ÜVEY ABİM ~83. bölüm~

1.4K 92 1
                                    

Kalavaltı yaparken çağanın telefonuna bir mesaj geldi bakışlarımı telefona çevirdim.

Çağan telefonu hızla kaldırıp mesaja cevap verdi cevap verdikten sonra telefonu ters bi şekilde koydu.

Tuana:kimden?

Çağan:demir.

Demirden değildi.

Tuana:ne diyor?

Çağan:önemli birşey değil.

Tuana:ne diyor dedim.

Kafasını kaldırıp yüzüme baktı kahvesinden bir yudum alıp cevap verdi.

Çağan:önemli birşey değil Tuana.

Tuana:o mesajın demirden olmadığını ikimizde iyi biliyoruz.

Çağanın yutkunduğunu fark ettim.

Çağan:tamam demirden değil.

Tuana:kimden o zaman Çağan.

Çağan:bi arkadaş.

Tuana:kim bu arkadaş?

Çağan:beni böyle sorguya mı çekiceksin.

Tuana:yoo sadece birkaç aydır kimle aldatıldığımı merak ediyorum.

Yediği şey boğazında kaldı öksürmeye başladı.

Çağan:seni aldat mıyorum.

Tuana:peki kim o?

Çağan:Tuana bak-

Tuana:ne Tuana? NE

Anında yağa fırladım sadece baktı sustu.

Tuana:susma Çağan! SUSMA!!

Dedim bu sefer delirmek üzereydim biraz daha bekleyemezdim birkaç aydır çağanın itiraf etmesini beklerken yeterince dayandım.

Tuana:konuş Çağan! Aptal rolü oynayıp susma!

Yine cevap vermedi tepki göstermedi sadece baktı gözlerinde duygu yoktu.

Tuana:susma!...SUSMA SENİ ALDATIM DE BUNU YAPTIM DE AMA KARŞIMDA APAT GİBİ SUSMA.

Sesim duvarlardan yankılandı o yine sustu sadece sustu.

Hadi Çağan birşeyde seni aldatmadım de lütfen..

Çağan ayağa kaltı yavaşça yaklaştı yanıma omzumda dokundu geri çekildim.

Çağan:yapma Tuana sakin ol.

Tuana:sakin ol mu? Dediğin tek şey sakin ol mu?

Çağan:seni aldatmadım bunu yapmadım.

Tuana:ne o zaman Çağan NE.

göz yaşlarım akmaya başladı.

Çağan:sana anlatamam ama emin ol bebeğim seni aldatmadım.

Tuana:bebğim diyo hala bebeğim diyo çıldırıcam!!

Diye mırıldandım kendi kendime.

Tuana:beni aldat madın mı? Peki o mesajlar kimden...aylardır bitmeyen mesajların gece dahi haber vermeden evden çıkıp gitmen.

Çağan ordan oraya yürüyordu çünkü vericek bir cevabı yoktu.

Tuana:çağan yapama yalvarırım susma

Çağan:ne öğrenmek istiyorun seni aldatmıyorum işte!

Bu o kadar konuşmadan sonra tek söyleye bildiği bu mu?

Tuana:bunların cevabı ne o zaman Çağan? Gece evden çıkmanın sebebi ne? Gelen mesajlar demirden değilse kimden? Ardanın yanına gidiyorum diyip yanına gitiğin kişi kim?

Sustu yine sustu kafasını kaldırıp baktı yüzüme.

Çağan:sana anlatamam tuana ama güven bana.

Tuana:bunce şey olmuşken sana güvenmemi bekleme benden.

Çağan:Tuana şimdi gitmem lazıma ama söz gelince herşeyi anlatıcam.

Tuana:ya gelmezsen.

Çağan bana şok oluşmasına bakıyordu.

Çağan:Tuana saçmalama.

Tuana:dimi saçmalama? NAPMAM GEREK HADİ SEN SÖYLE BENİ ALDATIĞINI BİLE BİLE SENİ BEKLEMEM Mİ LAZIM .

Çağan:bek ben yine gelicem ve sana herşeyi anlatıcam.

Tuana:gelme Çağan.

Dedim göz yaşlarım durmuyordu.

Tuana:eyer yine o kızın yanına gidiceksen Gelme.

Çağan:Tuana sinirlisin ve hamilesin sakin olman lazım çünkükarnında bir bebek var.

Tuana:wow bir bebeğin olduğunu hatırladın demek peki beni aldatırken bir bebeğin olduğunu hatırlıyor muydun?...yada niyetin bebeğiMİ kulanıp olaydan sıyrılmak mı?

Çağan:Tuana kes seini yoksa çok ağır konuşucam.

Tuana:konuş Çağan mesela şeyden başla beni neden aldatığını veya ne zamandır aldatığından başla.

Çağan:SENİ ALDATMADIM ŞU SİKTİĞİM HAYATA BİR KERE BİLE SENİ ALDATMAYI DÜŞÜNMEDİM.

Çağan:EVET O KIZIN YANINA GIDICEM AMA MECBURUM.

Tuana:neden Çağan neden mecbursun?

Çağan:hayır tuanaşimdi olmaz ama söz veriyorum akşam herşeyi sana anlatıcam.

Dedi arkasını döndu kapıyı açtı.

Tuana:kaç kaç hirç birşey anlatmdan kaç çünkü anlaracak hiç bir şey yok.

Çağan çoktan gitmişti.

Evet emindim beni aldatığinı biliyordum aylardır ama çağanın söylemesini bekledim aslında sevgili değillerdi flört gibilerde Çağan kıza soğuk yapıyordu mesajları soğuktu kız yapışık bir tip olması gerekiyordu mesajlarından belliydi asıl komik olan konuştuğu kişi hemşire kız olmasıydı.

Neden .

Diye sordum kendi kendime.

Neden yaptın bunu bana.

Yere çöktüm bağıra bağıra ağladım saatlerce yetmedi ağlamakta yetmedi ayağa kalktım .

Merdivenden çıkarken bi fotoraf takıldı. Gözüme ultrason görüntüsüydu üç dört tane fotoraf yan yana çerçevenin içindeydi.

O çerçeveyi alıp fırlatım dayanamadım vazoyu ,yastıkları ,çerçeve, tablo bulduğum herşeyi fırlatım salon savaş alanı gibiydi yine yetmedi.

Koltuğa tekme atım.
Koltuğun kenarına yumruk atım olmadı olmuyordu yumruklarımın hedefi karnım oldu bu sefer.

Yapma Tuana onun hiçbir suçu yok.

Bu sefer onun canını yaktığım için daha çok ağladım.

Onu istemiyorum.

Diye geçirdim içimden sonra başımı sağ sola saladım.

Onu istiyorum o çağandan sonra yaşama sebebim eyer sende olmasan şuan ölmüştüm.

Dedim bu sefer.

Bir baban artık yok bebeğim.

Dedim bu sefer.

Ağladım saatlerce bu sefer çağanın beni aldatığı için değil onun babasız büyüyeceği için ağladım.

O çok masum hiç bir suçu yok bu kirli dünyaya bizim yüzümüzden geldi  neden bizim yaptığım suçun cezasını O çekiyor ki babasız büyüyecek olduğu onun suçu değil bizim suçumuz ama bu dünyada bir çocuk için en zor şey babasız büyümek kendimden biliyorum....

ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin