-Ai vazut ce fata au facut!?Izbugneste iar Amy in ras.
-Daa!Si Harry...era ceva gen...nu stiu de parca una din miile lui de tarfe a venit si ia spus ca-i insarcinata!Spun si tip mai tare.
-Ha-ha...foarte amuzant.De unde ar fitrebuit sa stiu eu ca poti canta asa?Spune usor nervos.
-Cretule...eu ti-am spus.Spune Amy incercand sa se controleze.Dupa seara petrecuta cu Niall..care apropo,a fost super amuzanta...am cazut lata,iar ziua de azi urma sa fie excelenta!Stiu asta pentru ca e aproape ora 12 ziua si deja Harry e in toane proaste,iar cauza este...sa aud tobele va rog....EU!
-De unde stii sa canti asa?Intreaba Niall uimit,dar cu un zambet pe fata.El mergand cel mai repede,avand in vedere ca merge spre cantina.
-Cant de cand avem 5 ani.Stiu sa cant cu vocea,la chitara,pian,si tobe.Spun mandra.
-Iti bati joc de mine!Spune Harry ofticat.
-Ce-i cu tine Styles?Nu te-am mai vazut de luni,iar tu imi vi pe cap imbufnat?Ce-i vina mea ca pot sa cant?Spun putin iritat.De ce?De ce e asa?
-Nu-i corect.Tu stii sa canti,sa desenezi,sa dansezi...
-Si ce-i cu asta Styles?Ma vezi pe mine ca ma plang de tine?Ma vezi pe mine ca-ti spun ca nu-i corect ca esti bogat,sexy,ai un harem la picioarele tale,poti face aproape orice si sa ai orice.Spun putin cam dur...dar o merita e un cretin.Un cretin care ti-a furat inima,Brit.Uite ce-i...singurul baiat din trupa asta care mi-a furat ceva a fost Niall...care mi-a furat felia de pizza,atat.
Intram in cantina si ne indreptam spre masa unde Louis,Niall si Zayn se aflau,iemediat dupa ce ne luam tavile cu mancare.
-Hei baieti!Spun cu un zambet mare pe fata,asezandu-ma la masa,urmata de Amy,Niall si cret.
-Hei...Brit.Ai baut ceva?Intreaba Zayn confuz si amuzat in acelasi timp.
-Nu.De ce?Spun ducandu-mi furcutita cu mancare la gura.
-Doar asa.Spune Louis uitandu-se prin cantina.Esti pregatita pentru ora mea?Spune punandu-si ochii pe mine.
-Hei...si eu ora cu tine!Ce?Pe mine nu ma bagi in seama?Spune Amy,luand un bob de mazere din mancare ei,aruncandu-l spre Louis,el incepand sa chicoteasca.
-Nu scumpo,doar eram curios sa vad daca este Brit buna si la actorie.Spune zambind.
-Lou?Mi-e nu-mi spui scumpo?Spun pe un ton trist si facand botic.
-Doamne...de cand am asteptat ca voi doua sa va luptati pentru mine!Spune si isi ridica mainile in aer.Eu si Amy ne uitam una la alta,ridicandu-ne si mergand spre Louis,punandu-ne de-o parte si de alta a lui.
-Doamne mersi!Spun Louis punandu-si mainile in jurul umerilor nostrii,toti incepand sa radem.
CITEȘTI
Febra One Direction
FanfictionBritney este o fata de 17 ani care s-a mutat inapoi in Londra,care timp de un an a locuit in Washington,din cauza tatalui ei.In Londra o asteapta cea mai buna prietena a ei,Amy,care este o mare fana One Direction,spre deosebire de Brit.Britney ajung...