Lucky

1.1K 54 0
                                    

Stau langa ea si sunt al dracului de speriat.Nu credeam ca asa ceva este posibil.Brit este...este in picioare langa nataraul care a agresat-o,care tot geme si pot vedea cum ii curge sange din nas...deci...Brit ia dat una in fata?El a fost cel care a tipat?


-Ti-am zis sa ma lasi...pff,papusa.Spune Brit si se intoarce spre mine.Oh,hei fraiere...ce te aduce pe aici?E somnambula sau ce?


-Pai ma plimbam..si..si..te-am vazut cum idiotul asta te-a agresat si...eu..


-Da,da...cum spui tu.Eu am o plimbare de terminat.Spune si-si continua drumul de-a lungul aleei.Se opreste si se uita inapoi la mine.Ce?Vrea sa ma bata si pe mine?Mhm...vrei sa vi cu mine?Intreaba si se uita la mine cum se uita pisica la calendar.


-Mhm...daca promiti ca nu ma bati...sau omori.Spun si zambesc.


-Joci dur Styles.Oricum mi-a ajuns pe seara asta.Spune si pot sa vad cum buzele ei roz se arcuiesc intr-un zambet.Dar sa nu-ti treaca prin cap ca acum ca te-am invitat la o plimbare,dintr-o data te plac sau ceva.Spune si se intoarce pe calcaie pornind oriunde vrea ea sa ajunga.


Britney's POV


Nu a fost vina mea!El a cerut-o!Eu i-am zis sa ma lase in pace...si nu a vrut...asa ca i-am dat una in bot.Si nu-mi pasa ce crede-ti...l-am invitat pe Harry la o plimbare...mare chestie...nu vreau sa stau singura.Adica...sigur nu ar fi ciudata daca te-ai uita pe fereastra si ai vedea ca la miezul noptii o tipa in pijamale bantuie aleea...nimic ciudat,nu?

-Deci...Cum de ai...tu pari asa d-de...firava...si nici speriata nu ai fost..s-si..


-Hei...las-o balta,ok?Nu te mai balbai,nu o sa-ti fac nimic...in seara asta.Am jurat ca nu o sa ajung ca toate fetele.Ca nu am sa inghet cand cineva o sa ma ameninte.Nu am avut pe cineva langa mine care sa ma apere in unele momente cand chiar aveam nevoie...asa ca m-am obisnuit sa ma apar singura.Nu stiu de ce i-am spus asta,chiar nu stiu,dar am vrut cu disperare sa ma descarc.Nici lui Amy nu i-am spus asta,pentru ca stiu ca si-ar face griji,iar lui..cu siguranta nu-i pasa de mine.


-Nu mai esti singura.Spune pe sub mustati.Sunt sigura ca nu a vrut sa zica asta,sunt sigura ca nu a vrut ca eu sa aud asta.Nu ma simt in stare sa fiu nesimtita chiar acum.Asa ca nu il bag in seama.


-Hei..ce ar fi sa ne intoarcem?Am ajuns destul de departe...si mi-e imi e cam somn.Spun si ma opresc din somn.


-Sigur.Haide.Spune si se intoarce.Imi ridic capul spre stele,vreau sa le vad cat timp mai sunt inca afara.


-Sunt frumoase.nu-i asa?Rupe Harry tacerea.


-Da.Sunt ca niste diamante neslefuite,care asteapta sa fie descoperite,sa le fiu descoperite stralucirea...si puritatea.De ce papanasul meu tocmai am zis asta?


-Da.Eu chiar visez sa am un asa diamant intr-o zi.Spune si se uita la mine,si pot abserva cum un mic zambet i se joaca pe fata.Brusc se aude un latrat,iar Harry trece in fata mea,punandu-si mainile in jurul meu.El sta cu spatele la mine exact ca un scut.Si el e drogat ca tipul ala?

Febra One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum