Kaybetmek daha kolaydır savaşmaktan. Olan oldu deyip kabullenmek ise korkakların işidir. Ve ben hayatımda hiç bu kadar cesur olmamıştım.
-'' Biraz zaman vermeye ne dersin ? ''
-'' Yeterince zaman verdim zaten. Değişen birşeyin olacağını bilsem daha da beklerim . Ama Nazlı'yı tanıyorum kolay kolay bunları söylemezdi , söylediysede kolaylıkla geri adım atmayacaktır.''
-Peki ne yapmayı düşünüyorsun , görünüşe göre Nazlı tek arkadaşın , onu kaybedip yalnızlığı göze alıyormusun ?
-Yalnız kalmak sorun değil ama bu hayatta benim olan benimdir ve ben istemedikçe de hayatımdan çıkamazlar. Tabiki aklımda birkaç şey var bakalım ne olacak Arda ?
******
Tüm sorunlarımı tek tek yerine hepsini birden ortadan kaldırmak daha akla yatkın . Elbet biraz zaman alacak biraz da yorucu olacak ama sonuçta zaferin tadı ayrı bir güzel olacak.
Telefonumdan Berk'in numarasını tuşlayıp aradım.
-'' Lina ''
-''Selam Berk müsaitmisin''
-'' Senin için her zaman ''
-''Tamam adresi mesaj atarım ''
-''İple çekiyorum''
Şimdi sadece planımı uygulama vakti , Berk'i konuşturup söylediklerini kayda alıcam ve Deniz'i Nazlıdan uzak tutmak için kullanıcam . Plan basit ve kolaydı . Yada bana öyle geliyordu....
Carpe Diem'in kapısından girip arkalarda kalan bir masaya geçtim. Hayatıma anlam katan Türk kahvemi sipariş edip Berke adresi mesaj attım . Burası Nazlıyla buluşma yerimizdi mis kokusu ve harika kahvelerinin tadı burayı bizim için vazgeçilmez kılıyordu.
Derin anılarımdan sıyrılıp kapıya baktığımda elele kapıdan giren Nazlı ve Deniz görmeyi hayal etmiyordum. Görmemiş gibi davranıp telefonumla ilgilenmeye başladım. İçimdeki tarif edilemez huzursuzluk iki dakika geçmeden kendini gösterdi.
-'' Selam Lina müsaade var mı. ''
-'' Selam'' cevap vermeme kaladan karşımdaki sandalyeyi çekip Nazlıyı çekiştire çekiştire oturttu. Yanındaki sandalyeye ise oldukça rahat bir şekilde kendisi yerleşti.
-'' Sevgilimle olduğu kadar en yakın arkadaşıyla da aram iyi olsun isterim .''
İmalı sırıtışıyla söylediklerinin ne kadar yapmacık olduğunu görmemek için kör olmalıydım.
Cevap vermemeyi tercih ederek en az onun ki kadar yapmacık bir tebessüm yolladım. Nazlı ise konuyla ilgilenmeyip telefonunda oyun oynamayı yercih etmişti.
-'' Hayatım Linayla çocukluğumuzdan beri aynı sınıfta olduğumuz halde hiç muhabbet etmediğimizi biliyormuydun ? '' Denizin bu gereksiz konu açma muhabbeti yüzünden Nazlıyla ikimiz boş boş gözlerimizi ona yönelttik. Durumu anlamış olacak ki konuyu değiştirme zahmetine girdi.
-'' Lina senin erkek arkadaşın vardır değil mi ? Tanışmayı çok isteriz gerçi Nazlı zaten tanıyordur. Eğer sende istersen tanışıp grupça birşeyler yapabiliriz.''
Deniz ağzımdan laf almak için ısrarcı ısrarcı sorular sorunca senelerdir ondan nefret etmem de ne kadar haklı olduğumu göstermiş oldu.
-'' Tek başınasın galiba gelen giden yok. Sevgilimin en yakın arkadaşını yalnız bırakmayalım bari . '' Denizin gıcıklığının üzerine bir de gevezeliğini ekledim .
O an aklıma Berkin gelmek üzere olduğu dank etti . Planımın selameti için Berkle görülmemeliydim . Telefonumu çıkarıp Berke durumu izah eden bir mesaj attım.
- '' Hayır arkadaşımla sözleşmiştim işinin bitirip gelmesini bekliyorum.'' Nazlı attığım palavraya inanmadı ki inanması da saçma olurdu bilirdi ondan başka arkadaşım olamayacağını.
-'' Özel bir arkadaşın değilse bizim için problem olmaz.'' Kalkıp on parmağımın on tırnağını suratını tırmalamak için kullanmama ramak kaldı. Sanki ben davet etmişim gibi problem olmaz diyor ey Allahımm..
-'' Üzgünüm sevgilimi bekliyorum.'' Sev-gi-li mi mi ? hangi sevgili acabaa.
-'' Hımm madem öyle biz size rahatsızlık vermeyelim.'' Çok şükür yarabbimm .
-'' Ama kalkmadan sevgilinle tanışmayı çok isteriz.'' Sevgilim olduğuna inanmadığı için köşeye sıkıştırmaya çalışıyo beni öyle olsun bakalım.
Ona sinirden boğuluyorum bakışı atıp telefonumu çıkardım . Berki hallettiğime göre sahte sevgilimi ayarlamalıyım. İçinde bulunduğum durumu bilen ve karşılık beklemeden iyilik yapacak tek kişi Arda . El mahkum Ardaya durumu açıklayan mesaj gönderdim. Hemen geleceğini söyleyince yaşadığım rahatlama Denizi bile çekilir yapmıştı.
Tüm bu olanların içinde dikkatimi çeken tek şey Nazlının suskuluğuydu tamam benle konuşmuyordu ama sevgilisinin sorularını bile yanıtsız bırakması tuhafıma gitmedi değil.
Denizin sırnaşıklığı , Nazlının soğukluğundan sıyrılıp kapıdan yanıma doğru gelmekte olan Berki gördüm. Kaş göz işareti yaparak yanıma gelmemesini ima ettim . Hadi kaş göz işaretlerimden birşey anlamadın mesajımı da mı görmedin be adam .
-'' Çok beklettim üzgünüm sevgilim.'' deyip yanaklarıma yapıştı . Sıkıntıdan ağzımda biriken tükürüğü zorlukla yutkunup Deniz ve Nazlıya iliştirdim gözlerimi İkiside şok olmuş buz gibi bir ifadeyle bana bakıyordu. Durumu bozmamak için zoraki bir tebessüm yollayıp merhaba dedim.
Yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Denizde Nazlıda anlamaya çalışır bi şekilde bize bakarken kapıdan Arda girdi. Boğazıma kadar battığımın resmi buydu işte .
-'' Üzgünüm hayatım ufak bir işim vardı .'' yanaklarımı öpüp yanımızdaki boş masadan sandalye çekip yanıma oturdu.
Saç diplerime kadar kızardığıma eminim. Az önceki şok olmuş gözlere dördüncü olarak Berkin gözleride eklenmişti. Denizin suskunluğu ise ilk defa beni rahatsız ediyordu.
-'' Bir dakika bir dakika şimdi Linanın sevgilisi kim ? ''
Arda ile Berk aynı anda '' Ben'' cevabını verince rezilliğimin üzerine tüy dikildi.
Herkes şaşkınca birbirine bakarken , Nazlıyla göz göze geldik. Ne durumda olduğumu anlamış olacak ki Denizin kolunu tutup '' Hadi canım artık kalkalım seansa geç kalıyoruz.'' dedi.
Deniz ise yerinden kalkarken '' Lina bu kadarını beklemiyordumçok hızlısın , vaktini iyi değerlendiriyorsun çifte randevu he '' diyip göz kırptı .
Arkalarından bakarken bu işin içinden nasıl çıkacağımı düşünüyordum. Bu rezillik nasıl temizlenecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME DOKUNMA
RomanceMerhabalar Arkadaşlar , gizli kalmış içimizdeki insanların gerçeklerini yaşayalım istedim iyi okumalar :)