De ce eu?

1.3K 55 0
                                    

Ma uitam la Amy furioasa si sunt sigura ca sunt rosie in obraji.De ce eu?Ce am facut sa merit asta?

M-am intors pe calcaie si am pornit apasat spre ei,cu Amy taras dupa mine.


-Ce ai spus?Intreb apasand pe fiecare cuvant,uitandu-ma la baieti,nestiind cine a vorbit.


-Ce?Nu stiai?Castigatorul sta impreuna cu noi 2 saptamani.Spune Zayn zambind.

Perfect...ai dracu de....ia stai...Amy a castigat...deci eu...nu am motive sa merg!Barbosule,mersi!!


-Mhm...da..Amy a castigat,nu eu.Spun cu un zambet imens pe fata.


-De fapt...eu,ti-am scris si tie numele.Spune Amy lasandu-si capul in jos.Nu-mi vine sa cred,fierb aici.Barbosule,nu-i frumos!


-Ce ai facut?!Le ofer sansa asta pentru tine!Pentru ca tu esti sora mea!Sa sti ca nu-i am la inima!Spun nervoasa apasand pe cuvantul sora.


-Imi pare rau...dar am crezut ca nu o sa mai vrei sa-ti petreci timpul cu mine...si...


-Ai crezut ce?Amy stii foarte bine ca te iubesc si ca tin la tine.Spun mult mai calma si o strang la pieptul meu.


-Imi pare rau.Spune cu capul in pieptul meu.


-Ohh,nu-i nimic,imi pare rau ca am reactionat asa...sunt doar niste idioti si doar 2 saptamani idioate...nu stiu de ce m-am aprins asa...dar banuiesc ca nu mi-a trecut de cand...stii tu.Spun ultimele cuvinte mult mai incet astfel in cat sa nu ma auda fraierii aia.


-Taci!Am jurat ca nu o sa mai aducem asta in discutie.Spune Amy si acum ea ma strange.


-Wow...tu chiar ai o inima.Spune Harry zambind.Vede-ti de ce il urasc?!

-Tu practic imi ceri in fata sa te urasc!Sa stii ca,iubirea mea nu-i de vanzare.Iubesc doar pe cine merita!Spun rastit.


-Ok,ok ce te-ai aprins asa?Nu-i dragut cum cineva iti spune ca nu ai sentimente pentru persoanele pe care le iubesti nespus de mult.Nu-i asa?Spune,referundu-se la momentul in care eu am spus ca ei nu-si iubesc fanii.


-Tu idio...


-Taci.Spune Amy satula,iar am dat-o in bara?


-Imi pare rau,eu...Incerc sa spun ceva dar sunt intrerupta din nou de Amy.


-Vorbeam cu Harry.Intrece masura.Spune si se uita la Harry cu tristete in ochi.Stai...a spus...oarecum...ceva ''rau'' la adresa lui Harry?Oh,yeah baby!

-Ce?Dar...mhm...ok,imi pare rau.Spune clar nervos ca a trebuit sa-si ceara scuze.


-Ok,hai sa mergem.Spun si pornesc inainte.Cand Amy a ajuns in dreptul meu,dupa ce le-a spus 'pa' baietilor,l-am auzit pe unul din ei.


-Pa Amy!Spune Louis.


-Tot nu va plac!Am strigat fara sa ma uit la ei.

Febra One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum