Esti o tarfa mai buna!

1K 46 0
                                    

-Brit eu t-..Harry nu apuca sa-si termine fraza care pe mine deja ma sperie ca intra Louis,salvandu-ma.


-Hei,iti mai ia mult....ammm va las singuri.Spune cand ma vade in bratele lui Harry.


-Stai Lou!Spun rapid si ma trag din bratele oii mele si ma indrept spre e..-l....stai eu i.am spus lui Harry 'oii mele'?...ce dracu am?


-Ce-i Brit?Te-ai emotionat?Intreaba baiatul pe care o sa-l castrez cat de curand.


-Tu vrei sa nu mai ai mostenitori,nu?Spun furioasa.Ti-ai cerut scuze?


-Eu?Sa-mi cer scuze?...Pentru niste farse?Glumesti?Spune de parca tocmai a auzit ca exista prezervative.


-Daca nu le ceri scuze in momentul asta...ramai fara boase!Te castrez!M-ai auzit scumpule?Spun apasat incercand sa par cat mai dura...si ma bucur ca am reusit...bietul de el e alb la fata.


-Ammm...d-da s-sefa.Acum!Spune si se indreapta spre Harry luandu-l in brate.S-scuze frate,bai...chiar l-am speriat.Ma duc si la ceilalti.Spune fugind spre usa.Ohh...trebuie sa savurez momentul,nu am mai bagat spaima in cineva de mult.Ce bine es-...stai,daca Louis a plecat...eu sunt in camera cu...Harry...ok...o iau incet in spate si...o iau la fuga cu el pe urmele mele.


-Baieti va fac micul dejun!Spun grabindu-ma spre scari cu o oaie turbata dupa mine.Nu apuc sa ajung bine sa pun piciorul pe prima treapta,ca Niall trece cu viteza fulgerului pe langa mine.Ma dezechilibresc si astept impactul meu ori cu scarile ori cu podeau.Astept....astept....cat dracu' imi i-a sa ma izbesc o data de ceva?

Imi deschid ochii si tot ce vad e negru....negru?Imi ridic ochii si dau de cea mai frumoasa priveliste din viata mea.Acei ochi verzi ma fac sa ma topesc instantaneu....ce pisicii mei am zis?


-Esti bine?Ma intreaba strangandu-ma la pieptul lui si zambindu-mi vazandu-i gropitele alea incredibil de adorabile.


-D-da...hmm...hai jos pana nu mananca Niall toate ouala pentru masa.Spun tragandu-ma incet din bratele sale...chiar daca mai voiam sa stau acolo...CE PAPANASII MEI AM?!


-Ohh scumpo...nu-ti face griji.Am doua oua numai bune pentru tine.Spune cu un zambet pervers pe fata.


-Mda...pai daca nu te misti jos am sa-ti fac ouale alea omleta.Spun amuzata...eu chiar sunt amuzata de conversatia asta?


-Eu nu ma supar iubito.Zambetul lui apare din nou lasand la iveala dintii lui albi si frumosi,alaturi de gropitele alea adorabile.


Cum este posibil?Cum este posibil ca dintr-o data sa simt ceva pentru acest baiat de care eram sigura ca o sa-l urasc din tot sufletul.El mi s-a parut cel mai arogant dintre toti.Nu am mai avut incredere in nimeni de cand aproape Derek...nu Brit,nu te duce acolo.Ma rog,am avut incredere in cea mai buna prietena a mea si in tatal meu.Pot spune ca am inceput sa ma inchid in mine si sa indepartez persoanele de cand a murit mama acum 4...stai...astazi este 4 iulie....de cand a murit mama acum 5..5 ani.Nu-mi vine sa cred!Sunt imposibila...acum cateva secunde ma gandeam cum m-am indragostit de cel mai frumos baiat pe care l-am vazut in viata mea,iar acum mi-am adus aminte ca astezi se fac 5 ani de la moartea mamei mele.Simt cum lacrimile dau navala si sunt dornice sa iasa la iveala,dar nu....nu vreau.De mult nu am mai simtit ce simt acum...de mult nu am mai simtit golul din mine cum este umplut.

Febra One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum