Onunla neden karşılaşmak istemediğimi bile çözememişken barın kapısından girdim. Ortalarda görünmüyordu. Bana yaklaşan bir barmene :
-Yetkili biriylr görüşebilirmiyim ?
-Tabi buyrun size eşlik edeyim.
Dar koridorlardan geçip müdür tabelasının olduğu odanın önüne geldik garson bir saniye rica edip müdüre haber verdikten sonra içeri girdim
- İyi günler ben Lina Sezer.
-'' Hoşgeldiniz Lina hanım. Daha önce tanışma fırsatımız olmamıştı ama tabiki ben sizi tanıyordum . Ben barın işletmecisi Caner SEZGİN ''
-Memnun oldum . Caner Bey uzun konuşmaları sevmem sizinle bir iş görüşmesi yapmak için geldim.
-Tabi buyrun.
-Bu akşam için bir organizasyon yapmam gerek . Babamın ve iş arkadaşlarının katılacağı bir organizasyon . Özel bir gece olmasını istiyorum mümkünse mekanı kapatılması gerek tabi bu işin karşılığını fazlasıyla alacağınızdan emin olmalısınız.
Teklif müdürün oldukça hoşuna gitmiş olacak ki pür dikkat söyleyeceklerime odaklandı sonuçta burası yeni açılmış ve duyulmaya ihtiyacı olan bir mekandı haklıydı ..
-Güzel bir müzik bir o kadar güzel dansçılar ve büyük patronların ağırlanabileceği bir ikram servisi olmalı .
-Lina hanım mekan kapatılması tamam diğer işler için yeğenim Arda ile görüşmeniz gerekecek kendisi barımızın barmeni ve benim sağ kolumdur izin verirseniz onu çağırayım detayları görüşün.
-Vakit kısıtlı mümkünse çabuk olsun.
Telefonunu eline alıp numarayı tuşladı . Telefondan cevap alamayınca izin isteyip yerinden kalktı. çok geçmeden kapı açıldı . Kapıda ki gözlerle birbirimize şok olmuş ifadeyle baktık benim küçük barmen patronun yeğenimiydi ?
- Hoşgeldiniz Lina hanım . Önceki sefer pek hoş bir tanışma olmamıştı.
Elini uzattığında içimde nedenini bilmediğim kıpırtılara söz geçirip elimi uzattım. Cevap vermek yerine tebessümle geçiştirdim.
-Amcam organizasyondan bahsetti . Emredeceğiniz herşey yerine getirilecek fakat bunun için bizden ne istediğinizi vene kadar vaktimizin olduğunuöğrenmem gerek.
Detayları konuşup telefon numaramı verip çıktım . Arabaya bindiğimde aklımda hala Arda vardı oldukça gençti bu işi kıvırabileceğinden emin değildim ama şu durumdada başka şansım yoktu. Nereye gidersem gideyim bu kadar az vakitte bu işi kimse kabul etmezdi. Eve vardığımda Nazlıyla konuşmam gerektiğini hatırlayıp telefona sarıldım ona sıcak çikolata ısmarlamayı teklif ettiğinde reddedemeyeceğini ve eskisi gibi olacağımızı biliyordum. Telefonu elime alıp numarayı tuşladım çok geçmeden aramam meşgule düşmüştü. Nazlının asla böyle bir şey yapmayacağını düşünüp tekrar aradım ama sonuç değişmedi. Saf Nazlı saf kandırılıyorsun o piç seni günahı kadar bile sevmez diye haykırmak istiyordum. Üzerime şortumu ve en sevdiğim siyah kısa tişörtümü giyip yatağa uzandım. Nazlıyı kurtarmanın tek yolu şuan Berk gibi duruyordu ve ben Berk'in istediğini yapacak kadar kendimden nefret etmemiştim henüz . Elime telefonu alıp msjlara girdim :
Berk ben asla istediğinini sana veremem Nazlının hiç bir suçu yok ve sonunda savaşı kaybedecek olan tek kişi o bana değil ona yardım et.
Bir erkeğin önünde çaresiz kalmış , yalvarmaya kadar düşmesemde en az onun kadar kadar berbat bi msj atmıştım. Bazen Tüm Karadenizi önüme serebilecek kadar güçlü bazende bir karınca beni çiğniyormuş gibi zayıf olmak kişiliğimin bir parçasıydı ve bu oldukça yoruyordu beni . Telefonumun titremesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.Sana yeterince yardım ettim değil mi. Denizin planlarını söylemeseydim şuan Nazlının nasıl bir durumda olduğunu bilemeyecektin . Zavallı Nazlıcık Deniz onu herkese rezil ettiğinde nasılda acınası bir halde olacak hemde üniversite sınavı öncesi bi kendimi onun yerine koyuyorum da intihar etmek daha cazip . Arkadaşını istiyorsan benim olacaksın Lina hanım .
APTAL APTAL APTAL . Bu işi tek başıma çözmem oldukça zor olsada denemeye değerdi. Sadece kendi istekleri doğrultusunda hareket eden otomatik beyinli bir şapşalın esiri olmayacaktım.Telefonum isimsiz bir numaranın defalarca tecavüzüne uğramıştı. Çağrıyı cevaplamamak için ben ne kadar direnirsem oda benim kadar inatçı çıkmıştı. Pes edip telefonu açmaya karar verdim
-Lina hanım merhaba ben Arda .
-Evet
-Hazırlıklar tamamlandı gelip kontrol etmek istersiniz diye düşünmüştüm.
Beni öfkeden delirtecek kadar arayan kişi Arda olmasaydı verdiğim tepki karşısında telefonunu kaldırıp denize atmayı düşünürdü ama ben Ardaya tepki gösteremedim gösteremiyordum dilimin ucundan kelimelere dökülemiyordu kahretsin !
- Tamam geliyorum umarım herşey konuştuğumuz gibidir ben gelene kadar yaklaşık yarım saat daha süreniz var bence siz bir hazırlıklarınızı kontrol edin.
Telefonu kapayıp dolabımı açtım onlarca kıyafet içinden aradığımı bulamamıştım alışveriş zamanının geldiğini düşündüm . Aklıma Nazlı geldi onsuz yaptığım tek alışveriş odam için aldığım aksesuarlardı. Oldukça geniş hayal dünyasına kulak verirsem odamın çizgi film karakterlerine bürünmesi olağandı. Şimdi telefonun ucunda olsa alışveriş yapmam gerek desem o pembe tüylü abajurleri almam için başımın etini yerdi . Bir kez daha aramayı düşündüm ama ona zaman tanımak şu durumda en mantıklı olan karardı oda birkaç güne anlardı hatasını belkide ..
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME DOKUNMA
RomanceMerhabalar Arkadaşlar , gizli kalmış içimizdeki insanların gerçeklerini yaşayalım istedim iyi okumalar :)