Yazarın anlatımı ...
Çağan....asla aşık olmam dedi birden hayatına giren üvey kardeşine aşık oldu. Sevdiğim kızı asla bırakmam dedi küçük bir yalan yüzünden dört ay boyunca sevdiği kızdan uzak kaldı. Geri döndü beni artık asla afetmez dedi kız ona aşıktı afetti.
Birbirlerini seviyorlardı evlendi....evlendi 'evlendik artık hep beraberiz' dedi birkaç gerçek uğruna sevdiği kızı aldatı ne kadar siz buna kandırma desenizde bu bir aldatmaydı Çağan tuanayı aldatmıştı.
Tuana giti birdaha asla onu görmem demişti dört yılın ardından sevdiği kızı tekrar görecekti...
'Asla'kelimesine inanmayın öyle bir dünyada yaşıyoruzki asla yapmam dediğiniz şeyleri yapıyorsunuz.
Asla olmaz dediğiniz şeyler oluyor.
'Asla' kelimesine inanmayın o sadece bir kandırmaca.Araba durdu Çağan koskocaman eve baktı içini heyecan sandı dört yılın ardından tekrar sevdiği kızı görecekti.
Derin bir nefes aldı hazır değildi yılar sonra onu görmeye hazır değildi.
Arabadan indi en son eve baktı önemli olan ev değil evin içindekiydi.
Yağız:hazır mısın?
Dedi elini kardeşinin omzuna koyup.
Yağız:dört yıl sonra onu görmeye hazır mısın?
Dedi Çağana cevabı çağanda bilmiyordu bir yanı onu görmek için can atıyordu diyer yanı onu görmek istemiyordu burayı terk etmek istiyordu.
Çağan yağıza cevap olarak başını saladı.
Adım adım evin kapısına doğru yaklaştı.
Evin içine kolayca girdiler.
Evde kimse yoktu.
Demir:neden evde kimse yok?
Berat::burda olmaya bilirler.
Dedi sakince.
Çağan:o zaman neden buraya geldik!
Dedi telaşla ona zarar gelmesinden korkuyordu.
Berat:onun nerde olduğunu bende bilmiyorum.
Arda:vakit kaybetmeden gidelim o zaman.
Çağan:evin içine bakalım.
Arda:kimse yok işte çağan demeki oda burda yok.
Çağan:hayır bakalım.
Dedi inat ederek hissediyordu tuananın burda olduğunu hissediyordu yılardır aralarındaki bağ kopmamış gibi burda olduğunu hissediyordu.
Berat:kimse yok baksana gidelim.
Çağan:ama-
Dedi onun burda olduğunu hissediyordu bakmak istiyordu.
Yağız:daha fazla vakit kaybetmeye gerek yok Çağan gidelim.
Çağan yenilgiyle başını aaladı arabaya doğru yürüdüler.
Çağan onu bulmak ona zarar gelmeden kurtarmak istiyordu bulmuştu onu sadece birkaç merdiven altındaydı.
Ağzı bağlı başında silah dayalı....
Tuana tir tir titriyordu ama korkudan değil.Yılar sonra ilk kez onun sesini duymuştu yüzü gözükmesede burda olduğunu biliyordu.
Ama kendine dahi inanamıyordu onun sesi olduğuna kendini inandırmak istemiyordu onu yılar sonra görmek istemiyordu onu özlemişti ama onu görmek büyük bir cesaret gerektirirdi tuana ilk defa bu cesareti kendine görmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~
De Todo"ben sana aşıkken sen bana abi. Dediğinin farkında mısınız" "üvey de olsa abimsin ama" "ama aşığım sana bebeğim " "hani aşka inanamıyordun noldu birden bire " "hayatıma sen geldin beni kendine aşık ettin bana yaşamayı sen öğrettin "