SABAH
Tuana: (sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirip aşağı indim Ece hala uyuyordu herkez aşağıdaydı )
Demir:günaydın
Tuana:günaydın
Ülkü:otursana
Tuana: (demir ile yağızın ortasına geçtim çağan tam karşımdaydı )
Çağan: (dudaklarımı oynatarak "ece nerde " demeye çalıştım dudaklarıyla sesiz bir şekilde "uyuyor" dedi başımı saladım)
Cemre:hadi okula geç kalıcaksınız
Tuana:anne ben bugün okula gitmesem
Cemre:noldu???
Tuana:biraz hastayım sanırım (arkamı dönüp yalandan öksürdüm çok iyi rol yaparım demişmiydim)
Ülkü:geldiğinde iyi gürünüyordun
Tuana:dün akşam üşütüm sanırım
Yağız:hastaneye gidelim
Tuana:gerek yok!!! Yani. İyim ben (arkamı dönüp hapşurdum)
Çağan: (ne yalan söyleyeyim kız iyi oyuncu ben bile inana bilirim ) kız kötü işte bırakın bugün gelmesin
Demir:pekala tamam
Tuana:ben odamdayım
Cemre: hiç bir şey yemedin
Tuana: anne lütfen (odama gitim ece uyandı)
Ece:tuana abla
Tuana:günaydın
Ece:günaydın
Tuana:hadi kalk
Ece:peki (dünkü kıyafetlerimi giyidim tuana abla şağıdaydı yanına gitim )
Tuana: (çağan okula gitmemişti nasıl olduğunu bilmiyordum ece geldi )
Çağan:günaydın ece
Ece:günaydın çağan abi
Çağan:hazırsanız gidelim artık
Tuana:tamam (arabaya binip sahile dopru gitik)
Çağan:neden direk polise gitmiyoruz
Tuana: belki abisi sahildedir ece'yi arıyordur
Ece:umarım
Çağan:bulucaz abini ece sabret
Tuana: (polise gidebilirdik ama takip ediliyorduk dün siyah bir araba vardı ve nereye gitiysek arkamızdan geliyordu gece bizim evin ilerisinde durup bizi izlemişlerdi sabah uyandığımdada uzaktan evi izliyorlardı ve şuan bile izleniyorduk bunu çağan'a söyleyemezdim ece ile bir ilgisi olduğunu düşünüyorum belki eceyi istiyorlardı belkide bizi istiyorkardı bizi almak için eceyi kulanıyor olabilirler)
Ece:tamam çağan abi
Tuana:siz durun ben geliyorum
Çağan:nereye???
Tuana:beş dk ya burdayım siz gidin ben size yetişirim
Çağan:tamam gel ece
Tuana: (adamlar arabadan indi üç kişilerdi çağanlardan ayrıldım markete dopru gidiyordum biri beni takip ediyor diyer ikisi ece ike çağanı takip ediyorlardı markete girdim oda girdi Arkamdan geliyordu bir şey fark etmesin diye su alıp çıktım çağanların yanına gitim )
Çağan:gidelim artık burda yok baksana
Tuana:haklısın (adam siyah giyinmişti ve yüzü kapalıydı tam görmedim-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~
Rastgele"ben sana aşıkken sen bana abi. Dediğinin farkında mısınız" "üvey de olsa abimsin ama" "ama aşığım sana bebeğim " "hani aşka inanamıyordun noldu birden bire " "hayatıma sen geldin beni kendine aşık ettin bana yaşamayı sen öğrettin "