۵ ep.11'

616 97 210
                                    

ep.11: Başlamadan Bitişimiz

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3

scary love - the neighbourhood

𓆩*𓆪

Bir elini belime sararak vücutlarımızı tam anlamıyla birbirine yasladığı sırada dilini ağzımdan içeri doğru ittirdi. Gözlerimi kapattım ve elimi ensesine attım. Kendini bana bastırdığında hissettiğim şişkinlikle boğukça inledim. Tam bu sırada çalam telefonum üzerine çocuğun kaşları çatıldı ve uzaklaşmaya yeltendi. Ensesindeki elimi sıkılaştırarak ona engel oldum. Çalıp kapandıktan sonra arayan kişinin inadı üzerine telefonum yeniden çalmaya başladı. Bu sefer çocuğa engel olmadım ve ayrıldık.

"Sanırım acil, sonra görüşür müyüz?" Hafifçe gülümseyerek telefonumu cebimden çıkardım.

"Evet, elbette." Son kez dudaklarımızı birleştirerek ayrıldı, ardından arkasını dönerek binadan içeri girdi. İsmi neydi acaba? Omuz silkerken arayana baktım. Ginjima.

"Ne var Gin?" Telefonu kulağıma götürürken boşta duran elimi cebime attım, sigara paketini çıkarıp telefonu omzumla kulağım arasına sabitledim.

"Nasılsın Atsumu?"

"Hayır yapamam." Bir dal sigara çıkarıp dudaklarımın arasına yerleştirdim. Paketin içindeki çakmağı çıkarıp sigaramı yaktığım sırada Ginjima söyleniyordu.

"Daha ne isteyeceğimi duymadın, çok ön yargısın. Bilmediğin bir şeyi reddetmemelisin." Etrafıma göz attım. Arka bahçe tamamen boştu, üstelik tam çalılığın arkasındaydım.

Evet, biriyle öpüşürken değil de biriyle konuşurken bunu dert ediyordum.

"Yine bir eve çıkmamı isteyeceksin."

"Tamam biliyormuşsun." Keyifsizce homurdandı. "Ama bu iş gerçekten harika Atsumu!"

"İşi bıraktım Gin, devam edecek olsaydım bilgisayarımı satar mıydım sence?"

"Atsumu lütfen düşün şunu..." Ginjima konuşmaya devam ederken bana doğru yaklaşan beden tüm dikkatimi dağıtmıştı. Kaşlarımı çatarken sigaranın külünü silkeledim ve tekrar dudaklarıma yerleştirdim. "Harika bir ev ve içinde yaşayanlar bir hafta yok-" Sakusa-san karşımda dikildiğinde elini uzatarak sigarayı dudaklarımdan çekerek yere attı.

"Ben seni sonra arayacağım Gin." Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Sakusa-san yerdeki sigarayı ayağıyla ezerek bana baktı. "Yere çöp atmanın doğru bir davranış olduğunu sanmıyorum."

"Doğruyla yanlışı ayırt edebildiğini düşünmemiştim." Elini siyah paltonusunun cebine attığında kaşlarım çatılmıştı. Edebiliyordum elbette.

"Düşünmediğiniz daha çok şey var muhtemelen." Cebinden ufak bir ıslak mendil paketi çıkararak bana doğru uzattı. "Bu ne için?" Bana bakmayı sürdürdüğü zaman ne demek istediğini anlayarak göz devirdim. "Benimle dalga geçiyorsun değil mi?"

"Öyle bir halim mi var?" Dudaklarımda alaycı bir gülümseme oluşurken kafamı yana yatırdım.

"Psikolojik destek almanızı öneririm." Paketten ıslak mendil çıkararak bana uzattı. "Bilginiz olsun diye söylüyorum-"

Hiedra Venenosa ❦ sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin