Numai minciuni

830 39 0
                                    

Intru incet in casa in incercarea de a nu face multa galagie,ca sa nu ma trezesc cu o Amy cu intrebarile scrise pe un carnetel.Inchid usor usa,dar cand ma intorc o lumina slaba,aparent de la o lampa care a aparut ca prin minune,se aprinde lasand la iveala o Amy pe un fotoliu cu o carte in mana....mda,ce carte...pe coperta tipu' n-are tricou...greseala la editare.....mda.

     -Pe unde ai umblat domnisoara?Intraba incercand sa para serioasa.

     -1..tu m-ai scos cu forta afara...2 sa-mi dai si mie cartea....3...tot ce-ti mai lipsea era o pipa din aia.Spun dandu-mi ochii peste cap si punandu-ma pe canapea.

     -Si de unde bilutele mele vrei sa iau eu o pipa?

      -N-ai bilute....scuze ca-ti ruinez visul.

      -Ma rog....cum a fost?!Spune Amy sarind de pe fotoliu,langa mine cu o fata curioasa.

      -Pai.....

Dupa ce i-am povestit in mare ce s-a intamplat,in sfarsit ajunsesem la final.

       -Si dupa am plecat.

        -I-ai spus de Derek.Spune Amy cu gura cascata si ochii mari.

        -Si ne-am sarutat de vreo 20de ori in drumul spre cabana.

        -I-ai spus de Derek.Repeta ea.

        -Si m-a violat un castor care avea parul verde,iar acum o sa am multi puradei de castori de care tu o sa ai grija.

        -I-ai spus de Derek.Spune fara macar sa fi clipit de cand i-am povestit ca i-am dezvaluit lui Harry,o parte dureroasa din viata mea.Repeta ''I-ai spus de Derek''....cam de atunci.

       -Teoretic.....nu.

       -Practic i-ai spus de Derek.

       -Ammm...nu i-am zis cum il cheama.Spun ridicandu-mi mainile in aparare.

       -Britney Amber Simth....misca-ti fundul ala futabil in camera ta pana nu ma enervez si mai rau dacat sunt,si poate devin lesbi!Acum!

Eu nu mai zic nimic si fug repede in camera mea,aruncandu-ma direct in pat,Lucky venind langa mine.Da-l incolo de dus,mi-e somn!

***

    -Ttreeeeeeeezzziiiiiiiirrrrrrrreeeeeeaaaaaaaaaa!!!!!!!!!Un tipat asurzitor ma face sa tresar si sa fac ochii mari.

     -Futu-ti ceapa maaaaa-tiiiiii!Tip si eu somnoaroasa inapoi.

      -Scuze...dar mamei nu-i plac cepele..Spune o voce din dreapta mea.Imi intorc privirea sa o vad pe Amy cu un zambet larg pe fata.

      -Ce Doamne Feri vrei de la viata mea?

      -Pai mai intai....vreau s-o bag, s-o scot,s-o bag,s-o...

     -Taci perverso!

     -....scot din toaleta.....eu-s aia perversa?Spune mijind ochii la mine.

     -Ma rog...ce-i?

      -Pai...ti-am zis ca show-ul s-a anulat pana miercuri?Nu mai stiu...oricum....ne intalnim la cantina cu baietii si iubitul tau...deci hai sus pana nu te f....

       -Taci!....si.....eu am iubit?....e frumos?

      -Serios?Spune dandu-si ochii peste cap.Haide,Harryconda te asteapta.

      -Ceeee???!!!Simt cum obrajii imi iau foc,dar tot nu pot sa-mi ascund zambetul pervers si amuzat de pe fata.

       -Ai auzit...hai!

      -1Harry nu e iubitul meu...2 sa nu mai zici cuvantul ala niciodata.

      -1 Lol!!....normal ca e iubitul tau!Din cate am inteles aseara,te-a invitat la o intalnire,v-ati sarutat...si...poate ati mai facut si altceva.Spune facand un dans din sprance,pe mine lovindu-ma rasul....si 2 Harryconda.

      -Amy.....da,ne-am sarutat...poate a fost o intalnire...dar...poate el voia doar sa faca cumva sa-l plac...nu stiu...

