2

177 11 5
                                    

Birazda olsa toparlandıktan sonra okula vardım . Sınıfa girdiğimde Nazlı oldukça sinirli bir şekilde yerinden kalktı. Kolumu tutup dışarıya çekti

-Lina dün gece nerdeydin ?

- Ne oldu ?

-Nerdeydin ?

-Her zamanki gibi

- Bu sefer kimle Lina ?

-Bu kadar önemli mi ?

-İsmini bile bilmiyorsun dimi . Yeter artık yeter bi son ver şu saçma sapan hayatına kimle düşüp kalktığın belli değil . Kızım bi ders çalış bi kaçıp gidelim burdan hayallerimiz vardı üniversiteye gidecektik ama senin yaptıklarına baklırsa üniversiteye değil gitmek istediğin yer . ... .

-Neresi ? neresi Nazlı genelev mi ? korkma oraya düşecek değilim bu işi para için yapmıyorum ben.

Yanından çekilip yerime yerleştim biliyorum ki o hep beni düşünüyo beni kızdırıp bir gün fazladan o işi yapmasam kar sayacak . Vazgeç nazlı vazgeç ben buyum kızım ben senin yoldan çıkmış en yakın arkadaşınım . 

Dersi dinlemek uykumu getirdi kafamı sıranın üstünde birbirine kenetlediğim kollarımın içine gömdüm . Okul artık bitmeli özgürlüğüme kavuşmalıyım . Kendi kendime söylenirken telefonum titredi bir msj : 

Okul çıkışı müsaitsen bişeyler yapabiliriz ?

 Msjı hemen arkamda oturan Berk atmış. Berk okuldaki bi çok kızın yakından tanıdığı ve hayran olduğu ukala bir çocuktu. Kızlar bu çocukta ne buluyolardı hala anlamış değilim  tamam yakışıklı ve bir hayli zengin olabilirdi ama karekteri beş para etmezdi fakat bugünkü sinirimi unutturacak birşeyler yapmaya yarayabilirdi . Telefonumu alıp yanıtlaya bastım

Ne gibi birşeyler ? 

Çok geçmeden telefonum titredi.

Bilirsin işte diğerleriyle yaptıklarından.

Bu kadar açık konuşması benim için güzeldi zira çoluk çocuğa ayıracak vaktim yoktu.

Güzel peki gideceğimiz mekanı ayarla .

Tamam . 

Güzel bugünlük eğlencemde çıkmıştı işte . Arkama yaslanıp boş gözlerle hocaya bakıyordum anlattıklarına dair en ufak bir fikrim yoktu can sıkıntısından ölmek üzereydim.

Etrafa bakınırken Deniz ile göz göze geldim . Bu neden beni dikizliyordu sanki pis maymun. Denizle çocukluğumdan beri aynı okul ve aynı sınıfı paylaşıyoduk babası babamın da iş arkadaşıydı ve ben ondan nefret ediyordum. Ben ne kadar pisliksem en az oda benim kadar pislikti. Okulda düşüp kalkmadığı kız kalmamıştı ama ondan ne kadar nefret ettiğimi bildiği için bana bulaşamıyordu. 

Okul çıkışı Nazlıya söz verdiğim için kafeye gittik siparişlerimizi verdikten sonra nazlının konuşmaya geçmesini bekliyordum.

-Lina sana bişey söylemem gerek.

-Nazlı sabah babamla tartıştık ve şimdi senden nutuk çekecek havamda değilim başka hoşsohbetler yapsak ?

-Konu o değil Lina ben şeyy...

Aklında ne olduğunu bilmiyordum ama böyle mırın kırın etmesinden sinirimi bozacak birşey söyleyeceğini tahmin edebiliyordum 

-'' Lina ben aşık oldum '' diyiverdi pat diye. Hayatına hiç bi zaman erkek sokmamış biri olarak bu harika haberdi fakat Nazlı'nın duruşundan başka birşey olduğunu anlıyordum . Aşk işleri benden geçmiş olsada arkadaşımın bunu yaşamasını istiyordum.

KALBİME DOKUNMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin