Arda:kes sesini artık!
Ben ağlamaya devam ediyordum.
Arda:ağlamayı kes! Hiç birşey değişmiyor.
Tuana:ne bekliyorsun ki. Gülüp eylenmemi mi!
Arda:ağlaman işe yaramıyor ama
Tuana:napmam gerek sen söyle o zaman
Arda:sus ve çağlanın iyileşmesini bekle.
Tuana:çok kolay bireyden bahsediyorsun sanki.
Arda:aptal! Çocuğu birkere dinleseydin belki şuan orda olmazdı çağlanın orda olmasının sebebi sensin!
Gülümsedim. Haklıydı onun orda olmasının sebebi bendim. Arda düşünmeden konuşuyordu söyledikleri umrumda bile olmamıştı.
Tuana:biliyorum... Onun orda olmasının sebebi benim! Ama yemin ederim isteyerek olmadı.
Dedim ağlama seslerim iyice yükselmişti.
Arda:belki birkere dinleseydin şuan o senin yanında olurdu. Çağlanın tek suçu sana aşık olmasımıydı.? Veya seni bırakıp gitmesi mi?
Düşünmeden konuşuyordu söylediği kelimeler benim ne kadar canımı yaktığını bilmiyordu.
Arda:Çağan senin için giti sadece seni korumak için gitti! O çocuk seni herşeyden çok sevdi Tuana senin yaptığın şey sadece aptalıktı veya bencilik.
Sesi yükselmeye başladı.
Arda:sen sadece kendini. Düşündün Tuana. Yaptığın şey bencilikti. Çağanın ne düşündüğünü hiçdüşündün mü? Onu gerçekten sevdin mi? Tuana bütün bunların tek bir suçlusu var tek suçlu sensin! Herieyi tüm bunların suçlusu sensin!
Tuana:kes sesini artık! Kes sesini lütfen! Yeter lütfen arda lütfen şimdilik bu kadarı yeter.....
Sonunda ne dediğinin farkına varmıştır
Arda:Tuana üzgünüm-
Tuana:git Arda
Arda:Tuana...
Tuana:söylediklerinde haklısın ama lütfen şimdilik git daha fazlasına dayanamam.
Dedim itiraf ederek.
Demir:arda şimdilik git!
Arda:demir bak Bi anlık sinirle oldu.
Demir:Bi anlık sinirinin. Tuanaya olan etkilerini. Düşündün mü?
Arda:demir bak!
Demir:arda git lan!
Arda:ne haliniz varsa görün.
Diye mırıldandı arkasını dönüp giti. Hıçkırıklarımı serbest bıraktım.
Demir:iyi misin
Tuana:değilim.
Demr:ağlama artık
Dedi yanıma otururken.
Tuana:o benim yüzümden orda demir arda haklı.
Demri:hiçbirşey senin suçun değil Tuana.
Tuana:o nasıl
Demir:heniz bir sorun yok ameliyat devam ediyor.
Tuana:birşey olmaz değil mi?
Sorumu es geçerek kendisi bir soru sordu.
Demir:sormaya korkuyorum ama neyse...
sen Çağana karşı ne hissediyorsun.Tuana:aşk... Ben ona aşığım demir deliler gibi ona aşıkmışım Meyer benim haberim yokmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~
De Todo"ben sana aşıkken sen bana abi. Dediğinin farkında mısınız" "üvey de olsa abimsin ama" "ama aşığım sana bebeğim " "hani aşka inanamıyordun noldu birden bire " "hayatıma sen geldin beni kendine aşık ettin bana yaşamayı sen öğrettin "