      -Sa fi-m seriosi...adica... cu intalnirea,poate,doar POATE ai dreptate....dar saruturile?Si cum ti-a promis ca o sa aibe grija de tine?Huh?Ce zici de asta?...Cu siguranta sunteti un cuplu.

      -Mhm....poate ai dreptate....

***

    -In sfarsit a dat Domnul sa veniti!Spune Lou exasperat ridicandu-si mainile in aer atunci cand am ajuns in fata cantinei.....Nu-l vad pe Harry...poate vine mai tarziu...

    -Scuze....dar nu tu a trebuit sa suporti niste injuraturi de la ea!Spune Amy aratand cu degetul spre mine,eu dandu-mi ochii peste cap.

     -Si......tu si cu Harry sunteti un cuplu?Intreaba Niall dand de 2 ori din sprancene.Stai,ce?

      -C-ce?De ce ai crede asta?....Amy...vrei sa-mi spui ceva?Spune uitandu-ma la fata cu care m-am 'logidit' la gradinita.

        -Pai...eu....ammm.....nu?Imi mijesc ochii la ea si marai usor.

       -Sariti!E turbata!Spune Amy cand sar pe ea, doborand-o.Zayn ma apuca de talie si ma indeparteaza de ea,in timp ce Liam o ajuta sa seridice.

       -Ohhh....daca mai faci asta o data...bag divort de tine,tufe de bambus....baietii se uita confuzii unii la altii.....Poveste lunga,spune Amy suflandu-si de pe fata o sivita de par.

        -Deci....tu si cu Harry...sunteti un cuplu?Aud intrebarea iar,iesind din gura lui Zayn

        -Pai cam...

        -Nu.Aud o voce cunoscuta din spatele meu.Ma intorc incet,vazandu-l pe Harry putin incruntat.

Nu suntem impreuna?Dar....intalnirea?...cina?....decoratiunile?.....promisiunile?......saruturile?Nu au insemnat nimic pentru el?....nimic?...Stai...pentru mine au insemnat ceva?Da...cred ca da...

        -Ce?!Tipa Amy...nu stiu cum se simte chiar acum...dar stiu ca eu ma simt,trista,inselata si dezamagita.Dar inlocuiesc totul cu un zambet.

        -Ti-am spus eu.Spun zambind...dar de fapt.plang pe interior.Toti se uita la mine ciudata...de parca ar fi langa mine Paul Walker.Ma uit scurt la Harry,sa observ ca are sprancenele aproape unite intr-o incruntatura,si o urma de confuzie.

        -Cum adica?Spune Liam inca confuz....Adica?Acea intalnire nu a insemnat nimic?

        -Nup.Spun vazand ca Harry deschisese el gura pentru a raspunde.Acela a fost un meet idiot.....doar ati fost de fata cand am hotarat meet-ul.Spun zambind mai larg.Deci.....cine vrea micul-dejun?

        -Euuuu!Tipa Niall intrand in cantina,urmat de ceilalti,ramanand numai eu si Harry afara...pe langa alti adolescenti,desigur.

        -Eu...Brit...

        -Ce?Spun intorcandu-ma spre el...zambetul disparand imediat ce i-am vazut fata...cum poate un inger asa frumos...sa fie un asa demon?Uite Harry,spun zambind din nou,te inteleg....vrei doar o jucarie,ok...esti adolescent,cu hormoni pana-n curul ala sexy....poti sa ai toate fetele pe care ti le doresti,spun,in continuare zambind,si facand un pas mai aproape,fiind doar la 10 cm distanta unul de altul,....dar,nu-s eu aceea.Nu sunt o jucarie....recunosc,m-am distrat,aseara....dar mai mult decat o partida de saruturi nu o sa primesti de la mine....aseara a fost ultima data cand m-ai sarutat...nu uita....dar incearca sa ma uiti pe mine,la fel o sa fac si eu in cazul tau.Spun intorcandu-ma pe calcaie,auzind o singura soapta inainte sa intru in cantina.

     -Imi pare rau.

Febra One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum