Hello!
Mindenképp írni akartam karácsony előtt,hogy figyelmeztesselek,hogy küldtem megint valamit karácsonyi ajándék gyanánt. Mint mondtam, hamarosan haza megyek anyáékhoz,de most még New Yorkban vagyok. Csak el akartam mesélni valami érdekeset egy fiúról. Ezt elfelejtettem említeni az előző levelemben. Az őszi szünetben, elutaztam az unokatesómékhoz Londonba. Csak 3 napot töltöttem ott,mialatt találkoztam Tommal. Az unokatesómmal, Margotval, lógtam meg a kutyájukkal a Hyde Parkba, amikor leült mellém a padra. Aztán az unokatesóm meglátta az egyik barátját és együtt játszottak. Én mindeközben a padon írogattam a barátaimnak. Aztán hirtelen leszólított, bemutakoztunk, elmondtam,hogy csak három napig leszek,mert igazából New Yorkban élek,de Magyarországon születtem stb... A végén számot cseréltünk és haza mentem az uncsimmal. Ez kedden történt, csütörtök reggel ünnepeltük Diana (az idősebb unokatesóm) 11 éves születésnapját. Nagyon szép ajándékokat kapott,majd átment a barátaihoz. Az én feladatom az volt,hogy előkészítsem a házat a meglepetés bulijára. Sietnem kellett. Majdnem kész voltam a dekorációval,amikor a csengett a telefonom. Ő volt az. El akart hívni randizni,de mondtam,hogy most nem alkalmas. Talán legközelebb. De azóta is chatelünk.
Drukkolj nekem!T/N