Babamın kapıyı adeta yumruklama sesleriyle uyandım . Anladım sabah 7 ve okula gitmem gerek ama bi insanı okula göndermek için uyandırma yöntemi bu olmaması gerek . Okuldanda en az babam kadar nefret ediyordum bütün gün uyumak varken neden neden nedennn ...
Sabah sabah babamla bir düelloya girmemek için oflayarak yataktan kalktım . Aslına bakarsanız benim gibi ruh haline sahip bir insan için oldukça ferah bir odam vardı düzenli ve bir o kadarda sade.
Banyoda elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım oldukça beyaz bir tenim , kaburgalarıma uzanan siyah saçlarım ve içimi yansıtan simsiyah gözler . Banyodan çıkıp ultra mini okul eteğimi ve degajelerimi açıkta bırakacak gömleğimi giydim. Kırmızı rujumu da sürünce tüm albenimle hazırdım . Saatin bir hayli geç olduğunu farkedince belkide babam biraz daha erken kaldırmalı diye düşündüm , bunu babama teklif ettiğimde babamın nasıl bir yüz ifadesi takınacağı gözümün önünde belirince muzip bir gülümseme yanaklarımda beliriverdi. Hızlıca merdivenlerden indim yardımcımız Elif enfes bir kahvaltı hazırlamıştı iki kişi içinde oldukça fazla . Uzanıp tabağıma sıcak böreklerden aldım . Babamın sabah nutku geç kalmıştı hiç söylenmeye başlamadan çıksam iyi ederdim . tamam kalkıyordum ki ;
- '' Lina '' dedi peder bey .
_'' Efendim ''
-'' Sana bunu defalarca söylemekten bıktım en azından okula giderken kılığına dikkat et okumaya mı gidiyorsun kendini pazarlamaya mı anlamış değilim . Göz önünde olan bir aileyiz bunu biliyorsun ve inadına hergün manşetlerde boy gösteriyorsun hergün başka erkekle hergün başka bir rezillikle artık dur bi yerde '' dedi her sabahki klasik babam .
- ''Başka bişey yoksa çıkıyorum ''
- Sen ... senden utanıyorum bu gidişle anan gibi bi yere kapıtılmak zorunda kalacaksın annen ve sen başıma gelmiş en felaket şeysiniz ve ben bundan kurtulamıyorum .
-'' Sakın ' sakın bana utanmaktan bahsetme . Eğer kızında yaşındaki kevaşelerle düşüp kalkmaktan vazgeçseydin annem bu durumda olmazdı ve ben ..'' ben ne ? gerçekten ben neydim . Kendimi tanımlayamıyorudum bile . Ben kimine göre yoldan çıkmış bir yosma kimine göre yalnızlıktan ne yapacağını bilemeyen bir zavallıydım peki bence ben neydim ?
-Allah kahretsin baba benimde anneminde sebebi sensin annemin ne olduğunu biliyordun bile bile evlendin onunla sonrada bu hayata mahkum ettin . Şimdide sıra bende değil mi baba anneim yarım kaldığı hayatı ben tamamlayayım diye uğraşıyosun asıl ben senden utanıyorum ''
Babamın bişey demesine fırsat vermeden evden çıktım . Arabama atlayıp sahile gittim biraz sakinleşmeye ihtiyacım vardı . Derse daha yarım saat vardı çok rahat yetişebilirdim . Yüzüme vuran esinti , dalgaların sesi ve kuşlar ... Ben kendi yaptıklarımdan nefret ederken babamın bana yaklaşımının farkı olmasını bekleyemezdim ama yinede zordu . İçime çocukluğumu gömdüm ve ortaya çıkarmak istemiyordum . İçimdeki küçük kız her kendime ihanet edişimde içimi parçalıyordu çıkmak istiyordu ama orada kalmalıydı en azından onu çevremdeki kötülüklerden korumalıydım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME DOKUNMA
RomanceMerhabalar Arkadaşlar , gizli kalmış içimizdeki insanların gerçeklerini yaşayalım istedim iyi okumalar :)