Kedves Hazel!
Annyira igazad volt,hogy még baj lesz. Pedig tényleg minden jól alakult és jól akartam csinálni. Mégis elcsesztem. De kezdem az elején. Féléve járunk Timmyvel. Eddig nem akartunk nyílvánosan mutatkozni,hogy ne zaklasson senki. Nem hiányzott a nyakamba egy csorda lihegő újságíró. Viszont most mégis úgy döntöttünk/döntöttem,hogy elkísérem Timmyt valami divatgálára. Ezzel nem is lett volna gond. Mi azt hittük sikerült a sötét helyiségben észrevétlen maradni,de nem. Természetesen lőttek néhány képet,de ez akkor nem volt észrevehető. Jól éreztük magunkat Timmyvel. Álomszépek és érdekesek voltak a ruhák. Lenyügöző volt és ráadásul hosszabb idő után végre együtt voltunk megint. A gála után hazamentünk hozzám.
Az élet folyt tovább én egyetemre jártam, gyakoroltam és Timmy is végezte a dolgát néha találkoztunk,mikor 3 nappal a gála után felbukkant Tom...New Yorkban. És látott minket.
Alig tudtam megállítani,hogy beszéljünk. Timmyvel épp csak az utcán sétáltunk.
- Szóval van egy londoni és egy New York-i palimadarad is? Ezt nem vártam tőled- kérdezte Tom felháborodottan,majd tova sietett.
- Egy pillanat. Tom...- próbáltam utána kapni. -Egy pillanat. - ismételtem,miközben megkértem Timmyt,hogy várjon.
- Tom...Tom várj már...Én...
- Te mi? Úgy tűnt te nem EZ a típus vagy. - mondta.
- Ne csinálj jelenetet! Megmagyarázom. - mondtam. - Én elakartam mondani...,de annyi dolgom volt itt...az egyetemen. Én...sajnálom. Hidd el! Én tényleg nem akartalak bántani,de...összecsaptak a fejem felett a hullámok...sőt eltemettek. De nem akartam...két vasat.
- Értem. Akkor is. Időt kellett volna rám szakítanod. Ennél még az is jobb lett volna,ha SMS-ben koptatsz le.
- Tom,én nem vagyok ILYEN. - védekeztem. - Kérlek bocsáss meg!
- Majd máskor beszélünk T/N. - mondta,majd ott hagyott. Nekem meg vissza kellett mennem... Timmyhez. Még mindig ott állt és támasztott egy villanyoszlopot.
- Hm...beszélnünk kell! - mondtam.
- Szerintem is. Én volnék a new york-i pasid? - kérdezte.
- Neem. -mondtam,majd elmagyaráztam neki is a dolgot.- Sajnálom Timotheé. Tényleg. De Tommal sose volt semmi komoly köztünk. Kedvelem,mint barátot,de...nem volt semmi. Én téged választottalak.
- Uhm...nekem...ezt most át kell gondolnom. - mondta Timmy,majd ő is otthagyott.
Ahogy mondtad,magamra maradtam.T/N