Abdomenul ma durea, dar durereatrecea de fiecare data cand o auzeam pe Darcy razand. Acum stau pe canapeau din camera de zi alaturi de mica meaprintesa, Amber, Amy si de baieti.
-S-a intamplat ceva rau de ne-ai chemat? Pareai foarte alarmata la telefon. Spune Zayn, pe fata lui obsevandu-se ingrijirarea.
-Ammm.... da. Imi este foarte frica pentru Darcy. Spunuitandu-ma spre fiica mea care se joaca cu o papusa langa fotoliul pe care sta Liam. Nu vreau sa pateasca ceva... am s-o apar cat timp voi fi langaea... d-dar daca se intamplasa nu fiu? Ea ar.... nu! Ma opresc cand scene ingrozitoare cu Darcy plangand si fiind ranita imi apar in minte.Nu am de gand sa las ca asa ceva sa se intample! Totce vreau de la voi este...un bodygurd (sper ca am scris bine).
-Orice pentru siguranta voastra. Spune Liam uitandu0se in gol.
-Liam.... nu-mi pasa de mine. La naiba! As putea sa mor chiar acum si nu mi-ar parea rau, deoarece as fi facut-o pentru ea. Privirea mea zboara la micuta fata cu parul castaniu si ochii verzi ca jadul.
-Tu nu o sa... Harry este intrerupt de o bataie dura in usa. Simturile de mama se activeaza si ma ridic punandu-ma in fata lui Darcy. Nu stiu cat de nebun ar putea fi Derek incat sa vina aici...dar nu risc. Amber sa indreapta spre usa si o intredeschide.Dupa ce vede cine este o deschide larg. Eu imi indreptprivirea spre Darcy care isi scosese capul de dupa picioarele. Pe mica ei fatuca apare un zambet imens pe mine facandu-ma curioasa. Imi indrept privirea spre usa vazand cine statea langa Amber.
Un mic tipat imi iese printre buze ducandu-mi mainile la gura din cauza socului. Lacrimile incep sa-mi intepe ochii eu find TOTAL socata.
-Sa mori in chinuri! Pentru ca nu ai dat un amarat de telefon in 2 ani!! Tip fugind spre usa si sarindu-i in brate baiatului pe care il iubesc asa mult. Dobitocule!
-Awww... si mie mi-a fost dor de tine! Spune facandu-ma sa chicotesc. Dupa cateva minute, intrerupem imbratisarea si indreptandu0mi privirea sprefete.
-Voi stiati despre asta? Le intreb pe fete in timp ce imi sterg lacrimile.
-Da! Raspund toate la unison... chiar si Darcy..
-Ce si tu stiai? O intreb pe micul omulet care vine spre mine, Eduardo luand-o in brate si sarutandu-o pe obraz.
-Ne-a auzit pe mine si pe Amber vorbind despre surpriza. Spune Amy fericita, avand si eaochii rosii si un zambet bleg pe fata.
-Dacastiam as fi pregatit mancarurile tale favorite. Spun uitandu-ma cu parere de rau spre Eddy.
-Ohhh.... nu-mi amintii. Spune facand o fata de caine plouat. Cred ca am stat 2 ore sa ma gandesc daca sa-ti fac o surpriza sau sa iti spun si sa imi faci ceva ca lumea de haleala. Spune posomorat frecandu-si stomacul.
-Mda.... nu te-ai schimbat. Amy spune dandu-si ochii peste cap.
Imi aduc aminte de baietisi ma intorc spre ei zambindu-le.
-Baieti.. el este un idiot oarecare care n-a mai dat semne de viata de doi ani. Omule... am crezut ca te-a lasat una insarcinat si ca m-ai parasit. Mica gluma imi iese printre buzeinainte s-o pot oprii, rasetele isi fac aparitia in incapera, dar neintarziind saapara si raspunsul lui Eddy.
-Insarcinat zici? Atunci trebuie sa faci haleala pentru doi! Spune hotarat facand botic.
Il bat pe umar amuzata, iar baietii se ridica dand mana cu el si facand cunostinta. Ultimul era Harry care a pus o intrebare care mi-a luat tot aerul.
-El este sotul tau?
Timpul parca se oprise in loc, iar eu simteam o mare durere de cap. Am aruncat o [rivire spre baieti care ma priveau nelinistiti.
-Eu...ammm...da! Spun uitandu-ma repede spre Eddy care imi cerea sa-i spun ce se intampla. Harry se uita insistent la el, eu dandu-i lui Eddy un cot in stomac facandu-l sa vorbeasca.
-D-da! Eu sunt acel barbat norocos care a avut placerea sa stea alaturi de ea la altar. Spune aplecandu-se si sarutandu-ma pe obraz apoi soptindu-mi usor
-Ai niste raspunsuri de dat. Eu dau afirmativ din cap, conducandu-l spre canapea. Toti luand din nou loc.
-Deci.... cuum v-ati intalnit voi doi? Harry intreaba lent, privindu-ne cu o privire nu prea frumoasa. Afurisit de cantaret...
-La liceu. In clasa a 12-a. Spun... asta-i adevarul.
-Aha....si nu v-ati cam grabit? Inreaba ridicand o spranceana.
-Asta-i buna! Spun aspru dandu-i o privire demna de filmele e groaza.O vad pe Amber care o ia de mana pe Darcy si cum urca scarile disparand din incapere.
-E buna la pat,am dreptate?
-Iesi afara! Spun printre dinti aratandu-i usa.
-Nu te supara asa.... practic ti-am facut un compliment. Spune avand un zambet inocent pe fata lui de 1300256 de dolari.
-Pai poti sa-ti iei complimentul si sa ti-l indesi in fund pentru ca nu am nevoie de el! Izbucnesc... ohh mama.... cred ca sunt rosie la fata. Ma asez inapoi pe fotoliu cu mainie in san si cu un mic botic pe fata. Ma uit printre gene si observ cum toti incearca sa-si abtina rasul in urma micii noastre cerete de gradinita. Harry se uita la mine oarecum amuzat, avand intre dinti buza lui rozalie,pufoasaca un norisor, dulce...asa...carnoasa...si...orgasmica....LA DRACU! Ce naiba? Eu am un sot! Nu e unul real dar totusi... nu e normal sa-ti inseli oarecum sotul fals cu imagini +18 cu buzele cretului. Imagini +18 cu niste buze? Este posibil asa ceva Brit? Te-ai uitat la buzele lui? Da.... ai dreptate... chiar ca + 18...
CITEȘTI
Febra One Direction
FanfictionBritney este o fata de 17 ani care s-a mutat inapoi in Londra,care timp de un an a locuit in Washington,din cauza tatalui ei.In Londra o asteapta cea mai buna prietena a ei,Amy,care este o mare fana One Direction,spre deosebire de Brit.Britney ajung...