"Bad mother"

689 34 0
                                    

Inima mea sunt sigura ca este praf acum, iar mintea mea si tot corpul sunt blocate.

-Mai,mai....nu ar trebui sa o scapi din ochi.Cine stie ce s-ar fi putut intampla?Acea voce hidoasa ma face sa vomint.

-Ce vrei?!Spun apasand pe cuvinte fiind atenta la fetita mea care tremura de frica.

-Si eu ma bucur sa te vad Brit!Cum o mai duci?Ma intreaba calm cu un zambet pe fata.
Din pacate nu este nimeni prin jur care sa ne ajute, dar oricum nu credeam ca ar face ceva.

-Te-am intrebat...ce vrei?!Spun furioasa si speriata.Nu stiu ce sa fac!Daca...daca o impusca?

-Din cauza ta am stat 3 ani in inchisoare!Tipa apasand pistolul de tampla copilului meu.Daca am fi doar noi...i-as spune multe, dar asa...imi e prea frica.

-Te-am urmarit,stii?Cam in ultimul an...ce viata ai....spune in batjocora.

-Am de gand sa ma razbun.Si cum nu ti-am putut lua eu virginitatea...am sa-ti iau copilul si apoi o sa termin ce am inceput acum 4 ani.Spune mijindu-si ochii pe mine,invartind intre degetele lui slinoase o suvita din parul ingerului meu.

-Las-o pe ea!Darcy nu a facut nimic!Pe mine ma vrei!Spun apropiindu-ma milimetru cu milimetru.

-Ohh...dar daca o distrug pe ea, te distrug pe tine,iar apoi..o sa pot sa te mai distrig o data...dar fizic.Spune razand la final lasandu-si capul pe spate.Asta-i momentul!
Am sarit si am luat pistolul impingand-o pe Darcy.

-Fugi si nu te uita inapoi!Acum!Tip cat timp eu ma lupt cu Derek pe pistol.Scumpa mea ma mai proveste o data in ochi si apoi fuge...sper sa fie bine.
Derek arunca pistolul,eu sarind imediat sa-l iau,reusind sa-l imping,el cazand jos.Derek ma apuca de picior cazand si eu,ma intoarce cu fata spre el si imi da cativa pumni ca sa ma ameteasca.Sunt rapida si-l musc de mana,acesta cazand jos de pe mine si tipand.Incerc sa ma ridic iar cand reusesc....Derek scoate un cutit de buzunar.

***
Amy's POV

O astept pe Britney de o ora!Unde Sfanta Banana e!Incep sa-mi fac griji.Ma intind pe canapea incepnad sa butonez telecomanda.Brusc usa este larg deschisa si o vad pe Darcy plangand si fugind spre mine.Ma ridic speriata si o iau in brate incercand s-o calmez.

-Shh...ce este Darcy?Ce s-a intamplat?Unde e mami?Intreb nelinistita,insa incerc cat de mult pot sa nu-mi arat frica.

-Mami!Tlebuie s-o salvam!Ale un pistol!O sa moala!Mami o sa moala!Tipa Darcy incepand sa planga mai tare.Am inghetat.Cum?Britney o sa moara?!

-Nu Darcy,mami o sa fie bine!Spune-mi unde ai lasat-o pe mami.Spun lasand-o jos pe canapea luand telefonul si sunand la politie.

-La magazinul male de jucalii!Din fericire stiu la ce magazin se refera.Le dau adresa politistilor si ii chem pe baieti.





-Ati gasit-o?Ii intreb pe baieti cand ii vad intrand pe usa.

-Nu!Nu avem nimic!Nu stim nimic de ea!Ar putea fi moarta!!Tipa Liam nervos si ingrijorat trantind usa.Deschid gura ca sa zic ceva,dar un suspin ma face s-o inchid la loc.Imi indrept privirea spre scara si o vad pe Darcy plangand.Ohh..nu se poate..a auzit...
Ii dau o privire ucigasa lui Liam,care acum are o expresie de vinovatie pe fata si o iau pe Darcy in brate.

-Vleau la Hally!Spune printre suspine.

-Ok iubire.Baieti sunati-l pe Harry..eu l-am sunat si nu-mi raspunde.
Niall isi scoate telefonul din buzunar si il apeleaza pe Harry,dandu-mi mie telefonul si dandu-io lui pe Darcy.

-Alo?Aud vocea groasa a lui Harry prin telefon...sper ca nu l-am intrerupt de la ceva.Mint....chiar sper ca facut-o.

-Harry vino aici,Darcy a venit singura acasa si Brit..

-Ce?!Darcy a venit singuta?!Britney e o mama de rahat,jur!Vin acum.Spune...pardon, tipa si apoi imi inchide.
Mama de rahat?Nu prea cred.

***

Harry chiat s-a grabit si a venit cu viteza luminii,din pacate nu a vrut sa asculte motivul pentru care Darcy a venit singura acasa.Mica printesa pare sa mai fi uitat de cele intamplate,nu a mai plans si nici lui Harry nu i-a spus nimic.
De Britney nu stim nimic...baietii au cautat-o,politistii o cauta...dar lipseste de 9 ore....Doamne,te rog sa nu fie moarta!Te rog!
Atunci usa s-a deschis si am vazut-o pe Britney zgatiata si murdara...si avea pete de sange peste tot,una chiar foarte mare in zona abdomenului.Toti eram impietriti,ma bucur ca Harry si Darcy nu sunt aici ca sa vada oroarea din fata mea...Britney e pe jumatate moarta.

-Darcy...sopteste incet apoi cade in genunchi apoi cazand pe podea.

-Britney!Tip si toti sarim s-o ajutam.

****

Britney's POV

O astept linistita pe Amy sa-mi aduca supa si pe Amber ca sa vina cu doctorul.Nu stiu cum am scapat cu viata.Puteam sa mor,dar nu-mi pasa...atata timp cat scumpa mea Darcy e in viata si sanatoasa,eu sunt bine.Gandurile imi sunt intrerupte de usa trantita si inchisa cu putere.Aud pasi apropiindu-se de pat,eu deschizandu-mi ochii si vazandu-l pe Harry care a capatat o
noanta de rosu...hmm asta sigur e o nuanta noua.

-Tu esti o mama de toata scarba!Ti-ai gasit momentul sa dormi!Tipa incepand sa se plimbe prin camera.Eu tac din gura si il las sa zica ce are de zis.

-Cum sa lasi un copil de 3 ani pe strada,singur?!Esti o incompetenta!Tipa daramandu-mi toate licrurile de pe mobila.
Atunci apare Amy speriata si cu bolul de supa in mana.

-Ce se intampla aici?Intreaba uitandu-se la mine,apoi la Harry.

-Ii spun acestei "mame" -spune facand ghilimele cu mana- cat de prost isi joaca rolul!

-Ce tot zici acolo?!Cum sa..

-Amy...te rog lasa-l sa continue.Spun calma.

-Tu clar nu o iubesti pe Darcy!Si in acel moment,cand aceste cuvinte fac contact cu urechile mele,ceva s-a rupt in mine.

-Poti sa ma faci cum vrei,sa te legi de mine...dar sa nu indraznesti sa pui la indoiala iubirea mea fata de Darcy!!NICIODATA!Tip nervoasa incercand sa ma ridic,dar renuntand din cauza durerii.

-Harry iesi!Ii spune Amy cu acid venind spre mine.Harry se indreapta spre usa dat se opreste cand aude cuvintele lui Amy:

-Darcy trebuie sa-ti schimb bandajele.Harry se intoarce spre noi si ne priveste neintelegand ce se intampla.Amy ma ajuta sa ma ridic in fund si dandu-mi jos tricoul lasandu-ma in sutien.Ochii lui Harry s-au marit extraordinar de mult cand mi-a vazut bandajele.

-C-ce?C-ce e asta?Intreaba balbaindu-se.Amy se intoarce rapid spre el foarte furioasa.

-Pai Britney a fost o mama rea si si-a riscat viata pentru fiica ei!A fost injungheata in 3 locuri in abdomen si cand a venit acasa,a venit aproape moarta!Ai dreptate!Ea chiar n-o iubeste pe Darcy!Amy spune cu acid,apoi intorcandu-se spre mine.Harry era paralizat,nu stia ce sa spuna.Se uita spre mine,dar nu pot sa-mi dau seama ce simte.Se intoarce fara sa mai zica ceva si pleaca.
....Niste scuze ar fi mers...zic si eu...

Febra One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum