Właśnie śpiewałam Williamowi nad uchem piątą z kolei piosenkę z mojej playlisty którą pozwolił mi puścić po pół godzinnym proszeniu go o to.
- I found a guy, told me I was a star... He held the door, held my hand in the dark. And he's perfect on paper but he's lying to my face, does he think that I'm the kinda girl who needs to be saved. And there's one more boy he's from my past. We fell in love but it didn't last 'Cause the second I figure it out he pushes me away, And I won't fight for love if you won't meet me halfway. And I say that I'm through but this song's still for you... All I want is love that lasts, Is all I want too much to ask, Is it something wrong with me. All I want is a good guy, are my expectations far too high? Try my best but what can I say all I have is myself at the end of the day. Shouldn't that be enough for me... Oooooo And I miss the days when I was young and naive I thought the perfect guy would come and find me. Now happy ever after it don't come so easily. All I want is love that lasts Is all I want too much to ask, Is it something wrong with me, oh All I want is a good guy Are my expectations far too high Try my best but what can I say All I have is myself at the end of the day And all I want is for that to be okay. - wyrecytowałam mu do ucha. O dziwo chłopak nie wyglądał jakby miał mnie zaraz wyrzucić oknem, jednak czułam że bardzo chciałaby to zrobić.
"Znalazłam chłopaka, który powiedział mi, że jestem gwiazdą Trzymał dla mnie drzwi, trzymał moją dłoń w ciemności.
W teorii jest idealny, ale kłamie mi prosto w twarz.
Czy myśli, że jestem jedną z tych dziewczyn, które trzeba uratować? Jest jeszcze jeden chłopak, z mojej przeszłości zakochaliśmy się, ale to nie przetrwało bo odkryłam, że mnie odpycha.
A ja nie będę walczyć o miłość.
I choć mówię, że mam to za sobą, ta piosenka wciąż jest dla ciebie... Jedyne, czego chcę, to miłości, która będzie trwać.
Czy to za dużo by o to prosić?
Czy ze mną jest coś nie tak?
Jedyne, czego chcę, to dobry chłopak.
Czy mam za wysokie wymagania? Staram się z całych sił, ale co tu dużo mówić...
Wszystko co mam to siebie na koniec dnia.
Czy to nie powinno mi wystarczyć? Ooooo I tęsknię za dniami kiedy byłam młoda i naiwna... myślałam, że idealny facet przyjdzie i mnie znajdzie.
Teraz szczęśliwe zakończenie nie przychodzi tak łatwo...
Jedyne, czego chcę, to miłość, która będzie trwać.
Czy to za dużo aby prosić?
Czy coś jest ze mną nie tak? Wszystko, czego chcę, to dobry chłopak.
Czy mam za wysokie wymagania? Staram się z całych sił, ale co tu dużo mówić... wszystko co mam to siebie na koniec dnia.
Jedyne czego chce, to żeby było mi z tym dobrze"- Księżniczko jeśli zaraz nie zamkniesz ust to zamknę ci je siłą.- rzucił z przerażającym spokojem.
- Śpiewaj ze mną kochanie.- uśmiechnęłam się głupio.
- Prędzej umrę.- stwierdził pewnie.
- Nie zachowuj się tak jakbyś miał zaraz umrzeć.
- Może nie zaraz, ale niedługo.- rzucił tajemniczo.
- Nie przyjdę na pogrzeb.- powiedziałam pewnie.
- Umrzesz razem ze mną.
Wtedy jeszcze nie wiedziałam że gdyby on umarł, umarła bym z nim.
- Możesz jedynie o tym pomarzyć.- przesłałam mu buziaka na co przewrócił oczami.
- Nie lubię przesyłanych buziaków, nie mają wartości tak samo jak słowa, wolę czyny księżniczko.
Przewróciłam oczami i ku jemu zdziwieniu złożyłam na jego ustach szybki pocałunek.
Brunet uśmiechnął się łobuzersko i wrócił do skupiania się na drodze.
CZYTASZ
Find sense
Teen FictionŻycie siedemnastoletniej Clarissy nie odbiega od życia innych rówieśników, jest standardową i przeciętną nastolatką marzącą o ciekawym życiu. W pewnym momencie na jej drodze staje wysoki szarooki brunet który zmienia jej życie o 180 stopni. Czy to b...