Intorsatura de situatie

641 26 1
                                    

Britney

-Poate dace... Imi pun piciorul drept pe prima dreapta, dar cel stang se impotriveste, actiunea facand sa simt o furere imensa.

-Si cum se presupune sa cobor eu scarile? Oftez punandu-ma neindemanatic cu fundul pe podea. Vrei sa ai si fundul rupt pe langa picior?

-Nu mi-ai lipsit cat timp am fost in coma, sa stii, constiinta proasta. Am inceput sa ma tarai cu fundul pana la ultima treapta, fundul meu fiind amortit rau de tot.
M-am ridicat cu chiu cu vai, ajutandu-ma de carje si indreptandu-ma spre bucatarie.

-Oare eram buna in bucatarie?
Erai buna si in sufragerie si baie... Si in pat, in cele mai bune cazuri...

-Am stat prea mult cu Harry.... Murmur scarpinandu-mi ceafa.
Ma orientez prin frigider si dulapuri, gandindu-ma la ce as putea sa gatesc...
Strici alimentele degeaba...

-Oare daca imi bag dopuri in urechi, te mai pot auzii?

***
Harry

-Nu ma plinzi! Nu ma plinzi! Chicoteste facandu-ma sa rad.

-Ba te prind, Pitico! Grabesc pasul, strangand mai tare plasele cu cumparaturi.

-Nu sunt pitica, tu esti plea inalt! Se incrunta scotandu-mi limba si inchizandu-mi usa in nas.

-Ce ma fac eu cu tine? Intreb zambind scotandu-mi stangaci cheile din buzunar si deschizand usa, nu-mi aduc aminte s-o fi invatat pe Darcy sa incuie usa.... Dar banuiesc ca e bine ca stie.

-Iubito! Am venit! Tip inchizand usa cu piciorul.
Suna atat de bine... 'Iubito, am venit!'... Ma face sa ma simt implinit.
Sentimentul asta cald nu poate fi inlocuit de nimeni si nimic.
Nu am intalnit nimic de genul in decursul al 21 de ani ai mei. Sunt tata si... Teoretic sot.... Sper ca intr-o zi sa pun asta in practica.
Ce e ciudat este ca... Acum cateva saptamani nici nu voiam sa aud de u relatie serioasa... Ba mai mult, de casatorie.
Intradevar, simteam niste lucruri pentru Britney, sentimente mai puternice ca acum trei ani, dar eram prea orb, mai orb ca un liliac pe timpul zilei.... Cum de nu am putut sa nu vad cat de mult o iubeam pe fata asta?
Cum de nu am putut sa vad cat de mult imi doream sa o tin in brate? Sa o sarut? Sa o ating?
Cum de nu am putut sa vad cat de mult imi doream ca numele ei sa fie Britney Amber Styles.

Dar acum vad cat se poate de clar. O iubesc enorm. Vreau sa fiu cu ea. Vreau sa o crestem impreuna pe Darcy. Vreau mai multe roduri ale iubirii noastre.
Deja imi imaginez micii copilasi zburdandu-se prin casa, Britney facandu-si griji din cea mai marunta chestie, eu ajutand-o sa se relaxeze cu un sarut.

-Sunt in bucatarie, iubire!
Off... Asta suna si mai divin!
Stai?.... Unde e?!

Britney

-Sunt in bucatarie, iubire! Raspund dandu-i alta bucatica de morcov printesei mele.
O bufnitura se aude, apoi niste pasi apasati... Tot tam-tamul asta lasand la iveala un Harry panicat.
Face pasi mari spre mine, apucandu-ma de umeri si privindu-ma din cap pana in picioare.
Imi pipaie bratele, picioarele si fata, eu lasandu-l sa-si faca damblaua pentru a se calma.

-Pot sa stiu si eu ce faci? Intreb cand imi ia pulsul de la gat si mana, apoi isi lipeste capul de pieptul meu, ascultand bataile inimii.

-Darc poti sa mergi in camera ta, te chemam cand e gata masa. Darcy aproba furand alta bucata de morcov, zbughind-o afara din bucatarie.
Atunci Harry isi indreapta privirea in spatele meu, privind cu ochii ingustati mancarea.

-De ce ai plecat din pat? Daca iti era foame trebuia sa ma suni. Daca pateai ceva coborand scarile? Sau te-ai fi ars? Sau daca-

Imi lipesc buzele de ale sale, infasurandu-mi bratele in jurul gatului sau, el infigandu-si unghile in soldurile mele.

-Imi place modul in care ma faci sa tac. Zambeste, mangaindu-mi buza inferioara, unindu-ne fruntile.

-Si mie. Soptesc sarutandu-i nasucul.

-Multumesc iubito, dar de aici ma descurc. Zambeste luandu-ma in stilul miresei si punandu-ma pe canapea, ridicandu-mi piciorul stang si punandu-mi-l pe o masuta acoperita cu perne, apoi dandu-mi un pupic pe frunte.

-Relaxeaza-te... Mai tarziu o sa vina Amy sa te ajute sa te pregatesti.

-Pentru ce?

-O sa mergem la un interviu. Eu, tu si Darcy... Sper ca nu te deranjeaza... Chiar vreu sa facem asta. Imi zambeste plecand din camera.

***

-Ok iubito, e posibil sa te deranjeze bliturile, priveste de cateva ori in fata pentru niste poze din profil, in rest te uiti in jos. Valabil si pentru tine printesa.
Amandoua aprobam, Harry zambind multumit.

-Asta-s fetele mele. Zambeste dandu-ne fiecareia cate un pupic pe obraz.

Iesim din masina si deja vreau sa ma intorc acasa. Harry ma ajuta sa ma asez pe scaunul cu rotile scos de catre sofer din masina.
Fac cum mi-a zis Harry, tinand-o strans pe Darcy de mana, fiindu-mi frica nu cumva daca ii dau drumul sa o pierd.

Am facut cateva poze de familie, am raspuns la niste intrebari simple cum ar fi 'Cati ani are Darcy' 'Unde v-ati cunoscut prima data?' ' A fost dragoste la prima vedere?'

L-am lasat pe Harry sa raspunda la intrebarile despre trecutul nostru... Inca nu-mi aduc aminte... Dar am spus ca tin foarte mult la Harry, ca e un adevarat gentleman pervers, un romantic incurabil si extrem de grijuliu.
Cred ca l-am vazut rosind.

-Buna scumpo, eu sunt Kendall... Fosta iubita a lui Harry. Ies din transa, prinzandu-i mana intinsa fetei care zambea fals.

-Britney, sotia lui Harry. Game over bitch. Cu cat timp in urma ai fost iubita lui?

-Cu o luna.

Fata mea era o incruntatura imensa. M-am uitat la Harry care vorbea zambind cu fata spre Darcy in fata camerelor.
Am inceput sa misc rotile caruciorului vrand sa plec naibii de aici. Sunt sigura ca o sa aibe mare grija de Darcy, nu vreau sa fac un show.

-Brit? Ma striga Harry, venind cu Darcy spre mine. Urca-te in masina, scumpo.

Pasii apasati ai lui Harry ma fac sa-mi misc mai repede, dar prinde scaunul oprindu-l.

-Iubito, ce s-a intam- se opreste cand imi vede lacrimile curgand siroaie pe obraji.
I-am dat subtil mana la o parte, privindu-l cu scarba.

-Acum o luna erai impreuna cu acea tipa, Kendall? M-ai inselat nemernicule!

-Cum de-.... Iubito lasa-ma sa-ti explic.

-Du-te dracu Styles! Marai smucindu-ma si grabindu-ma sa traversez strada.

-Britney!
Tipatul lui Harry, scrasneli ale unor cauciucuri de masina si o durere pe partea stanga.

Febra One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum