6

77 3 0
                                    

'' ARDA''

Ne yaptığımı bilmiyordum , tek istediğim onu o bataklıktan çıkartmaktı. Benim dünyama ait değildi. Güçlü görünmeye çalışan ama içinde ufacık bir kız taşıyan bir deli mayındı . 

Bardan çıktığımızda ağzını bıçak açmıyordu ama gözleri , gözleri soru işaretleriyle doluydu. Onu götürmem gereken yeri biliyordum. Ellerini bırakmadan arabaya kadar çekiştirdim onu. 

-Ne yapmaya çalışıyorsun?

-Soru sorma arabaya bin .

Bi an olsun gardını düşürdüğümü sanmıştım. Neden bu kadar zor olmak istiyordu ki , insanlara karşı duvarlar örmese mutlu olabilirdi.

-Bırak beni !

- O çöplüğe dönmek istemediğini biliyorum .

- Çöplük mü hergün oradan ordaki insanların üzerinden para kazandığını unutyor gibisin.

Bilmiyordu , öğrenmeside gerekmezdi zaten. Soru sormadan arabaya binse ne kaybederdi ki. 

- Ne iş yaparak hayatta kaldığımın oldukça farkındayım şimdi arabaya bin.

Arabanın kapısını açıp koltuğa yerleşti. Oldukça ilginç bir davranıştı bu onun için ama yapmak istediğini biliyordum. Arabaya bindiğimde yüzüme bakmıyordu çok güzeldi hiç bir erkek ona hayır diyemezdi o bunu istemiyordu istediği sadece hiç birşeyi düşünmeden yaşamaktı . 

Yarım saatlik yolculuğumuzda hiç sesini çıkarmamıştı. Ormanın sahille buluştuğu yere getirmiştim onu biliyordum sinirliyken deniz ona iyi geliyordu. 

Gözleri ışıldıyordu etrafa baktıkça . Sahile ilerledi kumun üzerine uzandı . Yanına gidip uzandım . Hiç konuşmadan saatlerce böyle kalabilirdim . Ama sıra ondaydı bunu biliyordu , bana dönüp gözlerime baktı ...

- Annem ben doğmadan 2 sene önce İstanbula yerleşmiş . Kalacak bir yeri yokmuş tek istediği psikopat ailesinden kurtulmakmış . İstanbulda malum yerlere düşmüş iyi de para kazanıyormuş. Babam iş gezisi için İstanbul'a gelmiş tabi işi alınca şimdiki gibi bir kutlama organize edilmiş. Orada annemle karşılaşmış ve birlikte olmuşlar . Annemle babam birbirlerinden oldukça etkilenmiş . Sonra annemin hamile kaldığı anlaşılınca babam bebekten kurtulmak istemiş. Annem babama aşık olduğu için bebek doğarsa aralarında bir bağ oluşacağını düşünmüş gazetelere günlerce manşetlerden düşmeyecek bir haber vermiş. Babam haberler çıkınca iş hayatını tehlikeye atmamak için annemle evlenmiş ama onu bu duruma soktuğu için hergün nefret etmiş. Sonuçta babam hergün başka kadınlarla düşüp kalkmış annem ise aşkından bişey diyememiş alkole vurmuş kendini. Şimdi babam çapkınlığa devam ederken annem hastahanede alkol tedavisi görüyor. Bu yaşıma kadar kimsesiz büyüdüm denilebilir. 

Gözlerinden yaşlar akıyordu anlattıkça bu hayatı o tercih etmemişti. Diyecek hiç birşeyim yoktu onu geçmişi için teselli edemezdim tek yaptığım yanaklarından süzülen yaşları silmekti . 

Ben yerde uzanmaya devam ederken o sahile iyice yaklaştı elbisenin fermuarını açtı ve üzerinden çıkardı . Onu böyle görünce kalbimin hızlanan ritimlerini engellemek imkansızlaştı . Berrak teniyle denize girdi . Ay ışığı sanki sadece ona vuruyordu denizin içinde parıl parıldı.  Islanan saçları tenine yapışmış eşsiz manzarayı kapatmak istercesine sarmıştı sırtını .

Gömleğimi pantolonumu çıkartıp yanına gitiğimde gözlerinde ki sakinlik beni içine çekiyordu . Sanki yıllardır tanışan insanlar gibi ne demek istediğimizi anlıyorduk. Uzanıp dudaklarını öptüğümde böyle bir cevap alacağımı ummuyordum. Benden daha tutkulu öpüyordu beni sanki ilk kez öpüşürmüş gibi. Aramızdaki çekim durdulamaz hale gelmeden onu uzaklaştırmam gerekiyordu kendimden. Birçok kızla birlikte olmuştum ama hiç bi zaman onların duygusal hallerinden istifade etmemiştim. 

KALBİME DOKUNMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin