Yazarın anlatımı...
Çağan:evlenmiş!
Dedi çağan küfür eder gibi.
Çağan:evlenmiş a*ına k*yayım evlenmiş!
Dedi yanındaki tekli koltuğa tekme atıp yere devirirken.
Arda:çağan! Sakin ol olğlum dur bi!
Çağan:nasıl sakin ayım...evlenmiş.
Dedi nefes nefese.
Çağan:gerçekten evlenmiş benden sonra başka bir adamın kolarına gitmiş.
Dedi sırtını duvara yaslayıp yere otururken.
Sustu arda,demir yağız,berat. Hepsi sustu.
Odadan çıkan tek ses çağanın hıçkırık sesleriydi.
Çağan:gerçketen evlenmiş be....gerçekten evlenmiş.
Tir tir titreyerek ağlarken defalarca hatırlatı bunu kendine.
Demir:çağan...
Dedi demir ama devam edemedi ne diyebilirdi ki zaten.
Tekrar sustu demir ağlama sesleri çığlığa dönüştü.
Yağız:yapma çağan kes sesini!!!
Diye bağırdı çağan hiçbirini duymadan tir tir titriyordu.
Çağan:o gerçekten evlenmiş.
Dedi hıçkıra hıçkıra ağlarken.
Arda:yapma çağan yapma!
Çağanı böyle görmek hepsini üzüyordu.
Demir sinirle kahka attı.
Demir:çağan sen mal mısın? Sen gerize kalı mısın? Seni sevmeyen bir kız için niye ağlıyorsun!!
Çağan:ben seviyorum demir.
Dedi nefes alamaz şekilde.
Demir:*rusbu çocuğu!
Dedi sinirlen çağanın beklemediği bir anda demirden bir tokat yedi başı hafif yana yatsada bu tokat ona etki etmemişti.
Demir:seni sevmeyen seni umursamayan bir kız için ağlamana deyer mi kardeşim?
Çağan konuşmadan boş boş baktı yüzüne.
Demir:p*ç kurusu kız seni sevmemiş seni bırakıp gitmiş!! Seni unutmuş gitmiş evlenmiş! Sen hala kimin için ağlıyorsun!
Yağız:demir kes sesini!
Demir:bana 'kes sesini' demeden önce git kardeşinin göz yaşlarını durdur yağız!
Demir:annem ne demişti hatırlıyor musun?
Dedi çağana doğru annesinin lafı geçince çağan kafasını kaldırıp baktı demire.
Demir:'ben varkende yokende ağlatmayın birbirinizi ben varsamda yoksamda siz hep beraber olun bir damla göz yaşınız için dünyayı yakın hiç ayrılmayın,hiç dağılmayın'
Çağan:ama bizim artık bir annemiz yok!!!
Demir:işte bu yüzden ağlmayı kes! Çünkü bizim annemiz yok! Bizim birbirimizden başka kimsemiz yok!!! Bizi birbirimizden başka sevenimiz yok! Sen bir kız için yıkılamazsın bir kız için bunu yapamazsın bir kız için seni kaybedemeyiz!!!
Dedi sesini yükselterek derin bir nefes alıp devam etti.
Demir:bir kız için bizi yıkamazsın bir kız için yıkılamazsın sen benim kardeşimsen bir kız için yıkılmana izin vermem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~
Random"ben sana aşıkken sen bana abi. Dediğinin farkında mısınız" "üvey de olsa abimsin ama" "ama aşığım sana bebeğim " "hani aşka inanamıyordun noldu birden bire " "hayatıma sen geldin beni kendine aşık ettin bana yaşamayı sen öğrettin "