ep.9: Tilki
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3
♫ sarcasm - get scared
NSFW.
Cinsel içerik.𓆩*𓆪
"Sana bir sır vereceğim Atsumu..." Bir eli belimden çekildi, çok kısa bir süre sonra boynumda hissettiğim soğuk metalle şu ana kadar hissettiğim hiçbir şeyin bir öneminin kalmadığını anlayarak nefesimi tuttum. "Ben aslında katilim."
Üzerinde yürüdüğüm ince buzun çatırdamaya başladığını tam o an fark etmiştim. Bu bir şaka mıydı? Yoksa gerçekten itiraf mı ediyordu? Sonuç ne olursa olsun bunu bana söylüyor oluşunun tek bir nedeni vardı.
Benden şüpheleniyor, hatta büyük ihtimalle beni biliyordu. Peki benim ne yapmam gerekiyordu? Boynumda bir bıçak vardı, ciddi bir ifadeyle suratıma bakıyordu ve tanrı aşkına kelimenin tam anlamıyla içimdeydi!
Aklımı kaçıracaktım. Bunun bir rüya olmadığına emin miydik? Öyle olması için her şeyi yapabilirdim. Birbirine bastırdığım dudaklarımı ayırırken kıkırtım sessizlikte yankılandı. Güldüğümü fark ettiğinde ciddi ifadesi bir anlığına bozuldu, afallamıştı.
Bunu tamamen tepkimi ölçmek için yapmıştı. Verdiğim tepkiye göre söylediklerinin gerçek olup olmadığını savunacaktı. Bu yüzden en mantıklı olan, onunla dalga geçmekti. Yani, sanırım. Doğrusu var olan tek şansımı havaya bozuk para atarak kullanıyordum.
"Tanrım, bu tarz fanteziler kaç yaşında ortaya çıkıyor? Söyle de o yaşa gelmeden önce öleyim." Ateşle oynuyorum, bunu her zaman yapıyorum ama sanırım bu doğrudan ateşin içine atlamaktı. Biri boğazınıza bıçak dayarsa, onunla dalga geçmemeliydiniz. Bıçağı kesici olmayacak bir şekilde boğazıma sürttü.
Bıçağı boğazımdan çekerken kendini hızlıca içime itti. Tam bu sırada dudaklarımızı birleştirdiğinde ağzının içine inledim. Bir elini enseme, diğer elini belime atıp sıkıca tutarken dikleşmeme yardımcı oldu. Bıçağım soğukluğunu ensemde hissederken beni kucağına alarak sandalyesine oturmasıyla gelen acı yüzünden dudağını ısırdım. Hafifçe inledi. Kolunu tam anlamıyla belime sararak beni sabitlerken bıçağın keskin kısmını omzumda gezdirdi. Gözlerimi sıkıca yumdum.
Tam şu anda beni öldürmezdi değil mi?
Yani, bunun bir garantisi yoktu.Ellerimi omuzlarının üzerine yerleştirdim. Dudaklarımızı nefeslenmek için ayırdığında acıyor olmalarını umursamadan derince nefes aldım.
"Ne yapı-" Henüz cümlemi bitirememişken bıçağı batırdığında dudaklarımdan ufak bir inilti kaçtı. Bu sefer zevkten değil, tamamen acıdandı. "Dur." Dudaklarımızı yine birleştirerek tepki vermemi engelledi. Bıçağı bir çizgi halinde aşağı doğru indirmeye başladığında gözlerimin buğulandığını hissettim.
Canım yanıyordu ve hangi acıya odaklanacağımı bilmiyordum. Ya da hangi düşünceye, çünkü kafam çok karışıktı.
Bıçağı çektiğinde sırtımda çizgi şekilde bir yaranın oluştuğuna aktığını hissettiğim kan sayesinde emin olmuştum. Bıçağı masaya doğru attığında ufak bir takırtı çıktı. Ardından iki elini kalçama indirerek tuttu. Tırnaklarımı sinirli bir şekilde omzuna batırdım, elbette yaptığının yanında hiçbir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiedra Venenosa ❦ sakuatsu
FanfictionÖğretmeniyle ilgili bazı sırları öğrendikten sonra, Atsumu için her şey normal olabilecek miydi? "Kalmak için ne kadar direnirsen diren burası aslında gitmen gereken ilk yer." [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ NSFW, cinsel içerik...