Mirayı okuluna bırakıp yolda yürüyordum ki telefonum çaldı.
Tuana:söyle demir.
Diye açtım telefonu.
Demir:sanada merhaba
Tuana:noldu demir?
Diye sordum.
Demir:bugün çok kibarsınız bu kibarlığınızın nedeni nedir.
Tuana:neden aradığını söyleyecek misin? yoksa kapatıyorum.
Demir:tamam be! Seninlede konuşulmuyor.
Bıkınlıkla nefes verdim.
Tuana:hala neden aradığını söylemeni bekliyorum.
Demir:çağanın spor salonuna gel.
Tuana:sebep?
Demir:çok açım ama tek başıma yemek yemek istemiyorum bu aptal adamda benimle gelmek yerine spor yapıyor.
Gülümsedim.
Çocuk gibiydi sesi o kadar masum çıkıyordu ki kızımın katili olsa yine onu afederdim.
Demiri seviyorum hemde çok ama onu yağızlarla aynı kafese koyamıyorum o sanki abim değilde oğlum gibi.
Bi anne demesi eksik.Demir:gelicek misin? Gelirsin dimi sen bana kıyamazsın ki.
Gerçekten tam bi çocuk.
Tuana:geliyorum Allah'ın cezası.
Dedim bir süre daha boş konuşup kapatı.
Yürümeye başladım bi yandanda avukatımla konuşuyordum.
Evet kuzeyle boşanıyorduk.
O ne kadar zorluk çıkarsada.
Dava hala sürüyordu aslında hemen boşana bilirdik ama kuzey beyimiz o imzayı atmamakta kararlıydı.
İçimde bir korku vardı. Mira kuzey davasında mirayı almak istediğini söylemişti biz bunu kabul etmemiştik. Ama kuzeyde vazgeçecek gibide değildi. Kuzey miranın öz babası olmadığı için mirayı alma olasılığı azdı.
Ama korkuyordum işte öz kızımı o adama vermek istemiyordum.
Birkaç gün sonra kayıtlarda miranın babası çağan olarak gözükecekti.
Henüz miranın çağanın kızı olduğunu sadece demir, arda ,yağız biliyordu diğerlerinin tepkisi ne olacak hiçbir fikrim yoktu.
Çağan ile aramız fazlasıyla iyiydi.
Ve fazla yakındık. Eskiye dönüyorduk.
Beraber olduğumuz, beraber güldüğümüz,beraber uyuduğumuz günlere.Arda ilişkimizin bu kadar yakın olmasını istemiyordu aslında haklıydı.
Hayır birlikte olmamızı istiyordu fazla yakın gözükmemizi istemiyordu.Davayı etkileye bilirdi kuzey bunu kendi dosyasına eklerdi. 'Benimle evli olmasına rağmen başka bir adamla ilişkisi vardı' bu miranın benden alması için yararlı bir delildi.
Avukatla konuşmamız bitince spor salonuna gelmiştim zaten.
İçeri girdim demirin rahatça L koltuklardan birine oturuyordu yanına gidip oturdum.
Demir:hoşgeldin.
Tuana:hoşbuldum.
Dedim gözlerini ayırmadan birine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM ~ÇAĞTU~
Random"ben sana aşıkken sen bana abi. Dediğinin farkında mısınız" "üvey de olsa abimsin ama" "ama aşığım sana bebeğim " "hani aşka inanamıyordun noldu birden bire " "hayatıma sen geldin beni kendine aşık ettin bana yaşamayı sen öğrettin "