Hazel!
Az én karácsonyom nagyszerű volt. Először is hazautaztam anyáékhoz. Kaptam egy gyönyörű nyakláncot, egy sminkkészletet és néhány könyvet a barátaimtól,hisz tudják,hogy imádom őket. De AZ üggyel kapcsolatban nem tudlak megnyugtatni. Még mindig beszélgetek mindkettejükkel,de megpróbálok tenni valamit,ígérem. Csak azt érzem,hogy még több időre van szükségem.
Küldtem egy apró ajándékot Timmynek, a hotelbe ahol most van. (Sajnálom.) De ez csak egy születésnapi kedvesség. 27-én lesz a születésnapja. De mikor visszamegyek New Yorkba és találkozunk el fogom mondani neki,hogy pontosan mi a helyzet. De mivel nem vagyok New Yorkba, ezért időt tölthetek Tommal. 2 napja utaztunk Londonba (én és az egész család) Bridget nénémhez. Majdnem mindennapot együtt töltöttünk. Jól érzem magam vele. Mivel az idő még nem nagyon hideg, elmentünk Little Venicbe. Gyönyörű ebben az évszakban. Ezután a Bob Bob Ricardban ebédeltünk,ami a kedvenc helyem 11 éves koromóta (akkor voltam Londonban először). Délután az Electric Moziba mentünk,hogy megnézzünk egy filmet. Mondanom sem kell, elég romantikus volt. Este pedig az Aqua Shardban vacsoráztunk. Lenyűgöző volt,habár először próbáltam kifogásokat kerseni.
- Nem megyek oda. Nincs megfelelő ruhám. - mondtam kínosan,hisz gondolhatod milyen drága és előkelő az a hely. De ő ragaszkodott hozzá,úgyhogy elővettem a legjobbnak ítélt ruhámat (majd csatolok egy fotót). Az étterem közelében találkoztunk.
- Nagyszerűen festesz. - bókolt.
- Köszönöm. Te is. - mondtam,miközben persze halálosan zavarban voltam.
Aztán felmentünk, leültünk az asztalunkhoz és rendeltünk. Nagyszerű volt. Egy gyönyörű karkötőt kaptam tőle.
- Nagyon szépen köszönöm Tom! Nem is tudom mit mondjak.
- Semmit. - mosolygott.
- De igen. Úgyhogy köszönöm az egész napot! - mondtam hálásan.
Szóval nagyon jó volt. Kérlek, ne rontsd el az örömöm.(Mielőtt megkérdeznéd, természetesen, én is vettem neki valamit. Nem vagyok egy önző p**%a.)
T/N