devam ediyordu.
Deniz adama yaklaşmıştı adam işine dalıp gitmeye devam ediyordu deniz frene bastı ama nafile araba durmuyordu adam arabayı fark etti. Ama dehşet içinde arabaya bakıyordu bacakları gitmesine izin vermiyor. Deniz ne kadar. Frene basarsa basın araba durmuyor daire çizerek gidiyordu
Deniz. Çığlık attı?
Adam artık yerde yatıyordu
Vicudu kanlıydı... Gözleri kapalıydı
O araba adama çarpmıştı.Deniz:Allah kahretsin!!!
Dedi hızla indiarabadan titriyordu. Adamın yanına gitti nabzına baktı napzı durmuştu nefes almıyor kalbi atmıyordu.
Deniz iyice titremeye başladı bindi arabasına bastı gaza eve geri döndü. O adamı orda bırakmıştı belki. Ambulansı çağırsa veya hastaneye götürseydi o adam yaşaya bilirdi o adam kızlarını büyütme bilirdi...
Deniz eve girdi
D. Annesi:oğlum gel konuşalım lütfen
Dedi
Deniz:anne şimdi değil lütfen
Dedi titreyen sesiyle
D. Annesi:noldu iyi misin
Deniz yavaşça başını salladı. Merdivenden aşağı babası iniyordu denizin kötü olduğunu fark etti.
D. Babası:oğlum iyi misin
Deniz duygularına yenik düştü ağlamaya başladı babası omzuna dokundu annesi telaşlandı.
D. Babası:oğlum noldu!
Deniz:baba ben kaza yaptım
Dedi hıçkırıkların arasında babası kahka attı
D. Babası:yaptırırız arabayı oğlum merak etme
Deniz:baba ben birine çarptım
Bu sefer babasıda şok oldu
Deniz:ve o adam öldü...
Deniz:ben katilim baba....
Dedi deniz Ağlama devam ederken. Babası dakalar süren sensizliğin ardından kendine geldi konuşmaya başladı.
D. Babası:hayır hayır sen katil değilsin.
Dedi kararlı sesle.
D. Babası:kaza nerede oldu? adam nerede? Ambulansı aradın mı?
Deniz herşeyi cevapladı. Babası olay yerine giti annesi denizi odasına çıkardı denizin babası. Kazanın olduğu yere giti. Adam hala orda kanlar içinde yatıyordu ama adam ölmüştü ama belki hastaneye götürülürse yaşardı. Denizin babası denizden şikayetçi olmasından korktuğu için belindeki silahı çıkartı. Tam kalbine sıktı. Acımadı gözünü bile kırpmadan sıktı kalbine. Ama asıl katil denizdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~
Sonstiges"ben sana aşıkken sen bana abi. Dediğinin farkında mısınız" "üvey de olsa abimsin ama" "ama aşığım sana bebeğim " "hani aşka inanamıyordun noldu birden bire " "hayatıma sen geldin beni kendine aşık ettin bana yaşamayı sen öğrettin "